node/33723

Nissan IMs Concept

το όραμα της ιαπωνικής εταιρείας για το "elevated sports sedan" του μέλλοντος

H Nissan παρουσίασε στην έκθεση του Detroit το πρωτότυπο IMs, ένα πλήρως αυτόνομο και ηλεκτροκίνητο sports sedan με αυξημένη απόσταση από το έδαφος, το οποίο μας προϊδεάζει για τη νέα σχεδιαστική ταυτότητα της Nissan και τις τεχνολογίες του οράματος Nissan Intelligent Mobility που πρόκειται να δούμε στα μελλοντικά μοντέλα της.

Το IMs βασίζεται σε μια νέα πλατφόρμα με δύο ηλεκτροκινητήρες (εμπρός και πίσω) που αποδίδουν 489 PS / 81,6 kgm ροπής, ενώ η αυτονομία φτάνει τα 611km χάρη στην μπαταρία χωρητικότητας 115 kWh. Η ενεργή αερανάρτηση διαβάζει το δρόμο και συνδυάζει άνεση με δυναμική οδηγική συμπεριφορά σε συνεργασία με το σύστημα τετρακίνησης. Ο οδηγός μπορεί ανα πάσα στιγμή να δώσει τον έλεγχο της οδήγησης στο όχημα το οποίο εξοπλίζεται με τεχνολογία πλήρους αυτόνομης οδήγησης.

Nissan IMs Cooncept

Αισθητικά, η σιλουέτα του IMs ακολουθεί τη λογική τριών όγκων (sedan) με ιδιαίτερη έμφαση στην καμπίνα που καταλαμβάνει το μεγαλύτερο χώρο και τεράστιους θόλους που φιλοξενούν ζάντες 22 ιντσών με ελαστικά επιδόσεων Michelin 255/40R22. Στο εμπρός μέρος, τα φωτιστικά σώματα Vmotion υποκαθιστούν την έλλειψη γρίλιας και οι απλές γραμμές περιμετρικά του αμαξώματος αποπνέουν δυναμικότητα, συμβάλλοντας παράλληλα στην αεροδυναμική.

Τα λεπτά κολονάκια σε συνδυασμό με την έλλειψη B-Pillar και την πανοραμική οροφή με παραδοσιακό μοτίβο Japanese Asanoha και μεγάλη κλίση στο πίσω μέρος, προσφέρουν ιδανική ορατότητα και ελαφραίνουν αισθητικά το όχημα. Όπως αναφέρουν οι σχεδιαστές του, οι αναλογίες του IMs διαφέρουν σημαντικά από τα σημερινά μοντέλα διατηρώντας μια σπορ εμφάνιση χωρίς να θυσιάζονται οι χώροι για τα κεφάλια και τα πόδια των επιβατών, ο χώρος αποσκευών και η ορατότητα.

Nissan IMs Concept

Το αυξημένο ύψος του πρωτοτύπου διευκολύνει την πρόσβαση στο εσωτερικό με τους επιβάτες να κάθονται ψηλά, κάτι που όπως γνωρίζουμε από τις πωλήσεις των SUV είναι πολύ ελκυστικό για το αγοραστικό κοινό. Παράλληλα, εξαιρετική είναι η εκμετάλλευση των εσωτερικών χώρων χάρη στο μακρύ μεταξόνιο (2900mm), την έλλειψη κεντρικής κονσόλας και το ευνοϊκό packaging της ηλεκτροκίνητης πλατφόρμας.

Εκτός από την αίσθηση ευρυχωρίας, έμφαση δόθηκε και στην premium εικόνα της καμπίνας με τις σκουρόχρωμες υφασμάτινες επενδύσεις να κάνουν αντίθεση με τις χρυσές λεπτομέρειες. Στο πίσω μέρος, η αναδίπλωση των πλευρικών θέσεων δημιουργεί την "Premier Seat", ένα άνετο, κεντρικά τοποθετημένο κάθισμα που παραπέμπει σε θρόνο και μπορεί να χρησιμοποιηθεί από τον οδηγό όταν το όχημα βρίσκεται σε πλήρως αυτόνομη λειτουργία. Το φουτουριστικό πλέγμα kumiko πίσω από τις πολλαπλές οθόνες στο ταμπλό, δημιουργήθηκε με την βοήθεια τρισδιάστατων εκτυπωτών και είναι ένα από τα highlights του εσωτερικού.

To IMs είναι μια σχεδιαστική μελέτη και δεν προορίζεται για την παραγωγή, όμως δεν είναι απίθανο στο μέλλον να δούμε κάποιο sedan της Nissan με παρόμοια αισθητική προσέγγιση.

 

node/39638
Sony Vision-S Concept

To Sony Vision-S εμφανίζεται στο Tokyo [video]

Θυμάστε που η Sony μας παρουσίασε online νωρίτερα εφέτος το εντυπωσιακό Vision-S. Τώρα βλέπουμε τη γιαπωνέζικη ηλεκτρική μπερλίνα να βολτάρει στο Tokyo κοντά στην έδρα της Sony.

Τετάρτη, 05 Αυγούστου 2020 | Επικοινωνία

To Sony Vision-S εμφανίζεται στο Tokyo [video]

Οι τελείως ψεύτικες και στατικές φωτογραφίες του απροσδόκητου Sony Vision-S μας έδωσαν μια πρόγευση γι’ αυτό που ετοιμάζουν οι Ιάπωνες τον περασμένο Ιανουάριο. Αλλά το 4θυρο Sony φαίνεται ότι κινείται κιόλας! Απόδειξη, αυτό το σύντομο διαφημιστικό κλιπάκι που δημοσιεύτηκε στο Youtube από τον ιαπωνικό γίγαντα.

Στο video, ένα μυστηριώδες λευκό φορτηγό μπαίνει στον υπόγειο χώρο στάθμευσης των κεντρικών γραφείων της Sony. Στη συνέχεια, οι πλευρικές πόρτες αποκαλύπτουν το προφίλ του ιαπωνικού ηλεκτρικού αυτοκινήτου. Οι εικόνες που ακολουθούν μας δείχνουν σε animation την καμπίνα και τον φωτισμό του Vision-S. Και βάζοντας όπισθεν, το αυτοκίνητο κατεβαίνει απαλά, με μικρή ταχύτητα, από την πλατφόρμα του.

Να υπενθυμίσουμε ότι η Sony λέει ότι δεν έχει την πρόθεση να λανσάρει εμπορικά το ηλεκτρικό πρωτότυπό της. Το Vision-S χρησιμοποιείται επίσημα μόνο για την εξέλιξη onboard τεχνολογιών που συνδέονται, μεταξύ άλλων, με την ψυχαγωγία.

node/39580
Hongguang Mini EV 6x6

Hongguang Mini EV 6x6: Ηλεκτρικό και τερατώδες κινεζικό μίνι EV

Δεν σας γελούν τα μάτια σας. Αυτό το κινεζικό πρωτότυπο μίνι που γίνεται και pick-up είναι 6τροχο και παρουσιάστηκε επίσημα στο Σαλόνι του Chengdu από τη Hongguang.

Δευτέρα, 27 Ιουλίου 2020 | Επικοινωνία

Hongguang Mini EV 6x6: Ηλεκτρικό και τερατώδες κινεζικό μίνι EV

Όπως έγινε με τη Γενεύη, τη Νέα Υόρκη ή το Detroit, το Auto China 2020 του Πεκίνου ανεβλήθη λόγω κορονοϊού. Αλλά ενώ η εκδήλωση προγραμματίστηκε για τον επόμενο Σεπτέμβριο, ένα άλλο Σαλόνι Αυτοκινήτου μόλις άνοιξε τις πύλες του σε αυτήν την τόσο σημαντική αγορά αυτοκινήτων: Αυτό του Chengdu που προορίζεται κυρίως για σινικές φίρμες. Δεν υπάρχουν νέα προϊόντα Mercedes-Benz, Porsche ή Audi, αλλά μερικά ενδιαφέροντα παράξενα κατασκευάσματα, ειδικά στο περίπτερο της Hongguang, θυγατρικής της SAIC-Wuling.

Τις τελευταίες εβδομάδες, η Hongguang προωθεί εμπορικά το Mini EV στην Κίνα, ένα πολύ μικρό, αμιγώς ηλεκτρικό αυτοκίνητο πόλης. Το Mini EV είναι μόλις 2,92 m, μήκος που ξεπερνά ελαφρά αυτό ενός πάλαι ποτέ Toyota iQ -τώρα πλέον ηλεκτρικό και κινεζικό Singulato.

Hongguang Mini EV 6x6

Όπως και το τελευταίο, το Mini EV μπορεί να φιλοξενήσει συνολικά τέσσερα άτομα, αν και οι πίσω επιβάτες πρέπει να αντιμετωπίζουν πρόβλημα με περιορισμένο χώρο για τα πόδια. Κάτω από το καπό βρίσκεται ένα ηλεκτρομοτέρ 27 ίππων που τροφοδοτείται από μπαταρίες με χωρητικότητα 13,8 kWh. Νούμερα μόλις ικανά για 100 km/h τελική ταχύτητα, αλλά με αυτονομία 200 km με προσεκτική οδήγηση -έτσι τουλάχιστον διατείνεται η Hongguang.

Εν ολίγοις, το Mini EV απέχει πολύ από μοντέλα όπως το Mercedes-AMG G63 6x6… Στα χαρτιά … Αλλά στο Chengdu, η Hongguang παρουσιάζει ένα εντελώς τρελό πρωτότυπο που βασίζεται σε αυτό το βασικό, αστικό EV. Δεν ονειρεύεστε, το μηχάνημα έχει έξι τροχούς όπως η θηριώδης Mercedes-AMG παντός εδάφους.

Hongguang Mini EV 6x6

Δεν είναι σαφές τι κρύβεται κάτω από το καπό, αλλά σαφώς και δεν πρόκειται να φιλοξενεί έναν 5,5λιτρο V8 bi-turbo με πάνω από 500 άλογα.

Ακόμη και αν το ηλεκτρομοτέρ πιεζόταν στο μάξιμουμ της απόδοσής του, θα ήταν δύσκολο να κατανοήσουμε σε τι θα μπορούσε να χρησιμεύσει αυτό το παράξενο όχημα με την παραληρηματική παρουσίαση. Παρατηρήστε δε την «μπανιέρα» στο πίσω μέρος, σε στιλ αυστραλέζικου Ute. 

Hongguang Mini EV 6x6

Με διπλό άξονα στο πίσω μέρος, διαθέτει άραγε κίνηση και στους έξι τροχούς; Άγνωστο… Εκείνο που είναι σίγουρο όμως είναι ότι ακόμη και στην Κίνα, τούτο εδώ το περίεργο κατασκεύασμα θα παραμείνει πρωτότυπο. Από την άλλη είναι αδιαμφησβήτητα ένας καλός τρόπος για να προσελκύσεις τους επισκέπτες σε μια εμπορική έκθεση στο σταντ σου.