node/35101

Ραλι Αργεντινής: Μεγάλη νίκη του Neuville με τη Hyundai να κάνει το “1-2”

Στην τρίτη θέση μετά από μάχη με τον Meeke τερμάτισε τελικά ο Ogier. 

O Neuville το μόνο που έπρεπε να κάνει σήμερα ήταν να οδηγήσει με σύνεση και να κρατήσει τη διαφορά που είχε από τους αντιπάλους του. Και όχι μόνον τα κατάφερε αλλά έκανε και τον τρίτο χρόνο στην Power Stage παίρνοντας και τους ανάλογους έξτρα βαθμούς. 

Στη δεύτερη θέση, στην καλύτερη εμφάνισή του μέχρι σήμερα με τη Hyundai, τερμάτισε ο Mikkelsen που και αυτός είχε να διαφυλάξει τη διαφορά που είχε χτίσει από χθες. Κάπως έτσι η Hyundai έκανε ένα εκπληκτικό “1-2” που ομάδα και οδηγοί πανηγύρισαν δεόντως. 

Η μάχη της ημέρας έγινε για την τρίτη θέση όπου χθες κατόπιν ένστασης που υπέβαλε ανέβηκε ο Ogier αφήνοντας τέταρτο τον Meeke που χρεώθηκε 10” ποινής για λάθος πέρασμα από μια πόρτα. Ωστόσο ο Βρετανός έδειξε αποφασισμένος σήμερα το πρωί και “πυροβόλησε” στις δύο πρώτες ειδικές της ημέρας παίρνοντας πίσω τον χαμένο χρόνο και ανεβαίνοντας αυτός στην τρίτη θέση πριν την εκκίνηση της Power Stage. Σε αυτήν όμως λειτούργησε η τύχη του Ogier ( ή η ατυχία του Meeke - o καθένας το ερμηνεύει όπως θέλει) αφού ο Βρετανός είχε κλατάρισμα στα τελευταία 5 χιλιόμετρα της Power Stage και έτσι ο Γάλλος όχι μόνον έκανε τον ταχύτερο χρόνο σε αυτήν αλλά κάλυψε και τη διαφορά που τον χώριζε από τον Meeke ανεβαίνοντας τελικά αυτός στο τρίτο σκαλί του βάθρου.

Πίσω από τον Meeke, στην 5η θέση τερμάτισε ο Latvala που έχασε στο νήμα την Power Stage σε έναν αγώνα όπου οδήγησε σήμερα πολύ γρήγορα, κάλυψε τη διαφορά από τον Sordo και άφησε τον Ισπανό στην 6η θέση εμπρός από τον Suninen και τον Tanak. Ο Εσθονός “προδώθηκε” από τα ηλεκτρικά του Yaris χθες και εγκατέλειψε όντας ωστόσο στη μάχη για τη διεκδίκηση της νίκης όσο το Toyota δούλευε. 

Στην 9η θέση της γενικής κατάταξης και πρώτος στην κατηγορία WRC2 Pro τερμάτισε ο Ostberg. 

Το WRC θα μεταφερθεί σε 15 μέρες στη γειτονική της Αργενινής Χιλή σε έναν αγώνα που όλοι περιμένουν με μεγάλο ενδιαφέρον καθώς θα είναι μια πορεία στο άγνωστο για οδηγούς και ομάδες. 

finalarg

TAGS
node/39591
Ferrari Hublot Esports Series

Ferrari E-sport: Εγγραφείτε στο επίσημο πρόγραμμα αγώνων! [video]

Η Ferrari ανακοινώνει την επικείμενη έναρξη του προγράμματος e-sport που ονομάζεται «Hublot Esport Series». Ο νικητής της γενικής κατάταξης θα συμμετάσχει στην επίσημη ομάδα Esport Ferrari και θα ενημερωθεί από τον Charles Leclerc.

Τετάρτη, 29 Ιουλίου 2020 | Επικοινωνία

Ferrari E-sport: Εγγραφείτε στο επίσημο πρόγραμμα αγώνων! [video]

Ο πρώτος αγώνας έχει προγραμματιστεί για τις 7 Αυγούστου: Αυτή θα είναι και η ημερομηνία έναρξης των εγγραφών, οι οποίες είναι δωρεάν. Το πρωτάθλημα θα πραγματοποιηθεί στο game «Assetto Cors»a με μια Ferrari 488 Challenge Evo, ειδικά σχεδιασμένη γι’ αυτήν την εκδήλωση. 

Μια πρώτη σειρά «AM» θα αναδείξει τους νικητές που θα προχωρήσουν στη συνέχεια στο επόμενο στάδιο: Στη Σειρά PRO, όπου θα διαγωνιστούν οι εικονικοί πιλότοι υψηλού επιπέδου. Συνολικά, 24 αγωνιζόμενοι θα πάρουν μέρος στους αγώνες τον επόμενο Οκτώβριο και θα γίνει μια νέα επιλογή με τους 12 ταχύτερους οδηγούς που θα συναντηθούν τον Νοέμβριο για τρεις νέους αγώνες.

Στο τέλος των παραπάνω, η Ferrari θα έχει τον τελικό νικητή, ο οποίος θα είναι σε θέση να συμμετάσχει επίσημα στην εικονική ομάδα του Cavallino Rampante, η οποία περιλαμβάνει ήδη δύο οδηγούς: Τους David Tonizza και Enzo Bonito.

Ferrari Hublot Esports Series

Και ευθύς αμέσως προκύπτει το ερώτημα: Ένας επίσημος οδηγός της Ferrari Esport θα έχει την ευκαιρία να βρεθεί στο μπάκετ μιας πραγματικής αγωνιστικής Ferrari; Η Ferrari απαντά ευγενικά ότι κάθε κλάδος είναι συγκεκριμένος και πρέπει να παραμείνει έτσι. Οπότε, όπως καταλαβαίνουμε από το λεγόμενα των Ιταλών, δεν θα υπάρξει τέτοια δυνατότητα… Σε αντίθεση με την GT Academy που διοργανώνει η Nissan, η οποία επιτρέπει σε έναν ερασιτέχνη να περνά από το εικονικό στο πραγματικό περιβάλλον μιας ομάδα της Nissan.

Οι πιλότοι του «πραγματικού» κόσμου είναι όμως απαραίτητα καλοί και πίσω από μια οθόνη; Ο Charles Leclerc, επίσημος οδηγός της F1 της Ferrari, κατέστησε σαφές ότι αυτό δεν ισχύει: Οι καλύτεροι «simracers» είναι στην πραγματικότητα πολύ καλύτεροι από έναν οδηγό F1, όταν τα δύο μέρη βρεθούν πίσω από μια τιμονιέρα και μια οθόνη. 

node/39524
Opel Corsa-e rally

Opel Corsa-e: Η έκδοση Rally εξελίσσεται [video]

Τα αγωνιστικά EV, ύστερα από αγώνες ενιαίου τύπου, θα εμφανιστούν και στα ράλι, όπως το αναγγέλλει σιωπηρά το Opel Corsa-e του είδους.

Τρίτη, 21 Ιουλίου 2020 | Επικοινωνία

Opel Corsa-e: Η έκδοση Rally εξελίσσεται [video]

Για να αναδείξουν όλη την τεχνογνωσία τους στην ηλεκτρική κινητικότητα, οι κατασκευαστές προσέρχονται στον χώρο των αγώνων. Ήδη έχουμε σε εξέλιξη τη Formula E, αλλά και το Jaguar I-Pace Trophy. Και πλέον, οι κατασκευαστές προσβλέπουν και στα ράλι.

Η Opel θα μπορούσε να είναι η πρώτη φίρμα που θα προσέλθει σε αυτήν τη διοργάνωση με το νέο Corsa-e Rally, όπως αφήνει να εννοηθεί -ή να μαντέψουμε- το πρώτο βίντεο που δημοσιεύτηκε από ειδικούς στο zeroundersteer. Το ηλεκτρικό σουπερμίνι, αδελφό μοντέλο του Peugeot e-208, εξελίσσεται στις πίστες δοκιμών των Blitz, επιτρέποντάς μας να εξοικειωθούμε με την ενοχλητική (;) εικόνα ενός EV ράλικαρ. Και λέμε «ενοχλητική», καθώς μόνο ο θόρυβος από τον τροχασμό του αυτοκινήτου θα διαταράσσει την ηρεμία στα βουνά και στα δάση.

Opel Corsa-e rally

Εδώ έχουμε να κάνουμε με μια ασφάλτινη εκδοχή του Corsa-e που έχει το στάνταρ σύστημα κίνησης του ηλεκτρικού σουπερμίνι της Opel, (ηλεκτρομοτέρ 136 PS και 260 Nm, μπαταρίες 50 kWh), με ένα διαφορικό Torsen να φροντίζει για τη μετάδοση. Την επαφή του με τον δρόμο θα υποστηρίζουν φυσικά αναβαθμισμένες αναρτήσεις και λάστιχα. Επιπλέον. θα υπάρχουν τρεις ρυθμίσεις οδήγησης: Competition, Rain και Eco, με την τελευταία για εξοικονόμηση ενέργειας στις απλές διαδρομές.

Opel Corsa-e rally

Το αγωνιστικό Opel Corsa-e θα κάνει το ντεμπούτο του στο ενιαίο ADAC Opel e-Rally Cup σε τιμή που αναμένεται να είναι κάτω από €50.000 για τις ιδιωτικές ομάδες.