H Jeep δείχνει, όχι ένα, αλλά επτά ενδιαφέροντα πρωτότυπα!

H Jeep δείχνει, όχι ένα, αλλά επτά ενδιαφέροντα πρωτότυπα!

Όλα είναι πολύ επιθυμητά και κάποια μπορεί να δείχνουν το μέλλον.

Κάθε χρόνο, η Jeep εμφανίζεται στο Easter Jeep Safari, στη Moab της Utah, με καινούργια πρωτότυπα που κάνουν αίσθηση.

Φέτος, στην 52η έκδοση της εκδήλωσης, η αμερικάνικη φίρμα συνεργάστηκε με την εταιρεία εξαρτημάτων και ανταλλακτικών του ομίλου, τη Mopar, για να φτιάξει όχι ένα, όχι δύο, αλλά επτά concept cars.

Το μικρότερο το ονομάζει B-Ute Concept και είναι βασισμένο στο Renegade Traihawk. Έχει ειδικά σχεδιασμένο εμπρός και πίσω μέρος, που κάποιοι είπαν ότι μας προϊδεάζει για το επερχόμενο ανανεωμένο Renegade. Έχει επίσης οπές εξαερισμού στο καπό και φαρδυμένα φτερά που φιλοξενούν τροχούς 17 ιντσών. Το κιτ ανύψωσης κατά 1,5” (4 cm) στην ανάρτηση και τα λάστιχα BF Goodrich T/A Baja Champion δίνουν τον απαραίτητο off-road τόνο στην εμφάνιση.    

Πέντε από τα επτά πρωτότυπα είναι βασισμένα στο Wrangler JL και JLU. To J-Wagon είναι το πιο «ήμερο» απ’ όλα. Βασίζεται στο Wrangler Sahara κι έχει απλά ένα σνόρκελ εισαγωγής του αέρα, πινελιές Brass Monkey σε αμάξωμα και τροχούς, και προστατευτικά rock sliders στα μαρσπιέ.

Τα πρωτότυπα Nacho, Sandstorm και 4SPEED είναι σαφώς πιο off-road, όμως το πιο ενδιαφέρον απ’ όλα είναι αναμφισβήτητα το Jeepster. H διχρωμία του αντλεί έμπνευση από το Jeepster Commando convertible pickup του 1966, έχει κιτ ανύψωσης 2 ιντσών, αλουμινένια αμορτισέρ βαρέως τύπου διαμέτρου 2,5 ιντσών και τεράστια λάστιχα 37” BF Goodrich KO2, ειδικά εξελιγμένα για οδήγηση εκτός δρόμου. Σε σχέση με το Wrangler, το Jeepster Concept διαφέρει και στο παρμπρίζ, που είναι πιο κεκλιμένο κατά 2,5 μοίρες για πιο κομπάκτ εμφάνιση.

Και φτάνουμε στο Wagoneer Roadtrip Concept, μια εκσυγχρονισμένη εκδοχή του κλασικού πολυτελούς Jeep, που έχει μοντέρνα μηχανικά μέρη κάτω από το απόλυτα ρετρό αμάξωμα. Η Jeep έχει μακρύνει το μεταξόνιο κατά 12,5 cm και τα μετατρόχια έχουν επίσης φαρδύνει. Το μεγάλο 4x4 έχει επίσης άξονες Dana 44 με διαφορικά που κλειδώνουν, ανάρτηση 4 συνδέσμων με ελατήρια coilover, και ατσάλινες ζάντες 17” με λάστιχα BF Goodrich Mud-Terrain 33”. Το κλου είναι όμως ο V8 HEMI 5,7 λίτρων κάτω από το καπό, που έχει πάρει τη θέση του 230 Tornado OHC-6. Το καπάκι των βαλβίδων του παλιού κινητήρα όμως η Jeep δεν το πέταξε, αλλά το χρησιμοποίησε για να φτιάξει εργαλειοθήκη!

Η Jeep θα παρουσιάσει και τα επτά πρωτότυπα στη Moab, αυτό το Σάββατο, 24 Μαρτίου.

[Πηγή: Jeep]

Ακολουθήστε το DRIVE στο Google News και τα Social Media
 

Google NewsFacebookTwitterInstagramYouTube