
Škoda Felicia Fun: Αναβίωση σε ηλεκτρική, φουτουριστική εκδοχή
Ένα ξεχασμένο pick-up του ’90 αναβιώνει από τον σχεδιαστή Julien Petitseigneur, συνδυάζοντας ρετρό beach χαρακτήρα με τη σύγχρονη γλώσσα Modern Solid της Škoda.


Η Škoda μπορεί αυτή την περίοδο να επικεντρώνεται στην επόμενη γενιά του Octavia, ωστόσο οι σχεδιαστές της δεν διστάζουν να ανατρέξουν στο παρελθόν και να παίξουν με ξεχασμένα μοντέλα, δίνοντάς τους μια νέα ζωή.
Ένα τέτοιο παράδειγμα είναι η αναβίωση του Felicia Fun, του εκκεντρικού pick-up που παρουσιάστηκε στα τέλη της δεκαετίας του ’90, μέσα από το φιλόδοξο πρότζεκτ του Γάλλου interior designer της μάρκας, Julien Petitseigneur. Το αποτέλεσμα είναι ένα ψηφιακό πρωτότυπο που πατά γερά στη σχεδιαστική γλώσσα Modern Solid της τσεχικής φίρμας.
Τεχνικές λεπτομέρειες για το πρότζεκτ του νέου Škoda Felicia Fun δεν έχουν ανακοινωθεί, αλλά όλα δείχνουν πως ο Petitseigneur το φαντάστηκε ως ένα 100% ηλεκτρικό μοντέλο
Ο Petitseigneur ξεκίνησε την ιδέα χρησιμοποιώντας εργαλεία τεχνητής νοημοσύνης, πριν δουλέψει με το χέρι τις λεπτομέρειες για περίπου δύο εβδομάδες, αφιερώνοντας τρεις ώρες κάθε βράδυ ύστερα από τη δουλειά. Το τελικό σχέδιο παραπέμπει σε ένα σπορ, δίθυρο pick-up με μικρή καρότσα, μακριά μάσκα, δυναμική οροφή και φαρδύ αποτύπωμα που του χαρίζει ξεκάθαρα πιο δυναμική παρουσία από το πρωτότυπο μοντέλο.
Στο εμπρός μέρος ξεχωρίζουν τα λεπτά φώτα LED και η κλειστή γρίλια, εμπνευσμένα από το πρωτότυπο Vision 7S του 2022. Στο πλάι οι έντονες πλαστικές επενδύσεις γύρω από τα τετραγωνισμένα φτερά και οι μεγάλες ζάντες δένουν με το έντονο κίτρινο χρώμα, ενώ οι ροζ λεπτομέρειες και η ενιαία λωρίδα των πίσω φώτων αποπνέουν έντονο ’90s.
Στο εσωτερικό, η καμπίνα για δύο διαθέτει πλήρως ψηφιακό ταμπλό με σχεδίαση που θυμίζει τα παλιά CRT monitors, δίνοντας μια ιδιαίτερη νοσταλγική πινελιά. Ωστόσο, λείπει το μοναδικό χαρακτηριστικό του αυθεντικού Felicia Fun, δηλαδή το ηλεκτρικό διαχωριστικό που μετέτρεπε το μοντέλο από διθέσιο σε 4θέσιο με τη βοήθεια αφαιρούμενης υφασμάτινης οροφής.
Τεχνικές λεπτομέρειες για το πρότζεκτ δεν έχουν ανακοινωθεί, αλλά όλα δείχνουν πως ο Petitseigneur το φαντάστηκε ως ένα αμιγώς ηλεκτρικό μοντέλο. Δεν θα ήταν απίθανο να βασιστεί στη πλατφόρμα MEB του VW Group, μοιράζοντας τεχνολογία με το επερχόμενο μικρό crossover Epiq.
Αξίζει να θυμηθούμε ότι το αρχικό Felicia Fun, που παρήχθη από το 1997 έως το 2000, κατασκευάστηκε σε μόλις 4.216 μονάδες, όλες σε κίτρινη απόχρωση, με χρωματιστές λεπτομέρειες σε πράσινο ή πορτοκαλί. Σήμερα θεωρείται συλλεκτικό και σπάνιο Škoda.
Όσο για το ενδεχόμενο να δούμε μια τέτοια αναβίωση στην παραγωγή, η Škoda δεν αφήνει περιθώριο αισιοδοξίας. Ωστόσο, ο CEO της μάρκας έχει αφήσει να εννοηθεί πως, εφόσον η βασική γκάμα συνεχίσει να αποδίδει εμπορικά, ίσως στο μέλλον υπάρξει χώρος για πιο ιδιαίτερα αυτοκίνητα σαν αυτό.