node/37065

Ίσως η μοναδική ευκαιρία να αγοράσετε ένα Ford Indigo

Το ανοιχτό διθέσιο πρωτότυπο του 1996 πωλείται στο Detroit έναντι $195.000!

Ένα πολύ ιδιαίτερο όχημα πωλείται στο Facebook Marketplace στην περιοχή του Detroit - ο λόγος για το πρωτότυπο Ford Indigo του 1996 το οποίο διατίθεται έναντι $195.000! Το συγκεκριμένο μοντέλο είναι ένα όχημα επίδειξης χωρίς κινητήρα, και συμμετείχε σε διάφορες εκθέσεις. Παρόλα αυτά, διαθέτει λειτουργικές πόρτες που ανοίγουν προς τα πάνω, και πλήρες εσωτερικό.

Σύμφωνα με την αγγελιά, η Ford κατασκεύασε 3 μοντέλα κανονικής κλίμακας του πρωτοτύπου, αν και άλλες πηγές αναφέρουν την ύπαρξη 2 αυτοκινήτων, ένα εκ των οποίων είναι πλήρως λειτουργικό. Ο σημερινός ιδιοκτήτης αγόρασε το Indigo απευθείας από την Ford και από ότι φαίνεται το έχει κρατήσει σε πολύ καλή κατάσταση.

indigo

Το ανοιχτό διθέσιο roadster με σχεδιασμό που παραπέμπει σε μονοθέσιο Indy και F1 και την χαρακτηριστική αεροτομή στο ρύγχος, βασιζόταν σε monocoque σασί από ανθρακονήματα και είχε ακάλυπτους τροχούς και ανάρτηση αγωνιστικού τύπου. Το λειτουργικό μοντέλο είχε έναν κεντρικά τοποθετημένο κινητήρα V12 6,0 λίτρων που απέδιδε 441 PS και 549 Nm ροπής και συνεργαζόταν με ένα χειροκίνητο κιβώτιο 6 σχέσεων. Σύμφωνα με εκτιμήσεις, το Indigo επιτάχυνε από τα 0-97 km/h σε 4" και είχε τελική ταχύτητα 290 km/h.

Οι φίλοι του gaming θα θυμούνται το Indigo από τα παιχνίδια Need Ford Speed II, Ford Racing 2 και 3 όπως και το πιο πρόσφατο Project Gotham Racing 3.

node/39638
Sony Vision-S Concept

To Sony Vision-S εμφανίζεται στο Tokyo [video]

Θυμάστε που η Sony μας παρουσίασε online νωρίτερα εφέτος το εντυπωσιακό Vision-S. Τώρα βλέπουμε τη γιαπωνέζικη ηλεκτρική μπερλίνα να βολτάρει στο Tokyo κοντά στην έδρα της Sony.

Τετάρτη, 05 Αυγούστου 2020 | Επικοινωνία

To Sony Vision-S εμφανίζεται στο Tokyo [video]

Οι τελείως ψεύτικες και στατικές φωτογραφίες του απροσδόκητου Sony Vision-S μας έδωσαν μια πρόγευση γι’ αυτό που ετοιμάζουν οι Ιάπωνες τον περασμένο Ιανουάριο. Αλλά το 4θυρο Sony φαίνεται ότι κινείται κιόλας! Απόδειξη, αυτό το σύντομο διαφημιστικό κλιπάκι που δημοσιεύτηκε στο Youtube από τον ιαπωνικό γίγαντα.

Στο video, ένα μυστηριώδες λευκό φορτηγό μπαίνει στον υπόγειο χώρο στάθμευσης των κεντρικών γραφείων της Sony. Στη συνέχεια, οι πλευρικές πόρτες αποκαλύπτουν το προφίλ του ιαπωνικού ηλεκτρικού αυτοκινήτου. Οι εικόνες που ακολουθούν μας δείχνουν σε animation την καμπίνα και τον φωτισμό του Vision-S. Και βάζοντας όπισθεν, το αυτοκίνητο κατεβαίνει απαλά, με μικρή ταχύτητα, από την πλατφόρμα του.

Να υπενθυμίσουμε ότι η Sony λέει ότι δεν έχει την πρόθεση να λανσάρει εμπορικά το ηλεκτρικό πρωτότυπό της. Το Vision-S χρησιμοποιείται επίσημα μόνο για την εξέλιξη onboard τεχνολογιών που συνδέονται, μεταξύ άλλων, με την ψυχαγωγία.

node/39626

Ford: Τετράποδα ρομπότ σκανάρουν τους χώρους των εργοστασίων της

Τα ρομπότ μπορούν να χρησιμοποιούνται σε δυσπρόσιτες περιοχές του εργοστασίου με σαρωτές λέιζερ και κάμερες υψηλής ευκρίνειας, συλλέγοντας δεδομένα για τον εκσυγχρονισμό του εξοπλισμού.

Τρίτη, 04 Αυγούστου 2020 | Επικοινωνία

Ford: Τετράποδα ρομπότ σκανάρουν τους χώρους των εργοστασίων της

Η Ford φέρνει τετράποδα ρομπότ στο Εργοστάσιο Κιβωτίων Ταχυτήτων Van Dyke στις αρχές Αυγούστου για τη σάρωση των χώρων με λέιζερ, που θα βοηθήσει τους μηχανικούς να επικαιροποιήσουν τη σχεδίαση CAD, η οποία χρησιμοποιείται για την αναδιάταξη και τον εκσυγχρονισμό του εξοπλισμού των μονάδων

Αυτά τα τετράποδα ρομπότ βάρους 31,75 κιλών που θυμίζουν σκύλο, μπορούν να κάθονται, να κάνουν χειραψία και να ελίσσονται. Επίσης μπορούν να εκτελούν σαρώσεις 360 μοιρών με τη βοήθεια των καμερών τους, να διαχειρίζονται επιφάνειες με κλίσεις 30 μοιρών, αλλά και να ανεβαίνουν σκαλιά επί πολλές ώρες. 

Ο Fluffy, το όνομα που έδωσε στο ρομπότ η χειρίστριά του Paula Wiebelhaus, είναι ένα από τα δύο μοντέλα που η Ford ενοικιάζει από το Boston Dynamics - το άλλο ρομπότ της Ford ονομάζεται Spot, υποδηλώνοντας την προϊοντική του ιδιότητα.

Τα ρομπότ που δοκιμάζει πειραματικά η Ford στο εργοστάσιο κιβωτίων ταχυτήτων Van Dyke φέρουν κίτρινο χρώμα και είναι εύκολα αναγνωρίσιμα. Εφοδιασμένα με πέντε κάμερες, μπορούν να κινούνται με ταχύτητα έως και 5 χλμ./ώρα, με την μπαταρία τους να εξασφαλίζει τουλάχιστον δύο ώρες αυτονομίας. Στην πράξη τα ρομπότ αυτά θα σαρώνουν την επιφάνεια του δαπέδου του εργοστασίου με σκοπό την επικαιροποίηση της αρχικής σχεδίασης CAD (Computer Aided Design) – και όπως είναι φυσικό αναμένεται να γίνουν το δεξί χέρι των μηχανικών που ασχολούνται με τον εκσυγχρονισμό του εξοπλισμού του εργοστασίου.

«Αρχικά, σχεδιάζουμε και κατασκευάζουμε ένα εργοστάσιο. Στη συνέχεια, στο πέρασμα των χρόνων, πραγματοποιούνται αλλαγές που σπάνια καταγράφονται» λέει χαρακτηριστικά ο Mark Goderis, digital engineering manager της Ford. «Με τα βοήθεια των ρομπότ, μπορούμε τώρα να έχουμε μία πραγματική εικόνα των εγκαταστάσεων και ταυτόχρονα να δημιουργούμε ένα νέο μηχανολογικό μοντέλο παραγωγής. Αυτό το ψηφιακό μοντέλο θα χρησιμοποιείται στη συνέχεια όταν χρειάζεται εκσυγχρονισμός του εργοστασίου για την παραγωγή νέων προϊόντων.»

Χωρίς τον Fluffy, η επικαιροποίηση του αρχικού σχεδίου θα ήταν πολύ πιο κουραστική. «Συνήθως χρησιμοποιούσαμε ένα τρίποδο, το οποίο το περιφέραμε στους χώρους των εγκαταστάσεων, σταματώντας σε διαφορετικά σημεία κάθε φορά, και περιμένοντας περίπου πέντε λεπτά μέχρι να ολοκληρωθεί η σάρωση με λέιζερ» θυμάται ο Goderis. «Η σάρωση ενός εργοστασίου απαιτούσε δύο εβδομάδες. Με τη βοήθεια του Fluffy, η εργασία αυτή μπορεί να γίνει στο μισό χρόνο.»

Η παλιά μέθοδος ήταν επίσης ακριβή, αφού το συνολικό κόστος της έφτανε σχεδόν στα 300.000$ για τη σάρωση μιας εγκατάστασης. Αν το πιλοτικό πρόγραμμα λειτουργήσει σύμφωνα με τις προσδοκίες, η ομάδα παραγωγής της Ford θα μπορεί να εκτελεί σαρώσεις όλων των εργοστασίων της με ελάχιστο κόστος. Τέτοιες προηγμένες τεχνολογίες βοηθούν την εταιρεία να εξοικονομεί χρόνο και χρήμα, αναπροσαρμόζοντας ταχύτερα τις εγκαταστάσεις για την υποδοχή νέων προϊόντων, με αποτέλεσμα τα νέα μοντέλα να φτάνουν ταχύτερα στην αγορά.

Με τον καιρό, σύμφωνα με τον Goderis «στόχος είναι να μπορούμε να ελέγχουμε τα ρομπότ από απόσταση, να τα προγραμματίζουμε για project του εργοστασίου και να λαμβάνουμε αναφορές άμεσα, από οποιαδήποτε τοποθεσία της χώρας. Προς το παρόν, τα ρομπότ μπορούν να προγραμματίζονται για να ακολουθούν μία συγκεκριμένη διαδρομή, ενώ μπορούμε να τα διαχειριζόμαστε από απόσταση έως 50 μ. με μια καινοτόμα εφαρμογή στο tablet.»

Το μυστικό της επιτυχίας του Fluffy και του Spot είναι η ευελιξία τους, σχολιάζει η Wiebelhaus, που χειρίζεται το ρομπότ της μέσω μιας συσκευής που θυμίζει παιχνιδοκονσόλα και της επιτρέπει να βλέπει από απόσταση την εικόνα της κάμερας. Εάν προκύψει κάποιο ζήτημα, η συσκευή ελέγχου της Wiebelhaus περιλαμβάνει μία λειτουργία που ακινητοποιεί το ρομπότ εμποδίζοντας τυχόν συγκρούσεις με εμπόδια

Τα ρομπότ έχουν τρεις λειτουργίες βηματισμού: περπάτημα για σταθερό έδαφος, βάδισμα σε ανώμαλο έδαφος και ειδική ταχύτητα κίνησης για σκάλες. Τα ρομπότ έχουν τη δυνατότητα να ελίσσονται, να σκύβουν και να περπατούν ευθεία, κάτι που σημαίνει ότι έχουν πρόσβαση σε δυσπρόσιτες περιοχές του εργοστασίου. Μπορούν επίσης να κινηθούν σε δύσκολα εδάφη, κιγκλιδώματα, σκαλιά, ακόμα και σε επιφάνειες με κλίσεις 30 μοιρών. Εάν πέσουν, μπορούν να σηκωθούν μόνα τους. Επίσης, μπορούν να διατηρούν μία σταθερή απόσταση ασφαλείας από αντικείμενα για αποφυγή συγκρούσεων.

Μερικές φορές ο Fluffy ανασηκώνεται στα ρομποτικά καπούλια του και ανεβαίνει στην πλάτη ενός μικρού, στρογγυλού αυτόνομου κινητού ρομπότ, γνωστού με την ονομασία Scouter. Ο Scouter περιηγείται στους διαδρόμους του εργοστασίου, βοηθώντας τον Fluffy να εξοικονομεί ενέργεια από τη μπαταρία του μέχρις ότου έρθει η ώρα να αναλάβει δουλειά. Ο Scouter περιηγείται αυτόνομα στις εγκαταστάσεις σκανάροντας και αποτυπώνοντας τρισδιάστατα νέφη σημείων (3-D point) για τη δημιουργία μιας CAD σχεδίασης. Εάν κάποια περιοχή είναι πολύ στενή για τον Scouter, ο Fluffy έρχεται για να «σώσει» την κατάσταση.

«Υπάρχουν σημεία στο εργοστάσιο στα οποία ίσως και να μη θέλεις να περπατήσεις, επειδή δυσκολεύεσαι να ελιχθείς» σχολιάζει η Wiebelhaus. «Είναι ευκολότερο και ασφαλέστερο να στείλεις τον Fluffy εκεί.»

Αν και ο Fluffy εντυπωσιάζει με την ευελιξία και τις κινητικές του δυνατότητες, η Wiebelhaus δεν πιστεύει ότι θα κάνει καριέρα στο μέλλον ως performer σε επιδείξεις σκύλων. «Ο Fluffy είναι ένα εκπληκτικό εργαλείο στην παραγωγή» δήλωσε η Weibelhaus. «Ναι, πρόκειται για μία ενδιαφέρουσα νέα πρόταση, με το έργο που παράγει και το πείσμα του να έχουν ιδιαίτερη αξία. Έχει πολύ περισσότερες δυνατότητες από το να χορεύει και να κάνει τούμπες. Θέλουμε να τον πιέσουμε στα όριά του στο εργοστάσιο και να δούμε τι αξία έχει για την εταιρεία.»

[Πηγή: Ford]