node/34435

GFG Style Kangaroo

Ηλεκτροκίνητο hyper-SUV με τετρακίνηση και τετραδιεύθυνση

Η GFG των Giorgetto και Fabrizio Giugaro παρουσίασε το Kangaroo, ένα πλήρως ηλεκτροκίνητο, διθέσιο hyper-SUV το οποίο προσφέρει εξαιρετικές επιδόσεις σε κάθε τύπο εδάφους.

Το Kangaroo θυμίζει έντονα το Italdesign Parcour, ένα αντίστοιχο πρωτότυπο supercar παντός εδάφους που είχε παρουσιαστεί το 2013 στην Έκθεση Γενεύης. Φαίνεται πως μετά την ανεξαρτητοποίηση τους από την Italdesign και μετά την ίδρυση της GFG το 2015, πατέρας και γιος πιστεύουν ακόμα στην ιδέα ενός hyper-suv για αυτό και την εξέλιξαν περαιτέρω.

GFG

Το τετρακίνητο Kangaroo βασίζεται σε μια ηλεκτροκίνητη πλατφόρμα που εξελίχθηκε σε συνεργασία με την κινεζική CH Auto και περιλαμβάνει δύο ηλεκτροκινητήρες ισχύος 180 kW, προσφέροντας συνδυαστική ισχύ 490 PS και 69,3 kgm ροπής. Σύμφωνα με την εταιρεία, η επιτάχυνση 0-100 km/h ολοκληρώνεται σε 3,8" ενώ η τελική ταχύτητα είναι ηλεκτρονικά περιορισμένη στα 250 km/h. Επίσης, χάρη στην μπαταρία 90 Kwh η αυτονομία ξεπερνά τα 450 km ανάμεσα σε κάθε φόρτιση.

Η υδραυλική ανάρτηση από αλουμίνιο και υψηλής αντοχής χάλυβα με ρυθμιζόμενα τριπλά αμορτισέρ, μπορεί να μεταβάλει την απόσταση από το έδαφος κατά 120mm σε τρεις λειτουργίες: Racing (140mm), Road (190mm) και Off-road (260mm), αλλάζοντας παράλληλα τη σκληρότητα των ελατηρίων και τη γωνία καμπέρ των τροχών. Επίσης, το όχημα εξοπλίζεται με υδραυλικό σύστημα τετραδιεύθυνσης το οποίο προσφέρει μικρό κύκλο στροφής ακόμη και με τους τεράστιους τροχούς 22" με ελαστικά Pirelli Scorpion 285/45 R22.

GFG

Το αμάξωμα είναι κατασκευασμένο από ανθρακονήματα και βασίζεται σε ένα αλουμινένιο space frame σασί ενώ τα πλευρικά τζάμια είναι φτιαγμένα από polycarbonate. Στο εμπρός μέρος, το μεγάλο σπλιτερ αλλάζει μορφή ανάλογα με τη χρήση, προσφέροντας γωνία προσέγγισης μέχρι και 26°. 

Στο προφίλ, οι αναλογίες παραπέμπουν σε κεντρομήχανο supercar όπως και οι γωνίες του αμαξώματος, με το καμπύλο γυάλινο κάλυμμα της καμπίνας να μας θυμίζει παλαιότερα πρωτότυπα της Italdesign. Οι θύρες είναι αντισυμβατικές, συνδυάζοντας τζάμια σε στυλ "gullwing" και πόρτες "scissor-doors" που ανοίγουν περιστροφικά προς τα πάνω. Πίσω τους, οι κάθετες εσοχές που παραπέμπουν σε εισαγωγές αέρα είναι οι τάπες για τις θύρες φόρτισης μιας και δεν υπάρχει κινητήρας εσωτερικής καύσης.

Στην ουρά, ξεχωρίζει η απουσία παρμπρίζ, τα επιθετικά φωτιστικά σώματα που σχηματίζονται από τις προεκτάσεις των πίσω φτερών και η μεγάλη εσοχή από κάτω τους η οποία διαθέτει πληθώρα στοιχείων LED που λειτουργούν και ως φλας. Τέλος, το κομμάτι που προεξέχει στην οροφή φιλοξενεί κάμερες και αισθητήρες για τα συστήματα αυτόνομης οδήγησης.

GFG

Στο εσωτερικό μπορούν να φιλοξενηθούν δύο επιβάτες, στα άνετα καθίσματα με σκελετό από ανθρακονήματα. Το ταμπλό έχει 3 ξεχωριστές οθόνες, μια για να ελέγχει ο οδηγός τον περιβάλλοντα χώρο, μια για τις λειτουργίες του αυτοκινήτου και μια τρίτη για το σύστημα ενημέρωσης και ψυχαγωγίας. Η καμπίνα έχει επενδύσεις από δέρμα Poltrona Frau, ύφασμα Kult και αλουμίνιο ενώ δε λείπουν και δύο ποτηροθήκες για τους επιβαίνοντες.

Το πρωτότυπο που είναι πλήρως λειτουργικό και έχει ήδη δοκιμαστεί στο χιόνι, θα κάνει πρεμιέρα στην Έκθεση Γενεύης η οποία ανοίγει τις πύλες της σε λίγες μέρες.

node/39040

Δείτε το αγωνιστικό Mazda RX-Vision GT3 στην πίστα! [video]

Ο ήχος του περιστροφικού κινητήρα των 570 PS δένει αρμονικά με την επιθετική εμφάνιση του RX-Vision GT3 της Mazda.

Παρασκευή, 22 Μαΐου 2020 | Επικοινωνία

Δείτε το αγωνιστικό Mazda RX-Vision GT3 στην πίστα! [video]

Το αγωνιστικό πρωτότυπο Mazda RX-Vision GT3 Concept που είδαμε πρώτη φορά σε σκίτσα το Νοέμβριο του 2019 και σε φωτογραφίες τον Μάρτιο του 2020, έκανε το ντεμπούτο του σε βίντεο, επιτρέποντας μας να το δούμε και να το ακούσουμε για πρώτη φορά μέσα στην πίστα.

Το μοντέλο της Mazda αποτελεί μια ψηφιακή αγωνιστική έκδοση του πρωτοτύπου RX-Vision (2015) η οποία δημιουργήθηκε για το δημοφιλές παιχνίδι Gran Turismo Sport της Polyphony Digital. Αυτό σημαίνει πως δεν θα το δούμε ποτέ στον πραγματικό κόσμο, όμως θα έχουμε τη δυνατότητα να το απολαύσουμε στις οθόνες με εξαιρετική πιστότητα. Όσοι έχουν την κονσόλα Sony Playstation 4 θα μπορέσουν μάλιστα και να το οδηγήσουν καθώς θα είναι διαθέσιμο από χθες, Τετάρτη 21 Μαΐου.

Μπορεί το RX-Vision GT3 Concept να υπάρχει αποκλειστικά μέσα σε ψηφιακό περιβάλλον, όμως αυτό δεν σημαίνει πως δε γνωρίζουμε τα τεχνικά χαρακτηριστικά του. Κάτω από το καπό βρίσκεται ένας περιστροφικός κινητήρας με απόδοση 570 PS, ενώ το βάρος του περιορίζεται στα 1.250 kg (αναλογία βάρους 48:52 στους δύο άξονες).

Φυσικά δεν θα μπορούσε να λείπει και το επιθετικό αεροδυναμικό πακέτο που περιλαμβάνει φουσκωμένα φτερά, μεγαλύτερες εισαγωγές στους προφυλακτήρες, σπλίτερ, πλευρικές απολήξεις της εξάτμισης, διαχύτη και μια τεράστια φτερούγα από ανθρακονήματα στο πίσω μέρος.

Σας αφήνουμε να απολαύσετε το επίσημο trailer παρουσίασης του αυτοκινήτου.

node/38950

Η Maserati αφιερώνει πρωτότυπο της MC20 στον Sir Stirling Moss

Το νέο μοντέλο της Τρίαινας αποτελεί φόρο τιμής στον Βρετανό θρύλο του μηχανοκίνητου αθλητισμού.

Τετάρτη, 13 Μαΐου 2020 | Επικοινωνία

Η Maserati αφιερώνει πρωτότυπο της MC20 στον Sir Stirling Moss

Η Maserati ανακοίνωσε σήμερα πως το πρωτότυπο της επερχόμενης MC20 θα είναι αφιερωμένο στον Sir Stirling Moss, τον Βρετανό οδηγό αγώνων που απεβίωσε στις 12 Απριλίου.

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ: Απεβίωσε ο Sir Stirling Moss σε ηλικία 90 ετών

Η φορεσιά της συγκεκριμένης MC20 θα είναι εμπνευσμένη από το μονοθέσιο Maserati Eldorado που ο Moss οδήγησε για πρώτη φορά στη Monza το 1958.

Ο λόγος που η ανακοίνωση της Τρίαινας έγινε σήμερα, είναι πως στις 13 Μαίου του 1956, ο Stirling Moss κυριάρχησε στο Grand Prix του Μονακό οδηγώντας μια Maserati 250F. Ο Βρετανός είχε παραμείνει στην πρώτη θέση της κατάταξης από την αρχή μέχρι το τέλος του αγώνα, ενώ πίσω του τερμάτισε δεύτερη ακόμα μια 250F με οδηγό τον Jean Behra κάνοντας το ιστορικό 1-2 για την Maserati.

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ: Maserati MC20: Για πρώτη φορά με το αμάξωμα παραγωγής!

Να θυμίσουμε πως ο Moss κέρδισε 16 από τα 66 Grand Prix που συμμετείχε στη Formula 1. Παρόλο που βρέθηκε 4 φορές στη δεύτερη θέση και 3 φορές στην τρίτη θέση της βαθμολογίας, δεν κατάφερε να κερδίσει ένα παγκόσμιο τίτλο για αυτό και του δόθηκε το ψευδώνυμο "Ο βασιλιάς χωρίς στέμμα".

Ο Stirling Moss οδήγησε μονοθέσιο της Maserati για ολόκληρη τη σεζόν του 1956 και για μερικούς ακόμα αγώνες το 1957, ενώ είχε τρέξει σε άλλα πρωταθλήματα με τις Tipo 60 Birdcage, Tipo 61 και 300 S. Ο μόνος που τον κέρδιζε στην F1 ήταν ο teammate του, Juan Manuel Fangio, που κατέκτησε και τον τίτλο του 1957 με Maserati 250F.

Maserati MC20

Όπως αναφέρει η Maserati, η νέα MC20 θα άρεσε στον Sir Striling Moss καθώς είναι ένα αυτοκίνητο που ενσωματώνει τις αξίες της φίρμας όσον αφορά τις επιδόσεις, την οδηγική απόλαυση και την καινοτομία. Επίσης, είναι ταιριαστό μοντέλο για να αφιερωθεί στον διάσημο οδηγό αγώνων καθώς θα σηματοδοτήσει την επιστροφή της Maserati στο μηχανοκίνητο αθλητισμό, ως ο διάδοχος της MC12.

Ο κινητήρας της MC20 είναι ο πρώτος που σχεδιάστηκε, εξελίχθηκε και θα παράγεται εξολοκλήρου από τη Maserati στη Modena, εισάγοντας την Τρίαινα στην μετα-Ferrari εποχή της. Περισσότερα για το μοντέλο θα γνωρίζουμε μέσα στον Μάιο οπότε είναι προγραμματισμένη και η επίσημη πρεμιέρα του.