node/34532

Έρχεται νέο πρωτότυπο της Karma σχεδιασμένο από τον Pininfarnina

Μαζί με ένα νέο μοντέλο παραγωγής και ένα ακόμη πρωτότυπο.

Η Karma Automotive αποκάλυψε την πρώτη εικόνα "teaser" για το νέο της πρωτότυπο που είναι σχεδιασμένο από τον οίκο Pininfarina και θα παρουσιαστεί στη Έκθεση Σαγκάης (16-25 Απριλίου).

Όπως βλέπουμε από τις σκοτεινές φωτογραφίες, το μοντέλο χαρακτηρίζεται από λεπτά φωτιστικά σώματα LED και ενσωματώνει την χαρακτηριστική γραμμή μεταξύ των αεραγωγών που πρωτοείδαμε στο Karma Revero, μετατοπισμένη χαμηλά στον εμπρός προφυλακτήρα.

Εκτός από το εν λόγω concept car, ο Pininfarina σχεδίασε τη νέα γενιά του πολυτελούς ηλεκτροκίνητου Revero και το πρωτότυπο Karma Vision (εικόνα πίσω μέρους), τα οποία θα ανακοινωθούν στα πλαίσια της ίδιας έκθεσης.

Η συνεργασία της αμερικανικής εταιρείας με τον Pininfarina ανακοινώθηκε από τον περασμένο Γενάρη και θα συμβάλλει στην επιτάχυνση της εξέλιξης νέων μοντέλων. Να θυμίσουμε πως η Karma Automotive που ιδρύθηκε το 2014 με έδρα την Califronia, δεν έχει καμία σχέση με τον Henrik Fisker, σχεδιαστή του ηλεκτροκίνητου Fisker Karma (2011) το οποίο μετεξελίχθηκε στο υβριδικό Karma Revero (2016) - το μοναδικό μέχρι στιγμής μοντέλο της Karma.

node/40165

Renault Mégane eVision: Το ηλεκτρικό χάτσμπακ του μέλλοντος [video]

Με το πρωτότυπο Mégane eVision, η Renault μας προετοιμάζει για ένα επερχόμενο μοντέλο παραγωγής.

Παρασκευή, 16 Οκτωβρίου 2020 | Θάνος Παππάς Επικοινωνία

Renault Mégane eVision: Το ηλεκτρικό χάτσμπακ του μέλλοντος [video]

Η Renault παρουσίασε διαδυκτιακά στα πλαίσια της εκδήλωσης eWays το Mégane eVision, ένα ηλεκτρικό πρωτότυπο που θα εξελιχθεί σε μοντέλο παραγωγής μέσα στο 2021. Όπως αναφέρει η γαλλική φίρμα, το Mégane eVision δείχνει το όραμά της για το ηλεκτρικό μέλλον των μικρομεσαίων χάτσμπακ.

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΗ: Renault Morphoz: Ένα ηλεκτρικό crossover που αλλάζει σχήμα! [video]

Το Mégane eVision βασίζεται στην ηλεκτρική πλατφόρμα CMF-EV και έχει διαστάσεις που παραπέμπουν στην κατηγορία C-Segment (4.210mm x 1.800mm x 1.505mm). Τ

ο σύστημα κίνησης αποτελείται από ηλεκτροκινητήρα με 217 PS και 300 Nm που κινεί τους εμπρός τροχούς, και μπαταρία 60 kWh (400V) με δυνατότητα φόρτισης έως 130 kW. Σύμφωνα με τη Renault, η μπαταρία του Mégane eVision είναι από τις λεπτότερες που υπάρχουν στην αγορά επιτρέποντας εξαιρετική εκμετάλευση των εσωτερικών χώρων.

Renault Megane eVision

Το Mégane eVision ενσωματώνει και τη νέα σχεδιαστική γλώσσα της Renault που θα δούμε σε όλα τα μελλοντικά της μοντέλα. Τα λεπτά φώτα LED Matrix εμπρός που αντικαθιστούν τη γρίλια και αγκαλιάζουν το έμβλημα της Renault μοιάζουν με αυτά του Morphoz όμως ο προφυλακτήρας έχει πιο σύνθετες γραμμές με στοιχεία βαμμένα σε χρυσή απόχρωση (ασορτί με την οροφή) δίπλα από τους αεραγωγούς.

Στο προφίλ ξεχωρίζουν οι αεροδυναμικοί τροχοί 20", τα διακριτικά προστατευτικά σε θόλους και μαρσπιέ που παραπέμπουν σε crossover, τα pillarless πλευρικά παράθυρα και οι τονισμένοι ώμμοι. Συνολικά, το ψηλό αμάξωμα και οι αναλογίες είναι κάτι ανάμεσα σε SUV και hatchback ενώ η ηλεκτρική πλατφόρμα επιτρέπει μικρούς προβόλους και το μακρύ μεταξόνιο.

Renault Megane eVision

Στο πίσω μέρος ξεχωρίζουν τα ενιαία μακρόστενα φώτα LED, το πολύ στενό παρμπρίζ που σκεπάζεται από μια αεροτομή και μοιάζει να ακουμπά με τα πλευρικά παράθυρα, και ο φουτουριστικός προφυλακτήρας με αλουμινένιο διαχύτη. Μπορεί να μην έχουμε φωτογραφίες του εσωτερικού, όμως η Renault αναφέρει πως ενσωματώνει την οθόνη Linvingscreen, εντυπωσιακά εφέ φωτισμού και τεχνολογία αιχμής.

Όπως αναφέραμε, το Mégane eVision δεν είναι απλά μια σχεδιαστική μελέτη, καθώς η Renault σκοπεύει να παρουσιάσει την έκδοση παραγωγής του μέσα στο 2021. Το πεντάθυρο χάτσμπακ θα εμπλουτίσει την ηλεκτρική γκάμα της Renault η οποία μέχρι στιγμής αριθμεί 350.000 πωλήσεις σε ολόκληρο τον κόσμο.

Στόχος του Groupe Renault είναι μέχρι το 2030, να περιορίσει τις εκπομπές CO2 στο 50% της επίδοσης που είχε το 2010 όσον αφορά την Ευρώπη. Σε αυτό το κλίμα, μέχρι το 2022, όλα τα νέα μοντέλα του Groupe Renault θα έχουν τουλάχιστον μία ηλεκτρική ή εξηλεκτρισμένη έκδοση.

 

[Πηγή: Renault]

node/40159
Kyocera Moeye

Kyocera: Από τα έπιπλα γραφείου στα αυτοκίνητα [video]

Εκδημοκρατισμός των EV, αυτόνομη οδήγηση, καινοτόμες in-car υπηρεσίες… Σημαντικές, μεσοπρόθεσμες εξελίξεις στον τομέα της αυτοκινητοβιομηχανίας. Και εμπλοκή εταιρειών με διαφορετικούς ορίζοντες. Όπως αυτή της Kyocera!

Παρασκευή, 16 Οκτωβρίου 2020 | Επικοινωνία

Kyocera: Από τα έπιπλα γραφείου στα αυτοκίνητα [video]

Η ιαπωνική εταιρεία εξοπλισμού γραφείων Kyocera παρουσιάζει περήφανα το πρώτο της πρωτότυπο. Όχι στον χώρο που δραστηριοποιείται, αλλά στο αυτοκίνητο! Το ηλεκτρικό και αυτόνομο όχημα Moeye μετουσιώνει τη βούληση της εταιρείας να διαφοροποιηθεί από το κύριο αντικείμενό της που επικεντρώνεται στον εξοπλισμό γραφείων.

Η ιαπωνική φίρμα ποντάρει αναμφίβολα στην τεχνολογική εικόνα της για να σαγηνεύσει το κοινό με αυτήν τη σπουδή. Έτσι, το κόνσεπτ του Kyocera Moeye ενσωματώνει μια εντυπωσιακή οθόνη που καλύπτει όλο το πλάτος του ταμπλό. Οι μικρές κάμερες που είναι τοποθετημένες στο εξωτερικό επιτρέπουν την απόδοση ενός φαινομένου διαφάνειας σε αυτό το τμήμα του χώρου επιβατών.

Kyocera Moeye

Το τεχνικό φύλλο της Kyocera υποδεικνύει επίσης την παρουσία απτικής ανατροφοδότησης που ονομάζεται «Haptivity», ικανής να προσομοιώνει την αίσθηση του φυσικού κουμπιού στην οθόνη όταν το πιέζεις. Τέλος, ένας βοηθός σε τρισδιάστατο ολόγραμμα, ένα ποιοτικό σύστημα ήχου και ένα ρυθμιζόμενο ντισπένσερ για πέντε διαφορετικά αρώματα ολοκληρώνουν το πακέτο.

Παρά τη φουτουριστική σχεδίασή του, το Kyocera Moeye φιγουράρει με ρετρό αμάξωμα που θυμίζει Μεσοπόλεμο. Προβολείς που είναι φορτωμένοι με μπόλικο νίκελ, καλυμμένοι πίσω τροχοί, μικροσκοπικός προφυλακτήρας και μικρά πίσω φώτα.

Kyocera Moeye

Τι είναι τελικά αυτό το Kyocera Moeye; Ένα πρωτότυπο επίδειξης με στόχο την επικοινωνία ή προάγγελος ενός αυτοκινήτου του μέλλοντος; Η απάντηση σε λίγα ή περισσότερα χρόνια…