node/34351

Επίσημο: Honda e Prototype

Η παραγωγή του πλήρως ηλεκτροκίνητου μοντέλου θα ξεκινήσει μέσα στο 2019.

Η Honda αποκάλυψε το e Prototype, ένα ηλεκτροκίνητο όχημα πόλης που θα κάνει πρεμιέρα στην Έκθεση Γενεύης και αναμένεται μπει στην παραγωγή μέσα στο 2019.

Το e Prototype (2019) αποτελεί εξέλιξη του Urban EV Concept (2017) και όπως βλέπουμε από τις φωτογραφίες βρίσκεται πολύ κοντά σε στάδιο παραγωγής. Το μοντέλο έχει μοντέρνα σχεδίαση με ρετρό στοιχεία και σχεδιαστικές αναφορές στην πρώτη γενιά του Honda Civic, μακρύ μεταξόνιο, φαρδιά μετατρόχια και μικρούς προβόλους.

Η νέα ηλεκτροκίνητη πλατφόρμα της Honda σχεδιάστηκε με γνώμονα την αποδοτικότητα, τις επιδόσεις και την χρηστικότητα σε αστικό περιβάλλον. Η εταιρεία δεν αποκάλυψε την απόδοση του ηλεκτροκινητήρα, όμως αναφέρει πως η κίνηση μεταδίδεται στους πίσω τροχούς με το όχημα να προσφέρει μια διασκεδαστική οδηγική εμπειρία. Όσο για την μπαταρία, αυτή χαρίζει αυτονομία 200km ενώ φορτίζει στο 80% της ενέργειας της μέσα σε 30 λεπτά.

honda e-prototype

Στο εσωτερικό το στυλ είναι μινιμαλ, αφού στόχος των σχεδιαστών ήταν να δημιουργήσουν μια χαλαρή ατμόσφαιρα για τους επιβαίνοντες. Οι επενδύσεις από ύφασμα melange παραπέμπουν σε καναπέ, όπως και τα υπόλοιπα υλικά που θυμίζουν ένα μοντέρνο σαλόνι σπιτιού. Επιπλέον, το επίπεδο πάτωμα (λόγω ηλεκτροκίνητης πλατφόρμας) ενισχύει την αίσθηση της ευρυχωρίας.

Από πλευράς τεχνολογίας, οι οθόνες που καλύπτουν το μεγαλύτερο μέρος του ταμπλό ενσωματώνουν το σύστημα ενημέρωσης και ψυχαγωγίας, με τους πλευρικούς καθρέφτες να αντικαθίστανται από κάμερες οπισθοπορείας και τον εξοπλισμό να περιλαμβάνει ένα πλήρες πακέτο συστημάτων υποβοήθησης του οδηγού.

Περισσότερες πληροφορίες για το e Prototype θα έχουμε στις 5 Μαρτίου οπότε είναι προγραμματισμένη η πρεμιέρα του στη Γενεύη.

node/39458

Jeep Wrangler Rubicon 392 Concept με κινητήρα V8

Το Jeep Wrangler γίνεται ακόμα ισχυρότερο βελτιώνοντας παράλληλα τις εκτός δρόμου δυνατότητές του.

Δευτέρα, 13 Ιουλίου 2020 | Θάνος Παππάς Επικοινωνία

Jeep Wrangler Rubicon 392 Concept με κινητήρα V8

Ανήμερα της πρεμιέρας του Ford Bronco, η FCA παρουσίασε το πρωτότυπο Jeep Wrangler Rubicon 392 Concept με κινητήρα V8 6,4 λίτρων για να κλέψει λίγο από τη δημοσιότητα του μεγαλύτερου ανταγωνιστή του εμβληματικού της μοντέλου.

Ο κινητήρας V8 χωρητικότητας 6,4 λίτρων (392 cubic feet) αποδίδει 450 PS και 610 Nm που μεταδίδονται και στους τέσσερις τροχούς μέσω ενισχυμένου αυτόματου κιβωτίου 8 σχέσεων και βελτιωμένου συστήματος τετρακίνησης. Σύμφωνα με την Jeep, η επιτάχυνση 0-97 km/h απαιτεί λιγότερο από 5", ένα εντυπωσιακό νούμερο για Wrangler.

Για ακόμα καλύτερες δυνατότητες εκτός δρόμου, το Wrangler απέκτησε εμπρός και πίσω άξονες Dana 44, κεντρικό διαφορικό Selec-Track, ηλεκτρικό κλείδωμα Tru-Lok εμπρός και πίσω διαφορικού, τροχοί 17" με θηριώδη εκτός δρόμου ελαστικά 37", αλουμινένια ελατήρια Fox και κιτ ανύψωσης της Mopar που αυξάνει την απόσταση από το έδαφος κατά 51 mm στα 337 mm. Η εξάτμιση αλλάζει ήχο με το πάτημα ενός κουμπιού, καθιστώντας σαφές σε όλους πως αυτό το Wrangler είναι διαφορετικό.

Εκτός από τους τροχούς, το Jeep Wrangler Rubicon 392 Concept ξεχωρίζει από το φουσκωμένο καπό με την εισαγωγή αέρα, την εξωτερική απόχρωση Granite Crystal, τους προφυλακτήρες από ατσάλι, το βαρούλκο της Warn, το προστατευτικό κάλυμμα του πατώματος, τις κομμένες πόρτες, την υφασμάτινη αναδιπλόυμενη οροφή και τα αφαιρούμενα πάνελ. Στο εσωτερικό βρίσκουμε σπορ τιμόνι και νέα καθίσματα με δερμάτινες επενδύσεις Red Rock και χρυσές ραφές.

Η Jeep, αφήνει ανοιχτό το ενδεχόμενο το Wrangler Rubicon 392 να εξελιχθεί σε έκδοση παραγωγής. Αν αυτό συμβεί, τότε θα είναι η πρώτη φορά από το μακρινό 1981 που ένα Jeep Wrangler φορά κινητήρα V8 - όπως το Jeep CJ με τον V8 5,0 λίτρων που απέδιδε 125 PS.

node/39438

Νέες μειωμένες τιμές για το Honda CR-V Hybrid [video]

Δείτε το νέο τιμοκατάλογο του υβριδικού CR-V όπως ανακοίνωσε η Honda.

Πέμπτη, 09 Ιουλίου 2020 | Επικοινωνία

Νέες μειωμένες τιμές για το Honda CR-V Hybrid [video]

Η ελληνική αντιπροσωπεία της Honda, ανακοίνωσε νέες, χαμηλότερες τιμές για το CR-V Hybrid, δίνοντας ένα κίνητρο για την επιλογή της υβριδικής έκδοσης του SUV.

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΗ Test drive: Honda CR-V Hybrid AWD [video]

Το υβριδικό σύστημα κίνησης του CR-V Hybrid με τεχνολογία i-MMD (intelligent Multi-Mode Drive system), αποτελείται από δύο ηλεκτροκινητήρες, μια υπολογιστική μονάδα και έναν 2.0 i-VTEC που συνδέεται με τους τροχούς μόνο «on demand» με μετάδοση μιας σχέσης και ένα σετ συμπλεκτών. Ο ισχυρός ηλεκτροκινητήρας αποδίδει 184 PS και ο βενζινοκινητήρας 145 PS επιτρέποντας επιτάχυνση 0-100 km/h σε 8,8" για την προσθιοκίνητη έκδοση και σε 9,2" για το AWD, ενώ η η τελική ταχύτητα είναι 180 km/h. Το προσθιοκίνητο CR-V Hybrid πετυχαίνει συνδυασμένες εκπομπές CO2 120 g/km (126 g/km για το AWD) και μέση κατανάλωση 5,3 lt/100km (5,5 lt/100km) σύμφωνα με τον κύκλο μετρήσεων NEDC.

Στα πλαίσια των αλλαγών που παρατηρούνται στη βιομηχανία του αυτοκινήτου με νέες τάσεις και τεχνολογίες, η Honda προβλέπει πως μέχρι το 2030 η εξέλιξη θα επικεντρωθεί στον εξηλεκτρισμό, την αυτοματοποίηση και τις υπηρεσίες. Περιβαλλοντικά θέματα, όπως η κλιματική αλλαγή επιταχύνουν τον εξηλεκτρισμό των αυτοκινήτων. Ευθυγραμμισμένο με το electric vision της Honda για το 2030, και την επιθυμία της να βελτιώσει το περιβάλλον κυρίως σε πολυσύχναστες αστικές περιοχές, το CR-V Hybrid είναι στρατηγικής σημασίας για την επίτευξη των στόχων που έχει θέσει.

Το ηλεκτρικό όραμα λοιπόν της Honda όπως και η στροφή του ενδιαφέροντος του καταναλωτικού κοινού σε ηλεκτροκίνητα αυτοκίνητα της Honda εν όψει του εξηλεκτρισμού των ευρωπαϊκών μοντέλων ευρείας κυκλοφορίας της μάρκας έως το 2022, οδήγησε τη Honda να μειώσει αισθητά την τιμή του CR-V Hybrid, που πλέον ξεκινά από 39.990€ για την έκδοση Comfort 2.0 Hybrid CVT 2WD.

Αναλυτικά, οι νέες τιμές του CR-V Hybrid στον παρακάτω πίνακα:

Μοντέλο Τιμή
CR-V COMFORT 2.0 HYBRID CVT 2WD €39.990
CR-V ELEGANCE 2.0 HYBRID CVT 2WD €42.990
CR-V ELEGANCE 2.0 HYBRID CVT AWD €44.990

 

[Πηγή: Honda]