node/37192

Ηλεκτρική Ford Mustang Lithium με 900 PS και χειροκίνητο κιβώτιο!

Αναμφίβολα το πιο εντυπωσιακό πρωτότυπο στη φετινή έκθεση SEMA.

Η Ford σε συνεργασία με την Webasto, έκλεψαν την παράσταση στη φετινή έκθεση SEMA παρουσιάζοντας το πρωτότυπο Ford Mustang Lithium - μια ηλεκτρική έκδοση του pony car με απόδοση 900 PS και χειροκίνητο κιβώτιο ταχυτήτων!

Κάποιοι θα χαρακτήριζαν ιεροσυλία ένα ηλεκτρικό muscle car, όμως η Mustang Llithium είναι η απόδειξη εταιρείες κάνουν ό,τι μπορούν για να κρατήσουν ζωντανό το ενδιαφέρον των petrolheads στην εποχή της ηλεκτροκίνησης.

Ford Mustang

Το καπό της Mustang Lithium με τα γραφικά και τα διάφανα τμήματα, αποκαλύπτει πως αυτή δεν είναι μια συμβατική έκδοση του δημοφιλούς muscle car. Στη θέση που παλαιότερα καταλάμβανε ο κινητήρας, βρίσκουμε πλέον ένα ηλεκτρικό μοτέρ Phi-Power dual-core και δύο μετατροπείς ισχύος που παίρνουν ενέργεια από μία μπαταρία 800-volt της Webasto με τεχνολογία  EVDrive.

Η συνολική ισχύς ξεπερνά τους 900 PS και τα 1356 Nm ροπής που λόγω ηλεκτροκίνησης είναι άμεσα διαθέσιμα με το πάτημα του δεξιού πεντάλ. Το χειροκίνητο κιβώτιο 6 σχέσεων Getrag MT82 Calimer, είναι ιδανικό για το drag-strip και στέλνει τη δύναμη στους πίσω τροχούς με τη βοήθεια διαφορικού Super 8.8 Torsen και ελαστικών Michelin Pilot Sport 4S.

Ford Mustang Lithium

Η εικόνα συμπληρώνεται από τη χαμηλωμένη ανάρτηση κατά 25,4 mm, τις πολυάκτινες ζάντες Forgeline 20" που φορούν ελαστικά Michelin Pilot Sport 4S, και τα αεροδυναμικά βοηθήματα της Sankuer Composite Technologies (σπλίτερ, μαρσπιέ και διαχύτη) που είναι κατασκευασμένα από ανθρακονήματα. Η Mustang Lithium εξοπλίζεται επίσης με το πακέτο Track Handling Pack της Ford Performance, εξαπίστονες δαγκάνες της Brembo από το Shelby GT350R.

Στο εσωτερικό βρίσκουμε μια νέα οθόνη 10,4" που καταλαμβάνει το μεγαλύτερο μέρος της κεντρικής κονσόλας, μέσα από την οποία ο οδηγός μπορεί να επιλέξει ανάμεσα στις λειτουργίες Valet, Sport, Track και Beast. Οι λεπτομέρειες από γαλάζιο χρώμα κάνουν αντίθεση με τις μαύρες επενδύσεις, όμως το μάτι πέφτει κατευθείαν πάνω στο λεβιέ ταχυτήτων - ένα θέαμα το οποίο δεν έχουμε συνηθίσει σε ηλεκτρικά οχήματα του είδους.

Ford Mustang Lithium

Το Ford Mustang Llithium κατασκευάστηκε για να αποδείξει στους φίλους της αυτοκίνησης πως ένα ηλεκτρικό όχημα μπορεί να κεντρίσει το ενδιαφέρον τους, δίνοντας υποσχέσεις για τα μελλοντικά οχήματα επιδόσεων από το μπλε οβάλ.

Η Ford επενδύει πάνω από $11,5 δισ στα ηλεκτρικά οχήματα μέχρι το 2022. Στα πλαίσια του εξηλεκτρισμού της γκάμας της, η αμερικανική εταιρεία έχει ήδη ανακοινώσει ένα ηλεκτρικό SUV με σχεδίαση εμπνευσμένη από την Mustang, το οποίο θα κυκλοφορήσει μέσα στο 2020, αλλά και το ηλεκτρικό F-150 pick-up για τα επόμενα χρόνια.

node/39126

Δείτε το εσωτερικό του Chaos της Spyros Panopoulos Automotive [video]

Η Spyros Panopoulos Automotive αποκάλυψε τη φουτουριστική καμπίνα του Chaos.

Δευτέρα, 01 Ιουνίου 2020 | Επικοινωνία

Δείτε το εσωτερικό του Chaos της Spyros Panopoulos Automotive [video]

Η Spyros Panopoulos Automotive επέστρεψε με νέο αποκαλυπτικό βίντεο για το ελληνικό υπεραυτοκίνητο Chaos, στο οποίο μας παρουσιάζει τα πρώτα renderings από το εσωτερικό του, μια φωτογραφία του εμπρός μέρους αλλά και επιπλέον τεχνικά χαρακτηριστικά.

Η διθέσια καμπίνα έχει φουτουριστικό σχεδιασμό, με οθόνες ενσωματωμένες στο τιμόνι ορθογώνιου σχήματος και μπροστά από τη θέση του συνοδηγού. Αντί για παραδοσιακό πίνακα οργάνων, ολόκληρο το παρμπρίζ είναι καλυμμένο από τρισδιάστατο heads-up display με τεχνολογία επαυξημένης πραγματικότητας. Η απουσία φυσικών πλήκτρων υποδηλώνει μια προηγμένη διεπαφή μέσω επιφανειών αφής, χειρονομιών και φωνητικών εντολών.

Τα καθίσματα τύπου bucket με το λογότυπο της εταιρείας στα προσκέφαλα, έχουν σκελετό από zylon και είναι βιδωμένα απευθείας πάνω στο monocoque σασί του αυτοκινήτου. Επιπλέον, το Chaos θα υποστηρίζει συνδεσιμότητα με δίκτυο 5G ενώ θα μπορεί να επικοινωνεί με άλλα οχήματα και υποδομές.

Chaos

Εκτός από το εσωτερικό, το νέο teaser μας δίνει μια ματιά στο αιχμηρό ρύγχος του Chaos, το οποίο χαρακτηρίζεται από λεπτά φώτα LED που εκτείνονται πάνω στα φουσκωμένα φτερά, και ένα σύνθετο σπλίτερ που ενώνεται με τις εισαγωγές αέρα.

Σύμφωνα με το video, το πλάτος του υπεραυτοκινήτου είναι 2,08 m, το ύψος 1,04 m και το κέντρο βάρους του είναι το χαμηλότερο για αυτοκίνητο στον κόσμο. Στόχος είναι το βάρος του τελικού μοντέλου να κυμανθεί μεταξύ 1.000-1.150 kg χάρη στην εκτενέστατη χρήση carbon fiber, zylon fiber, μαγνησίου και άλλων πανάκριβων υλικών σε αμάξωμα, πλαίσιο, εσωτερικό και μηχανικά μέρη.

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΗ Το Chaos και οι λοιποί «Δαβίδ» που υποσχέθηκαν supercar χιλιάδων ίππων!

Όπως γνωρίζαμε ήδη, το Chaos φορά έναν κινητήρα twin-turbo V10 4,0 λίτρων με αλουμινένιο μπλοκ και πολλά εξαρτήματα από τιτάνιο (βαλβίδες, εκκεντροφόροι, στρόφαλος και κυλινδροκεφαλές) ο οποίος θα είναι διαθέσιμος σε δύο εκδόσεις ισχύος - με 2.000 PS (κόφτης στις 11.000 rpm) και 3.000 PS (κόφτης στις 12.000 rpm). Η κίνηση θα μεταδίδεται και στους τέσσερις τροχούς μέσω αυτόματου κιβωτίου διπλού συμπλέκτη 8 σχέσεων και κεντρικού διαφορικού Torsen.

Σύμφωνα με το νέο βίντεο, η επιτάχυνση 0-100 km/h ολοκληρώνεται σε μόλις 1,8" ενώ η τελική ταχύτητα ξεπερνά το απίστευτο νούμερο των 500 km/h (!). Με αυτή την τελική, το Chaos βάζει στόχο το σημερινό ρεκόρ 490,48 km/h της Bugatti Chiron Super Sport 300+, αλλά και τους "μνηστήρες" Koenigsegg Jesko Absolut, Hennessey Venom F5 και SSC Tuatara. Επιπλέον, το Chaos χρειάζεται 2,6" για τα 100-200 km/h και 2,2" για τα 160-241 km/h.

Η επίσημη πρεμιέρα του Chaos είναι προγραμματισμένη για την Έκθεση Γενεύης του 2021.

[Πηγή: Spyros Panopoulos Automotive]

node/39040

Δείτε το αγωνιστικό Mazda RX-Vision GT3 στην πίστα! [video]

Ο ήχος του περιστροφικού κινητήρα των 570 PS δένει αρμονικά με την επιθετική εμφάνιση του RX-Vision GT3 της Mazda.

Παρασκευή, 22 Μαΐου 2020 | Επικοινωνία

Δείτε το αγωνιστικό Mazda RX-Vision GT3 στην πίστα! [video]

Το αγωνιστικό πρωτότυπο Mazda RX-Vision GT3 Concept που είδαμε πρώτη φορά σε σκίτσα το Νοέμβριο του 2019 και σε φωτογραφίες τον Μάρτιο του 2020, έκανε το ντεμπούτο του σε βίντεο, επιτρέποντας μας να το δούμε και να το ακούσουμε για πρώτη φορά μέσα στην πίστα.

Το μοντέλο της Mazda αποτελεί μια ψηφιακή αγωνιστική έκδοση του πρωτοτύπου RX-Vision (2015) η οποία δημιουργήθηκε για το δημοφιλές παιχνίδι Gran Turismo Sport της Polyphony Digital. Αυτό σημαίνει πως δεν θα το δούμε ποτέ στον πραγματικό κόσμο, όμως θα έχουμε τη δυνατότητα να το απολαύσουμε στις οθόνες με εξαιρετική πιστότητα. Όσοι έχουν την κονσόλα Sony Playstation 4 θα μπορέσουν μάλιστα και να το οδηγήσουν καθώς θα είναι διαθέσιμο από χθες, Τετάρτη 21 Μαΐου.

Μπορεί το RX-Vision GT3 Concept να υπάρχει αποκλειστικά μέσα σε ψηφιακό περιβάλλον, όμως αυτό δεν σημαίνει πως δε γνωρίζουμε τα τεχνικά χαρακτηριστικά του. Κάτω από το καπό βρίσκεται ένας περιστροφικός κινητήρας με απόδοση 570 PS, ενώ το βάρος του περιορίζεται στα 1.250 kg (αναλογία βάρους 48:52 στους δύο άξονες).

Φυσικά δεν θα μπορούσε να λείπει και το επιθετικό αεροδυναμικό πακέτο που περιλαμβάνει φουσκωμένα φτερά, μεγαλύτερες εισαγωγές στους προφυλακτήρες, σπλίτερ, πλευρικές απολήξεις της εξάτμισης, διαχύτη και μια τεράστια φτερούγα από ανθρακονήματα στο πίσω μέρος.

Σας αφήνουμε να απολαύσετε το επίσημο trailer παρουσίασης του αυτοκινήτου.