node/33672

Lexus LC Convertible Concept

Μια γεύση για την έκδοση παραγωγής του πολυτελόυς Grand Tourer.

Τρία χρόνια μετά από την πρεμιέρα του LC Coupé στην Έκθεση του Detroit, η Lexus επιστρέφει με ένα πρωτότυπο που μας προϊδεάζει για την ανοικτή έκδοση παραγωγής του πολυτελούς Grand Tourer.

Το LC Convertible δείχνει εντυπωσιακό χωρίς οροφή, τονίζοντας ακόμη περισσότερο τις όμορφες αναλογίες του και αφήνοντας την πολυτελή καμπίνα 2+2 με λευκό δέρμα και κίτρινες ραφές σε κοινή θέα. Το πίσω μέρος δένει αρμονικά με το υπόλοιπο αμάξωμα, σαν να σχεδιάστηκε εξ αρχής ως ανοικτό μοντέλο, ενώ οι νέες ζάντες 22 ιντσών το κολακεύουν ιδιαίτερα.

Lexus LC Convertible Concept

Όπως αναφέρει ο υπεύθυνος σχεδιασμού του μοντέλου, Tadao Mori, «Το πρωτότυπο παντρεύει τα καλύτερα χαρακτηριστικά του αρχικού κουπέ με το δυναμικό σχεδιασμό ενός convertible».

Η οροφή του, παρόλο του ότι δεν αποκαλύπτεται στις επίσημες φωτογραφίες, εικάζουμε πως θα είναι υφασμάτινη για να ταιριάζει καλύτερα στο χαρακτήρα του LC.

H Lexus δεν αναφέρθηκε καθόλου στα μηχανικά μέρη του LC Convertible όμως είναι σχεδόν σίγουρο πως το μοντέλο παραγωγής που θα ακολουθήσει μέσα στο 2019, θα φορά τον ατμοσφαιρικό V8 5,0 λίτρων με απόδοση 471 PS και 40,5 kgm ροπής, ενώ πιθανό είναι να το δούμε και σε υβριδική έκδοση.

node/39130
Lexus IS IV teaser

H Lexus ανακοινώνει το ολοκαίνουργιο IS

Η νέα γενιά Lexus IS θα παρουσιαστεί στις 9 Ιουνίου. Εν τω μεταξύ, η Lexus μας δείχνει ένα πρώτο teaser με την πίσω όψη που ενέδωσε στη μόδα μιας φωτεινής λωρίδας σε όλο το πλάτος του αυτοκινήτου.

Δευτέρα, 01 Ιουνίου 2020 | Επικοινωνία

H Lexus ανακοινώνει το ολοκαίνουργιο IS

Παρόλο που τα τελευταία χρόνια τα SUV της Lexus έχουν επισκιάσει τη μικρή μπερλίνα της, ο πολυτελής βραχίονας της Toyota δεν το βάζει κάτω με το νέο IS να βρίσκεται επί θύραις. Στις 9 Ιουνίου, η ιαπωνική φίρμα θα παρουσιάσει από την Ιαπωνία, ζωντανά στο web, το IS τέταρτης γενιάς που σκοπεύει να παραμείνει ένα από τα σημεία αναφοράς όσον αφορά τις μπερλίνες υψηλής απόδοσης.

Η πρώτη εικόνα δείχνει ένα πίσω μέρος που πρέπει να έχει δουλευτεί επιμελώς αισθητικά, ωστόσο και με μια πρώτη ορατή καινοτομία: Η φωτεινή υπογραφή του αυτοκινήτου καταλαμβάνει με τη μορφή μιας κομψής, λεπτής ρίγας όλο το πλάτος και συμβαδίζει με την άρτι προκύψασα μόδα. και για να πάρουμε μια σαφέστερη εικόνα για τις γραμμές του πίσω μέρους φωτίσαμε λίγο τη φωτογραφία, οπότε έχουμε καλύτερη άποψη του περιγράμματος της όψης του.

Lexus IS IV teaser

Όσον αφορά τον κινητήρα, περιμένουμε στην Ευρώπη ένα υβριδικό, 4κύλινδρο 2,5λιτρο μοτέρ -ή 2,4 lt. Με το ντίζελ να έχει εξαφανιστεί εδώ και καιρό, θα παραμείνει λοιπόν μόνο η υβριδική έκδοση, ενώ έχει ακουστεί και η φήμη για το 3,5λιτρο διτούρμπινο κινητήρα V6 του LS 500 σε μια υποθετική παραλλαγή IS F, με ιαπωνικά μέσα να διατείνονται και για μια έκδοση με τον 3λιτρο 6κύλινδρο σε σειρά κινητήρα της Supra. Περιπτώσεις που αν ευσταθούν, ακούγεται απίθανο να έρθουν στην Ευρώπη, καθώς θα μας έκανε μεγάλη εντύπωση η Lexus να προχωρούσε σε μια τέτοια επένδυση στη Γηραιά Ήπειρο με την πίεση που υπάρχει για χαμηλές εκπομπές CO2.

node/39126

Δείτε το εσωτερικό του Chaos της Spyros Panopoulos Automotive [video]

Η Spyros Panopoulos Automotive αποκάλυψε τη φουτουριστική καμπίνα του Chaos.

Δευτέρα, 01 Ιουνίου 2020 | Επικοινωνία

Δείτε το εσωτερικό του Chaos της Spyros Panopoulos Automotive [video]

Η Spyros Panopoulos Automotive επέστρεψε με νέο αποκαλυπτικό βίντεο για το ελληνικό υπεραυτοκίνητο Chaos, στο οποίο μας παρουσιάζει τα πρώτα renderings από το εσωτερικό του, μια φωτογραφία του εμπρός μέρους αλλά και επιπλέον τεχνικά χαρακτηριστικά.

Η διθέσια καμπίνα έχει φουτουριστικό σχεδιασμό, με οθόνες ενσωματωμένες στο τιμόνι ορθογώνιου σχήματος και μπροστά από τη θέση του συνοδηγού. Αντί για παραδοσιακό πίνακα οργάνων, ολόκληρο το παρμπρίζ είναι καλυμμένο από τρισδιάστατο heads-up display με τεχνολογία επαυξημένης πραγματικότητας. Η απουσία φυσικών πλήκτρων υποδηλώνει μια προηγμένη διεπαφή μέσω επιφανειών αφής, χειρονομιών και φωνητικών εντολών.

Τα καθίσματα τύπου bucket με το λογότυπο της εταιρείας στα προσκέφαλα, έχουν σκελετό από zylon και είναι βιδωμένα απευθείας πάνω στο monocoque σασί του αυτοκινήτου. Επιπλέον, το Chaos θα υποστηρίζει συνδεσιμότητα με δίκτυο 5G ενώ θα μπορεί να επικοινωνεί με άλλα οχήματα και υποδομές.

Chaos

Εκτός από το εσωτερικό, το νέο teaser μας δίνει μια ματιά στο αιχμηρό ρύγχος του Chaos, το οποίο χαρακτηρίζεται από λεπτά φώτα LED που εκτείνονται πάνω στα φουσκωμένα φτερά, και ένα σύνθετο σπλίτερ που ενώνεται με τις εισαγωγές αέρα.

Σύμφωνα με το video, το πλάτος του υπεραυτοκινήτου είναι 2,08 m, το ύψος 1,04 m και το κέντρο βάρους του είναι το χαμηλότερο για αυτοκίνητο στον κόσμο. Στόχος είναι το βάρος του τελικού μοντέλου να κυμανθεί μεταξύ 1.000-1.150 kg χάρη στην εκτενέστατη χρήση carbon fiber, zylon fiber, μαγνησίου και άλλων πανάκριβων υλικών σε αμάξωμα, πλαίσιο, εσωτερικό και μηχανικά μέρη.

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΗ Το Chaos και οι λοιποί «Δαβίδ» που υποσχέθηκαν supercar χιλιάδων ίππων!

Όπως γνωρίζαμε ήδη, το Chaos φορά έναν κινητήρα twin-turbo V10 4,0 λίτρων με αλουμινένιο μπλοκ και πολλά εξαρτήματα από τιτάνιο (βαλβίδες, εκκεντροφόροι, στρόφαλος και κυλινδροκεφαλές) ο οποίος θα είναι διαθέσιμος σε δύο εκδόσεις ισχύος - με 2.000 PS (κόφτης στις 11.000 rpm) και 3.000 PS (κόφτης στις 12.000 rpm). Η κίνηση θα μεταδίδεται και στους τέσσερις τροχούς μέσω αυτόματου κιβωτίου διπλού συμπλέκτη 8 σχέσεων και κεντρικού διαφορικού Torsen.

Σύμφωνα με το νέο βίντεο, η επιτάχυνση 0-100 km/h ολοκληρώνεται σε μόλις 1,8" ενώ η τελική ταχύτητα ξεπερνά το απίστευτο νούμερο των 500 km/h (!). Με αυτή την τελική, το Chaos βάζει στόχο το σημερινό ρεκόρ 490,48 km/h της Bugatti Chiron Super Sport 300+, αλλά και τους "μνηστήρες" Koenigsegg Jesko Absolut, Hennessey Venom F5 και SSC Tuatara. Επιπλέον, το Chaos χρειάζεται 2,6" για τα 100-200 km/h και 2,2" για τα 160-241 km/h.

Η επίσημη πρεμιέρα του Chaos είναι προγραμματισμένη για την Έκθεση Γενεύης του 2021.

[Πηγή: Spyros Panopoulos Automotive]