node/33723

Nissan IMs Concept

το όραμα της ιαπωνικής εταιρείας για το "elevated sports sedan" του μέλλοντος

H Nissan παρουσίασε στην έκθεση του Detroit το πρωτότυπο IMs, ένα πλήρως αυτόνομο και ηλεκτροκίνητο sports sedan με αυξημένη απόσταση από το έδαφος, το οποίο μας προϊδεάζει για τη νέα σχεδιαστική ταυτότητα της Nissan και τις τεχνολογίες του οράματος Nissan Intelligent Mobility που πρόκειται να δούμε στα μελλοντικά μοντέλα της.

Το IMs βασίζεται σε μια νέα πλατφόρμα με δύο ηλεκτροκινητήρες (εμπρός και πίσω) που αποδίδουν 489 PS / 81,6 kgm ροπής, ενώ η αυτονομία φτάνει τα 611km χάρη στην μπαταρία χωρητικότητας 115 kWh. Η ενεργή αερανάρτηση διαβάζει το δρόμο και συνδυάζει άνεση με δυναμική οδηγική συμπεριφορά σε συνεργασία με το σύστημα τετρακίνησης. Ο οδηγός μπορεί ανα πάσα στιγμή να δώσει τον έλεγχο της οδήγησης στο όχημα το οποίο εξοπλίζεται με τεχνολογία πλήρους αυτόνομης οδήγησης.

Nissan IMs Cooncept

Αισθητικά, η σιλουέτα του IMs ακολουθεί τη λογική τριών όγκων (sedan) με ιδιαίτερη έμφαση στην καμπίνα που καταλαμβάνει το μεγαλύτερο χώρο και τεράστιους θόλους που φιλοξενούν ζάντες 22 ιντσών με ελαστικά επιδόσεων Michelin 255/40R22. Στο εμπρός μέρος, τα φωτιστικά σώματα Vmotion υποκαθιστούν την έλλειψη γρίλιας και οι απλές γραμμές περιμετρικά του αμαξώματος αποπνέουν δυναμικότητα, συμβάλλοντας παράλληλα στην αεροδυναμική.

Τα λεπτά κολονάκια σε συνδυασμό με την έλλειψη B-Pillar και την πανοραμική οροφή με παραδοσιακό μοτίβο Japanese Asanoha και μεγάλη κλίση στο πίσω μέρος, προσφέρουν ιδανική ορατότητα και ελαφραίνουν αισθητικά το όχημα. Όπως αναφέρουν οι σχεδιαστές του, οι αναλογίες του IMs διαφέρουν σημαντικά από τα σημερινά μοντέλα διατηρώντας μια σπορ εμφάνιση χωρίς να θυσιάζονται οι χώροι για τα κεφάλια και τα πόδια των επιβατών, ο χώρος αποσκευών και η ορατότητα.

Nissan IMs Concept

Το αυξημένο ύψος του πρωτοτύπου διευκολύνει την πρόσβαση στο εσωτερικό με τους επιβάτες να κάθονται ψηλά, κάτι που όπως γνωρίζουμε από τις πωλήσεις των SUV είναι πολύ ελκυστικό για το αγοραστικό κοινό. Παράλληλα, εξαιρετική είναι η εκμετάλλευση των εσωτερικών χώρων χάρη στο μακρύ μεταξόνιο (2900mm), την έλλειψη κεντρικής κονσόλας και το ευνοϊκό packaging της ηλεκτροκίνητης πλατφόρμας.

Εκτός από την αίσθηση ευρυχωρίας, έμφαση δόθηκε και στην premium εικόνα της καμπίνας με τις σκουρόχρωμες υφασμάτινες επενδύσεις να κάνουν αντίθεση με τις χρυσές λεπτομέρειες. Στο πίσω μέρος, η αναδίπλωση των πλευρικών θέσεων δημιουργεί την "Premier Seat", ένα άνετο, κεντρικά τοποθετημένο κάθισμα που παραπέμπει σε θρόνο και μπορεί να χρησιμοποιηθεί από τον οδηγό όταν το όχημα βρίσκεται σε πλήρως αυτόνομη λειτουργία. Το φουτουριστικό πλέγμα kumiko πίσω από τις πολλαπλές οθόνες στο ταμπλό, δημιουργήθηκε με την βοήθεια τρισδιάστατων εκτυπωτών και είναι ένα από τα highlights του εσωτερικού.

To IMs είναι μια σχεδιαστική μελέτη και δεν προορίζεται για την παραγωγή, όμως δεν είναι απίθανο στο μέλλον να δούμε κάποιο sedan της Nissan με παρόμοια αισθητική προσέγγιση.

 

node/39126

Δείτε το εσωτερικό του Chaos της Spyros Panopoulos Automotive [video]

Η Spyros Panopoulos Automotive αποκάλυψε τη φουτουριστική καμπίνα του Chaos.

Δευτέρα, 01 Ιουνίου 2020 | Επικοινωνία

Δείτε το εσωτερικό του Chaos της Spyros Panopoulos Automotive [video]

Η Spyros Panopoulos Automotive επέστρεψε με νέο αποκαλυπτικό βίντεο για το ελληνικό υπεραυτοκίνητο Chaos, στο οποίο μας παρουσιάζει τα πρώτα renderings από το εσωτερικό του, μια φωτογραφία του εμπρός μέρους αλλά και επιπλέον τεχνικά χαρακτηριστικά.

Η διθέσια καμπίνα έχει φουτουριστικό σχεδιασμό, με οθόνες ενσωματωμένες στο τιμόνι ορθογώνιου σχήματος και μπροστά από τη θέση του συνοδηγού. Αντί για παραδοσιακό πίνακα οργάνων, ολόκληρο το παρμπρίζ είναι καλυμμένο από τρισδιάστατο heads-up display με τεχνολογία επαυξημένης πραγματικότητας. Η απουσία φυσικών πλήκτρων υποδηλώνει μια προηγμένη διεπαφή μέσω επιφανειών αφής, χειρονομιών και φωνητικών εντολών.

Τα καθίσματα τύπου bucket με το λογότυπο της εταιρείας στα προσκέφαλα, έχουν σκελετό από zylon και είναι βιδωμένα απευθείας πάνω στο monocoque σασί του αυτοκινήτου. Επιπλέον, το Chaos θα υποστηρίζει συνδεσιμότητα με δίκτυο 5G ενώ θα μπορεί να επικοινωνεί με άλλα οχήματα και υποδομές.

Chaos

Εκτός από το εσωτερικό, το νέο teaser μας δίνει μια ματιά στο αιχμηρό ρύγχος του Chaos, το οποίο χαρακτηρίζεται από λεπτά φώτα LED που εκτείνονται πάνω στα φουσκωμένα φτερά, και ένα σύνθετο σπλίτερ που ενώνεται με τις εισαγωγές αέρα.

Σύμφωνα με το video, το πλάτος του υπεραυτοκινήτου είναι 2,08 m, το ύψος 1,04 m και το κέντρο βάρους του είναι το χαμηλότερο για αυτοκίνητο στον κόσμο. Στόχος είναι το βάρος του τελικού μοντέλου να κυμανθεί μεταξύ 1.000-1.150 kg χάρη στην εκτενέστατη χρήση carbon fiber, zylon fiber, μαγνησίου και άλλων πανάκριβων υλικών σε αμάξωμα, πλαίσιο, εσωτερικό και μηχανικά μέρη.

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΗ Το Chaos και οι λοιποί «Δαβίδ» που υποσχέθηκαν supercar χιλιάδων ίππων!

Όπως γνωρίζαμε ήδη, το Chaos φορά έναν κινητήρα twin-turbo V10 4,0 λίτρων με αλουμινένιο μπλοκ και πολλά εξαρτήματα από τιτάνιο (βαλβίδες, εκκεντροφόροι, στρόφαλος και κυλινδροκεφαλές) ο οποίος θα είναι διαθέσιμος σε δύο εκδόσεις ισχύος - με 2.000 PS (κόφτης στις 11.000 rpm) και 3.000 PS (κόφτης στις 12.000 rpm). Η κίνηση θα μεταδίδεται και στους τέσσερις τροχούς μέσω αυτόματου κιβωτίου διπλού συμπλέκτη 8 σχέσεων και κεντρικού διαφορικού Torsen.

Σύμφωνα με το νέο βίντεο, η επιτάχυνση 0-100 km/h ολοκληρώνεται σε μόλις 1,8" ενώ η τελική ταχύτητα ξεπερνά το απίστευτο νούμερο των 500 km/h (!). Με αυτή την τελική, το Chaos βάζει στόχο το σημερινό ρεκόρ 490,48 km/h της Bugatti Chiron Super Sport 300+, αλλά και τους "μνηστήρες" Koenigsegg Jesko Absolut, Hennessey Venom F5 και SSC Tuatara. Επιπλέον, το Chaos χρειάζεται 2,6" για τα 100-200 km/h και 2,2" για τα 160-241 km/h.

Η επίσημη πρεμιέρα του Chaos είναι προγραμματισμένη για την Έκθεση Γενεύης του 2021.

[Πηγή: Spyros Panopoulos Automotive]

node/39104

Αυτό είναι το νέο Nissan Qashqai [video]

Μια πρώτη ματιά στη νέα γενιά του Qashqai που θα συμβάλλει τα μέγιστα στη νέα εποχή της Nissan.

Παρασκευή, 29 Μαΐου 2020 | Επικοινωνία

Αυτό είναι το νέο Nissan Qashqai [video]

Η Nissan ανακοίνωσε χθες το νέο στρατηγικό στρατηγικό σχέδιο για επιστροφή στην κερδοφορία το οποίο περιλαμβάνει την παρουσίαση 12 νέων μοντέλων, ανάμεσα στα οποία βρίσκεται και η νέα γενιά του Qashqai. Παρακολουθώντας πιο προσεκτικά το teaser video που δημοσίευσε η ιαπωνική φίρμα, καταφέραμε να ξεχωρίσουμε και να βελτιώσουμε ψηφιακά τρεις εικόνες από το δημοφιλές C-SUV το οποίο αναμένεται να κάνει πρεμιέρα μέσα στο 2020.

Όπως μπορούμε να διακρίνουμε από τις εικόνες, η σιλουέτα του νέου Qashqai είναι πιο σπορ και αεροδυναμική, με εντονότερη κλίση της οροφής και του πίσω παρμπρίζ το οποίο σκεπάζεται από μια αεροτομή.

Στο ρύγχος, η γρίλια V-Motion δανείζεται στοιχεία από το μικρότερο Juke, ενώ τα φώτα θυμίζουν έντονα το πρωτότυπο IMQ (2019) που αποτελούσε προπομπό της έκδοσης παραγωγής του Qashqai και επηρέασε σε μεγάλο βαθμό το σχεδιασμό του. Βέβαια, όπως είναι λογικό,το αμάξωμα έχει εξορθολογιστεί για τις ανάγκες της παραγωγής, με λιγότερο έντονες πτυχώσεις, και πιο συμβατικές λύσεις όσον αφορά τα φώτα, τους προφυλακτήρες και τους αεραγωγούς. Παρόλα αυτά, το Qashqai διατηρεί την χαρακτηριστική γραμμή στο προφίλ του IMQ και τους τονισμένους πίσω ώμους.

Nissan
Το ρύγχος του νέου Qashqai διακρίνεται ανάμεσα στα νέα Pathfinder (αριστερά) και X-Trail (δεξιά) αποκαλύπτοντας τα φώτα LED που θυμίζουν το πρωτότυπο IMQ.

Σημαντική θα είναι και η αναβάθμιση στο εσωτερικό όσον αφορά το σχεδιασμό, την ποιότητα και την τεχνολογία, με το νέο ψηφιακό περιβάλλον οδήγησης το οποίο θα είναι κοινό με το συγγενικό X-Trail να περιλαμβάνει ψηφιακό πίνακα οργάνων και μεγάλη οθόνη αφής στην κορυφή της κεντρικής κονσόλας.

Το νέο Qashqai θα βασίζεται σε μια εξέλιξη της πλατφόρμας CMF. Από πλευράς κινητήρων, η γκάμα δεν θα περιλαμβάνει diesel, την θέση των οποίων θα πάρουν νέα υβριδικά συστήματα - το ePower της Nissan, ένα νέο Plug-in Hybrid που εξελίχθηκε σε συνεργασία με τη Mitsubishi, και mild-hybrid εκδόσεις για μείωση του μέσου όρου εκπομπών CO2.

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ: Όλα όσα γνωρίζουμε για τα νέα Nissan Qashqai και X-Trail