Η Honda παρουσίασε μια σύγχρονη εκδοχή… του CR-X
Στο Auto Guangzhou, η GAC Honda αποκάλυψε ένα εντυπωσιακό δίθυρο Integra με αφαιρούμενη οροφή τύπου targa, χειροκίνητο κιβώτιο και εμφανείς αναφορές στο θρυλικό CR-X της δεκαετίας του ’90.
Στην έκθεση Guangzhou, η GAC Honda παρουσίασε ένα ιδιαίτερα φιλόδοξο πρωτότυπο βασισμένο στο τοπικό Integra, το οποίο έχει μεταμορφωθεί σε ένα καθαρόαιμο δίθυρο κουπέ με αφαιρούμενη σκληρή οροφή τύπου targa. Από την πρώτη ματιά, οι αναφορές στο ιστορικό CR-X είναι κάτι παραπάνω από εμφανείς.
Παρότι το Integra Targa δεν προορίζεται για την παραγωγή -πρόκειται για ένα one-off πρωτότυπο που δημιουργήθηκε για την έκθεση- η δουλειά που έχει γίνει επάνω του είναι εντυπωσιακή.
Το Integra Targa ξαναφέρνει στο προσκήνιο το πνεύμα των σπορ Honda των ‘90s
Το εμπρός και το πίσω μέρος παραμένουν σε μεγάλο βαθμό ίδια με του εργοστασιακού μοντέλου, όμως το μεσαίο τμήμα του αμαξώματος έχει ανασχεδιαστεί ριζικά. Η οροφή έχει αφαιρεθεί εντελώς, οι πίσω πόρτες έχουν εξαφανιστεί και οι εμπρός έχουν επιμηκυνθεί και πλέον δεν διαθέτουν πλαίσιο, προσφέροντας μια πιο καθαρή και δυναμική γραμμή.
Οι σχεδιαστές μετακίνησαν και ενίσχυσαν τη μεσαία κολόνα, τοποθετώντας την πιο πίσω για να δημιουργήσουν έναν στιβαρό «θόλο» στο πίσω μισό της καμπίνας. Τα πίσω παράθυρα και το παρμπρίζ διατηρούνται σχεδόν ανέπαφα, επιτρέποντας στο προφίλ του αυτοκινήτου να αναδεικνύει μια καθαρή, κομψή γραμμή targa που φέρνει στο νου τα ανοικτά Honda των ’90s.
Το πρωτότυπο πατά σε λευκές πολυάκτινες ζάντες που ταιριάζουν με το χρώμα του αμαξώματος, ενώ τα κόκκινα καλύμματά των καθρεφτών παραπέμπουν σε μια περσινή επετειακή έκδοση του Integra. Στο εσωτερικό, η διάταξη έχει αλλάξει σε 2+2, με την απουσία οροφής να δημιουργεί μια πιο αέρινη αίσθηση στους επιβάτες. Οι πίσω θέσεις υπάρχουν περισσότερο για να συμπληρώσουν την εικόνα παρά για να εξυπηρετήσουν πρακτικά, ενώ κόκκινες λεπτομέρειες στο ταμπλό προσθέτουν μια σπορ πινελιά στον γνώριμο διάκοσμο.
Το πιο ενδιαφέρον στοιχείο όμως βρίσκεται στην… κονσόλα: το πρωτότυπο διαθέτει χειροκίνητο κιβώτιο έξι σχέσεων. Κάτω από το καπό πιθανότατα βρίσκεται ο γνωστός τούρμπο VTEC των 1,5 lt, με ισχύ γύρω στους 180 ίππους, καθώς η υβριδική έκδοση του μοντέλου δεν προσφέρεται με χειροκίνητο κιβώτιο. Η επιλογή της Honda να συνδυάσει τον κινητήρα αυτό με ένα ανοιχτό αμάξωμα ενισχύει ακόμη περισσότερο τη σύνδεση με το παλιό CR-X.
Η GAC Honda δεν έχει δημοσιοποιήσει τεχνικά χαρακτηριστικά ή σχέδια για το μέλλον του μοντέλου, γεγονός που καθιστά σχεδόν βέβαιο ότι μιλάμε για ένα αποκλειστικά εκθεσιακό δείγμα.
Παρόλα αυτά, το πρωτότυπο καταφέρνει να ξυπνήσει μνήμες και να δείξει πως η Honda εξακολουθεί να διαθέτει το θάρρος και τη διάθεση να «πειραματίζεται» με ιδέες που μιλούν στη νοσταλγία των φίλων της μάρκας.
Το Integra Targa μπορεί να μην δει ποτέ γραμμή παραγωγής, όμως σίγουρα υπενθυμίζει την εποχή που μικρά, ελαφριά και απλά σπορ αυτοκίνητα αποτελούσαν σημαντικό κομμάτι της ταυτότητας της Honda.




