Volkswagen Passat GT Concept, όπως GTI

Volkswagen Passat GT Concept, όπως GTI

Η VW λανσάρει υπό μορφή πρωτοτύπου μια σπορτίβ έκφανση της μεσαίας μπερλίνας της που επέχει θέση «GTI» στην Αμερική.

Οι σπορ εκδόσεις στις μεσαίες μπερλίνες είναι για πολλούς «όλα τα λεφτά». Ακόμα και η Toyota ψιθυρίζεται ότι ετοιμάζει ένα Camry TRD.

Μέσα σε αυτή την τάση, προφανώς και η Volkswagen δεν θα ήθελε να είναι ο φτωχός συγγενής, οπότε φαίνεται ότι περιποιήθηκε με φροντίδα «GT» το Passat 2018. Για την αμερικανική αγορά, φυσικά.

Επίσημα, απλώς ένα πρωτότυπο προς το παρόν, το Passat GT είναι ένα «σπορτίφ» 4θυρο, με τη όρο «σπορ» πολύ μέσα σε εισαγωγικά. Θα ήθελε ένας Αμερικανός κάτι τέτοιο; Η VW θεωρεί, πως ναι.

Οπτικά, το πρωτότυπο Passat GT κοσμείται με ένα κόκκινο σιρίτι που πλαισιώνει τη γρίλια της μάσκας, υπάρχουν κάποιες επιθετικού σχεδιασμού ψευδό-αεροεισαγωγές και όλα αυτά τα σημαντικά σήματα «GT» στις πόρτες. Το τελευταίο λέμε ότι είναι πολύ σημαντικό, ειδικά για τους Αμερικανούς που είναι μιας ηλικίας και θυμούνται τα αυτοκόλλητα στις πόρτες των Honda VTEC. Και είναι κάτι που υπονοεί πως πρόκειται για ένα γρήγορο αυτοκίνητο.

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΗ Δοκιμάζουμε το Passat 2.0 BiTDI 4MOTION

Κρίμα βέβαια που το πακέτο κινητήρα/κιβωτίου είναι απαράλλαχτο. Κάτω από το καπό βρίσκεται ο ίδιος 3,6λιτρος V6 από το υφιστάμενο Passat της αμερικανικής αγοράς με τα 280 άλογα. Συνδυασμένο, όπως είπαμε, με το επίσης υφιστάμενο σασμάν DSG6. Αλλά από την άλλη υπάρχουν κάποιες βελτιώσεις στο σασί. Η ανάρτηση χαμήλωσε 1,5 πόντο και το αυτοκίνητο φοράει 19άρες ζάντες Tornado, που το κάνουν να πατάει σε λάστιχα-φλούδες. Περίπου. Όχι ακριβώς. Επίσης, οι μπούκες της εξάτμισης είναι πλέον τραπεζοειδείς, που ταιριάζουν με το μικρό χείλος εκφυγής στο πορτμπαγκάζ και τα φιμέ πίσω φανάρια, στοιχεία μάλλον από τη λίστα προαιρετικού εξοπλισμού.

Καθώς το GT Concept δεν είναι ακόμη ένα αυτοκίνητο παραγωγής, μπορούμε να υποθέσουμε ότι η VW σκέφτηκε ένα εναλλακτικό αυτοκίνητο για την αμερικανική αγορά έναντι όποιου θα ήθελε να αγοράσει ένα κλασικό GTI της γερμανικής εταιρείας, αλλά το μέγεθος του Passat (ΗΠΑ, γαρ) του φαίνεται καλύτερη επιλογή.

[Πηγή VW USA]

Ακολουθήστε το DRIVE στο Google News και τα Social Media
 

Google NewsFacebookTwitterInstagramYouTube