Concept εμπνευσμένο από το Mehari θα προλογίζει το Citroën Cactus cabrio

Concept εμπνευσμένο από το Mehari θα προλογίζει το Citroën Cactus cabrio

Η Citroën κάνει νύξη για το όνομα Cactus M και κατοχυρώνει το “e-Mehari” που μπορεί να υπαινίσσεται μια ηλεκτρική, τετρακίνητη έκδοση.

Η Citroën θα αποκαλύψει ένα «τολμηρό και δημιουργικό» πρωτότυπο στην έκθεση της Φρανκφούρτης, το οποίο λέγεται ότι θα θυμίζει το λειτουργικό στιλ του –βασισμένου στο 2CV– Mehari (φωτογραφία), που παραγόταν από το 1968 έως το 1988.

Το αυτοκίνητο φημολογείται ότι θα ονομάζεται Cactus M, αφού η Citroen ποστάρησε στο Twitter μια φωτογραφία ενός surfboard με γραμμένο πάνω του αυτό το όνομα, και με το μήνυμα «Οι καλοκαιρινές διακοπές μπορεί να τελειώνουν, αλλά εμείς έχουμε ετοιμάσει ένα συναρπαστικό πρότζεκτ…»  

Πέραν τούτου, το Citroën Cactus M έχει περιγραφεί μόνο ως ένα μοντέλο που θα δείχνει «ένα όραμα για το μέλλον του αυτοκινήτου δια μέσου ενός δυνατά σχεδιασμένου concept car».

Πάντως, το «αδελφό» μας AUTOCAR αποκάλυψε ότι η Citroën κατέθεσε πρόσφατα αίτηση κατοχύρωσης του ονόματος e-Mehari”, πράγμα που δείχνει ότι το αυτοκίνητο μπορεί να έχει ηλεκτρικό ή υβριδικό κινητήρα.

Επιπλέον, μια πηγή μέσα από την εταιρεία υπαινίχθηκε ότι οι ακραίες ιδέες στο πρωτότυπο μπορεί να περιλαμβάνουν μια κουμπωτή (με κόπιτσες) υφασμάτινη σκεπή, έναν ανοιχτό χώρο φόρτωσης και μια παραλλαγή των Airbumps που υπάρχουν στα πλευρά του C4 Cactus. Έτσι, το πρωτότυπο θα θυμίζει και το Citroën Lacoste, το αρχικό concept που προλόγιζε το Cactus.  

Αν εξαιρέσουμε τις ακραίες ιδέες, το πρωτότυπο λέγεται ότι θα δείχνει πώς θα είναι μια ανοιχτή έκδοση του C4 Cactus. Αν και θα πρόκειται για μια πιο συμβατική προσέγγιση ενός κάμπριο, οι πηγές μας λένε ότι η Citroën θέλει να ξυπνήσει μνήμες από το Mehari, θέλοντας να προβάλει τη νέα της φιλοσοφία των απλών και λειτουργικών αυτοκινήτων.

Το παλιό Mehari, με το αμάξωμα από μαλακό πλαστικό ABS, ζύγιζε λιγότερο από 600 kg και είχε έναν δικύλινδρο αερόψυκτο κινητήρα 602 κυβικών. Το μικρό βάρος και οι μικρού κυβισμού αλλά ικανοί κινητήρες αποτελούν βασικά στοιχεία των μελλοντικών μοντέλων που σχεδιάζει να παράγει η Citroën.

Το Mehari διατέθηκε σε όλο τον κόσμο ως ελαφρύ φορτηγάκι με ικανότητες κίνησης εκτός δρόμου. Στα 20 χρόνια της παραγωγής του, οι πωλήσεις του έφτασαν τις 150.000 και το όνομά του προερχόταν από μια γρήγορη καμήλα που είχε το γαλλικό ιππικό στην έρημο.

Το παλιό Mehari (φωτ. κάτω) παραγόταν και σε έκδοση 4x4 από το 1979 έως το 1983, οπότε το “e” στο όνομα που κατοχυρώθηκε μπορεί να δείχνει ότι το μελλοντικό μοντέλο παραγωγής θα έχει σύστημα τετρακίνησης με ηλεκτρικά κινούμενο πίσω άξονα.

Ακολουθήστε το DRIVE στο Google News και τα Social Media
 

Google NewsFacebookTwitterInstagramYouTube