GFG Style Kangaroo

Ηλεκτροκίνητο hyper-SUV με τετρακίνηση και τετραδιεύθυνση

Η GFG των Giorgetto και Fabrizio Giugaro παρουσίασε το Kangaroo, ένα πλήρως ηλεκτροκίνητο, διθέσιο hyper-SUV το οποίο προσφέρει εξαιρετικές επιδόσεις σε κάθε τύπο εδάφους.

Το Kangaroo θυμίζει έντονα το Italdesign Parcour, ένα αντίστοιχο πρωτότυπο supercar παντός εδάφους που είχε παρουσιαστεί το 2013 στην Έκθεση Γενεύης. Φαίνεται πως μετά την ανεξαρτητοποίηση τους από την Italdesign και μετά την ίδρυση της GFG το 2015, πατέρας και γιος πιστεύουν ακόμα στην ιδέα ενός hyper-suv για αυτό και την εξέλιξαν περαιτέρω.

GFG

Το τετρακίνητο Kangaroo βασίζεται σε μια ηλεκτροκίνητη πλατφόρμα που εξελίχθηκε σε συνεργασία με την κινεζική CH Auto και περιλαμβάνει δύο ηλεκτροκινητήρες ισχύος 180 kW, προσφέροντας συνδυαστική ισχύ 490 PS και 69,3 kgm ροπής. Σύμφωνα με την εταιρεία, η επιτάχυνση 0-100 km/h ολοκληρώνεται σε 3,8" ενώ η τελική ταχύτητα είναι ηλεκτρονικά περιορισμένη στα 250 km/h. Επίσης, χάρη στην μπαταρία 90 Kwh η αυτονομία ξεπερνά τα 450 km ανάμεσα σε κάθε φόρτιση.

Η υδραυλική ανάρτηση από αλουμίνιο και υψηλής αντοχής χάλυβα με ρυθμιζόμενα τριπλά αμορτισέρ, μπορεί να μεταβάλει την απόσταση από το έδαφος κατά 120mm σε τρεις λειτουργίες: Racing (140mm), Road (190mm) και Off-road (260mm), αλλάζοντας παράλληλα τη σκληρότητα των ελατηρίων και τη γωνία καμπέρ των τροχών. Επίσης, το όχημα εξοπλίζεται με υδραυλικό σύστημα τετραδιεύθυνσης το οποίο προσφέρει μικρό κύκλο στροφής ακόμη και με τους τεράστιους τροχούς 22" με ελαστικά Pirelli Scorpion 285/45 R22.

GFG

Το αμάξωμα είναι κατασκευασμένο από ανθρακονήματα και βασίζεται σε ένα αλουμινένιο space frame σασί ενώ τα πλευρικά τζάμια είναι φτιαγμένα από polycarbonate. Στο εμπρός μέρος, το μεγάλο σπλιτερ αλλάζει μορφή ανάλογα με τη χρήση, προσφέροντας γωνία προσέγγισης μέχρι και 26°. 

Στο προφίλ, οι αναλογίες παραπέμπουν σε κεντρομήχανο supercar όπως και οι γωνίες του αμαξώματος, με το καμπύλο γυάλινο κάλυμμα της καμπίνας να μας θυμίζει παλαιότερα πρωτότυπα της Italdesign. Οι θύρες είναι αντισυμβατικές, συνδυάζοντας τζάμια σε στυλ "gullwing" και πόρτες "scissor-doors" που ανοίγουν περιστροφικά προς τα πάνω. Πίσω τους, οι κάθετες εσοχές που παραπέμπουν σε εισαγωγές αέρα είναι οι τάπες για τις θύρες φόρτισης μιας και δεν υπάρχει κινητήρας εσωτερικής καύσης.

Στην ουρά, ξεχωρίζει η απουσία παρμπρίζ, τα επιθετικά φωτιστικά σώματα που σχηματίζονται από τις προεκτάσεις των πίσω φτερών και η μεγάλη εσοχή από κάτω τους η οποία διαθέτει πληθώρα στοιχείων LED που λειτουργούν και ως φλας. Τέλος, το κομμάτι που προεξέχει στην οροφή φιλοξενεί κάμερες και αισθητήρες για τα συστήματα αυτόνομης οδήγησης.

GFG

Στο εσωτερικό μπορούν να φιλοξενηθούν δύο επιβάτες, στα άνετα καθίσματα με σκελετό από ανθρακονήματα. Το ταμπλό έχει 3 ξεχωριστές οθόνες, μια για να ελέγχει ο οδηγός τον περιβάλλοντα χώρο, μια για τις λειτουργίες του αυτοκινήτου και μια τρίτη για το σύστημα ενημέρωσης και ψυχαγωγίας. Η καμπίνα έχει επενδύσεις από δέρμα Poltrona Frau, ύφασμα Kult και αλουμίνιο ενώ δε λείπουν και δύο ποτηροθήκες για τους επιβαίνοντες.

Το πρωτότυπο που είναι πλήρως λειτουργικό και έχει ήδη δοκιμαστεί στο χιόνι, θα κάνει πρεμιέρα στην Έκθεση Γενεύης η οποία ανοίγει τις πύλες της σε λίγες μέρες.