node/35097

Ράλι Αργεντινής: Καθαρό προβάδισμα Neuville

Απομένουν τρεις ειδικές για να κατοχυρώσει ο Βέλγος μια σημαντική νίκη. 

Το δεύτερο σκέλος του αγώνα στην Αργεντινή “καθάρισε” την μάχη στην κορυφή, φερνοντας τον Neuville πρώτο και με διαφορά και τον Mikkelsen δεύτερο σε μια εξαιρετική εμφάνιση να διεκδικούν για τη Hyundai το “1-2”.

Για να συμβούν όλα αυτά έπρεπε να ο Tanak που διεκδικούσε και αυτός την πρώτη θέση να εγκαταλείψει με μηχανικό (ηλεκτρικό) πρόβλημα δύο ειδικές πριν το τελος της ημέρας, αφού προηγουμένως ο Neuville είχε καταφέρει να αντισταθεί στην επίθεση του Εσθονού. 

Ωστόσο η μεγάλη έκπληξη του αγώνα ακούει στο όνομα Mikkelsen. Ο οδηγός της Hyundai ενώ το πρωί του Σαββάτου δεν κατάφερε να σημειώσει καλές επιδόσεις, στο δεύτερο πέρασμα έχοντας αλλάξει τις ρυθμίσεις στο αυτοκίνητό του επιτέθηκε και μάλιστα πέτυχε και τον καλύτερο χρόνο στην ειδική των 33 km, δηλώνοντας ευτυχής τόσο από τον εαυτό του όσο και από το i20 WRC.

Στην τρίτη θέση βρέθηκε ο Meeke στα 17,5” πίσω από τον Mikkelsen . O Bρετανός ωστόσο αντιμετώπισε προβλήματα τόσο με τα φρένα του Yaris, αλλά είχε και ένα κλατάρισμα. Πίσω του στα 2,8” βρέθηκε ο Ogier, μια κατάταξη υπό αίρεση όμως αφού ο Γαλλος έχει καταφύγει στην κρίση των αγωνοδικών για ένα πέρασμα. 

Συγκεκριμένα ο Ogier χτύπησε σε μια πέτρα και έχασε την υποβοήθηση του τιμονιού όταν φτάνοντας σε μια πύλη έπρεπε σύμφωνα με το road book να περάσει από αριστερά. Παρατηρώντας όμως τον δρόμο είδε τα σημάδια από τα προηγούμενα αυτοκίνητα να έχουν περάσει από δεξιά, μπερδεύτηκε και χτύπησε την πέτρα με αποτέλεσμα το C3 να υποστεί τη ζημιά που προαναφέραμε αλλά και αυτός να εκνευριστεί και να χάσει την αυτοσυγκέντρωσή του. Για το συγκεκριμένο περιστατικό τόσο αυτός όσο και η ομάδα ανέφεραν πως θα κάνουν ό,τι προβλέπεται από τον κανονισμό, καθώς έπρεπε η μια δίοδος της πύλης να είναι κλειστή. 

Πληροφορίες θέλουν να έχει δικαιωθεί ο Ogier και τη νύφη να έχει πληρώσει ο Meeke. Τελούμε εν αναμονή επίσημης ανακοίνωσης. 

Πίσω από τον Ogier βρέθηκε στο τέλος της χθεσινής ημέρας ο Sordo, με τον Ισπανό να ακολουθείται από τους Latvala, Suninen και Ostberg. 

Η σημερινή ημέρα περιλαμβάνει μόλις 53 αγωνιστικά χιλιόμετρα μοιρασμένα σε τρεις ειδικές. Με δεδομένες τις διαφορές ο Neuville πρέπει να κάνει το λάθος του αιώνα για να χάσει ή να του τύχει το εντελώς αναπάντεχο. Αν ο Βέλγος κερδίσει θα πάρει τη δεύτερη συνεχόμενη νίκη του που θα τον θέσει σε πολύ πλεονεκτική θέση στο πρωτάθλημα των οδηγών. 

res

TAGS
node/39591
Ferrari Hublot Esports Series

Ferrari E-sport: Εγγραφείτε στο επίσημο πρόγραμμα αγώνων! [video]

Η Ferrari ανακοινώνει την επικείμενη έναρξη του προγράμματος e-sport που ονομάζεται «Hublot Esport Series». Ο νικητής της γενικής κατάταξης θα συμμετάσχει στην επίσημη ομάδα Esport Ferrari και θα ενημερωθεί από τον Charles Leclerc.

Τετάρτη, 29 Ιουλίου 2020 | Επικοινωνία

Ferrari E-sport: Εγγραφείτε στο επίσημο πρόγραμμα αγώνων! [video]

Ο πρώτος αγώνας έχει προγραμματιστεί για τις 7 Αυγούστου: Αυτή θα είναι και η ημερομηνία έναρξης των εγγραφών, οι οποίες είναι δωρεάν. Το πρωτάθλημα θα πραγματοποιηθεί στο game «Assetto Cors»a με μια Ferrari 488 Challenge Evo, ειδικά σχεδιασμένη γι’ αυτήν την εκδήλωση. 

Μια πρώτη σειρά «AM» θα αναδείξει τους νικητές που θα προχωρήσουν στη συνέχεια στο επόμενο στάδιο: Στη Σειρά PRO, όπου θα διαγωνιστούν οι εικονικοί πιλότοι υψηλού επιπέδου. Συνολικά, 24 αγωνιζόμενοι θα πάρουν μέρος στους αγώνες τον επόμενο Οκτώβριο και θα γίνει μια νέα επιλογή με τους 12 ταχύτερους οδηγούς που θα συναντηθούν τον Νοέμβριο για τρεις νέους αγώνες.

Στο τέλος των παραπάνω, η Ferrari θα έχει τον τελικό νικητή, ο οποίος θα είναι σε θέση να συμμετάσχει επίσημα στην εικονική ομάδα του Cavallino Rampante, η οποία περιλαμβάνει ήδη δύο οδηγούς: Τους David Tonizza και Enzo Bonito.

Ferrari Hublot Esports Series

Και ευθύς αμέσως προκύπτει το ερώτημα: Ένας επίσημος οδηγός της Ferrari Esport θα έχει την ευκαιρία να βρεθεί στο μπάκετ μιας πραγματικής αγωνιστικής Ferrari; Η Ferrari απαντά ευγενικά ότι κάθε κλάδος είναι συγκεκριμένος και πρέπει να παραμείνει έτσι. Οπότε, όπως καταλαβαίνουμε από το λεγόμενα των Ιταλών, δεν θα υπάρξει τέτοια δυνατότητα… Σε αντίθεση με την GT Academy που διοργανώνει η Nissan, η οποία επιτρέπει σε έναν ερασιτέχνη να περνά από το εικονικό στο πραγματικό περιβάλλον μιας ομάδα της Nissan.

Οι πιλότοι του «πραγματικού» κόσμου είναι όμως απαραίτητα καλοί και πίσω από μια οθόνη; Ο Charles Leclerc, επίσημος οδηγός της F1 της Ferrari, κατέστησε σαφές ότι αυτό δεν ισχύει: Οι καλύτεροι «simracers» είναι στην πραγματικότητα πολύ καλύτεροι από έναν οδηγό F1, όταν τα δύο μέρη βρεθούν πίσω από μια τιμονιέρα και μια οθόνη. 

node/39524
Opel Corsa-e rally

Opel Corsa-e: Η έκδοση Rally εξελίσσεται [video]

Τα αγωνιστικά EV, ύστερα από αγώνες ενιαίου τύπου, θα εμφανιστούν και στα ράλι, όπως το αναγγέλλει σιωπηρά το Opel Corsa-e του είδους.

Τρίτη, 21 Ιουλίου 2020 | Επικοινωνία

Opel Corsa-e: Η έκδοση Rally εξελίσσεται [video]

Για να αναδείξουν όλη την τεχνογνωσία τους στην ηλεκτρική κινητικότητα, οι κατασκευαστές προσέρχονται στον χώρο των αγώνων. Ήδη έχουμε σε εξέλιξη τη Formula E, αλλά και το Jaguar I-Pace Trophy. Και πλέον, οι κατασκευαστές προσβλέπουν και στα ράλι.

Η Opel θα μπορούσε να είναι η πρώτη φίρμα που θα προσέλθει σε αυτήν τη διοργάνωση με το νέο Corsa-e Rally, όπως αφήνει να εννοηθεί -ή να μαντέψουμε- το πρώτο βίντεο που δημοσιεύτηκε από ειδικούς στο zeroundersteer. Το ηλεκτρικό σουπερμίνι, αδελφό μοντέλο του Peugeot e-208, εξελίσσεται στις πίστες δοκιμών των Blitz, επιτρέποντάς μας να εξοικειωθούμε με την ενοχλητική (;) εικόνα ενός EV ράλικαρ. Και λέμε «ενοχλητική», καθώς μόνο ο θόρυβος από τον τροχασμό του αυτοκινήτου θα διαταράσσει την ηρεμία στα βουνά και στα δάση.

Opel Corsa-e rally

Εδώ έχουμε να κάνουμε με μια ασφάλτινη εκδοχή του Corsa-e που έχει το στάνταρ σύστημα κίνησης του ηλεκτρικού σουπερμίνι της Opel, (ηλεκτρομοτέρ 136 PS και 260 Nm, μπαταρίες 50 kWh), με ένα διαφορικό Torsen να φροντίζει για τη μετάδοση. Την επαφή του με τον δρόμο θα υποστηρίζουν φυσικά αναβαθμισμένες αναρτήσεις και λάστιχα. Επιπλέον. θα υπάρχουν τρεις ρυθμίσεις οδήγησης: Competition, Rain και Eco, με την τελευταία για εξοικονόμηση ενέργειας στις απλές διαδρομές.

Opel Corsa-e rally

Το αγωνιστικό Opel Corsa-e θα κάνει το ντεμπούτο του στο ενιαίο ADAC Opel e-Rally Cup σε τιμή που αναμένεται να είναι κάτω από €50.000 για τις ιδιωτικές ομάδες.