Νέο Seat Leon Verde: Αποκάλυψη του υβριδικού πρωτοτύπου

Νέο Seat Leon Verde: Αποκάλυψη του υβριδικού πρωτοτύπου

Η Seat αποκάλυψε το υβριδικό επαναφορτιζόμενο Leon Verde, βασισμένο στο ομώνυμο χάτσμπακ

Η Seat αποκάλυψε το υβριδικό επαναφορτιζόμενο Leon Verde, βασισμένο στο ομώνυμο χάτσμπακ που όμως δεν προγραμματίζει προς το παρόν να το βάλει σε παραγωγή.

Το νέο Leon Verde χρησιμοποιεί ως θερμικό μοτέρ το γνωστό βενζινοκίνητο 1.400άρι TSI με τα 122 PS και ένα ηλεκτροκινητήρα 102 PS –συνδυασμένη ισχύς 170 PS. Η Seat δηλώνει ότι το νέο Leon Verde μπορεί να πετύχει μέση κατανάλωση 1,6 lt/100 km, ενώ την ίδια στιγμή οι εκπομπές CO2 είναι 36 g/km. Με αμιγώς ηλεκτρική κίνηση το Leon Verde μπορεί να διανύσει μέχρι 50 km, ενώ η αυτονομία του χρησιμοποιώντας και τις δύο πηγές ενέργειας φτάνει περίπου τα 815 km.

Αξίζει να αναφερθούμε όμως και στο έξυπνο σύστημα φόρτισης που εξελίχτηκε ταυτόχρονα με το Leon Verde. Το σύστημα αυτό αναγνωρίζει πότε υπάρχει χαμηλή ζήτηση στο δίκτυο και τότε ξεκινά τη φόρτιση των μπαταριών του Verde, πετυχαίνοντας με αυτό τον τρόπο ιδιαίτερα χαμηλή χρέωση, Επίσης, στο σύστημα φόρτισης περιλαμβάνεται και ένας αμφίδρομος φορτιστής 20 kW που βρίσκεται μέσα στο αυτοκίνητο και επιτρέπει στο Leon Verde, όπως παίρνει, και να επιστρέφει ηλεκτρικό ρεύμα στο δίκτυο.
 
Το Seat Leon Verde ήταν το αποτέλεσμα ενός τετραετούς πρότζεκτ υπό την ονομασία Cenit Verde, που μεταφράζεται ως Πράσινο Ζενίθ, και είχε στόχο να δώσει ένα ηλεκτρικό αυτοκίνητο στην Ισπανία. Τη διεύθυνση του Cenit Verde είχε το Τεχνικό Τμήμα της Seat στο εργοστάσιο του Μαρτορέλ και υποστηρίχτηκε από το ισπανικό υπουργείο Οικονομίας και Ανταγωνιστικότητας. Στο πρότζεκτ εργάστηκαν περισσότεροι από 800 επαγγελματίες από 16 ιδιωτικές εταιρείες και 14 δημόσιοι φορείς της Ισπανίας, με στόχο την ανάπτυξη βιώσιμων εναλλακτικών μορφών ενέργειας για την αυτοκίνηση και τις υποδομές.

Η Seat λέει ότι το Leon Verde είναι και θα παραμείνει πρωτότυπο έρευνας και εξέλιξης, καθώς προς το παρόν δεν υπάρχουν σχέδια που θα εντάξουν το αυτοκίνητο σε ένα πρόγραμμα έστω και περιορισμένης παραγωγής.

Ακολουθήστε το DRIVE στο Google News και τα Social Media
 

Google NewsFacebookTwitterInstagramYouTube