BMW i Vision Circular concept teaser
node/42661

BMW i Vision Circular: 100% ανακυκλωμένο και ανακυκλώσιμο

Η BMW θα εκθέσει στο Μόναχο το κόνσεπτ i Vision Circular που βασίζεται σε έναν οικονομικό κύκλο με μαζική χρήση ανακυκλωμένων υλικών. Αυτή η 100% ηλεκτρική και 100% ανακυκλώσιμη μελέτη προαναγγέλλει μοντέλα βασισμένα στη μελλοντική πλατφόρμα Neue Klasse.

Στο Σαλόνι Αυτοκινήτου του Μονάχου (7-12 Σεπτεμβρίου), η BMW ανακοινώνει την παρουσίαση ενός πρωτότυπου αυτοκινήτου. Ωστόσο, μην περιμένετε μια ηλεκτρική αθλητική σπουδή όπως το Vision M Next που είδαμε στην ΙΑΑ 2019 στη Φρανκφούρτη. Για εφέτος, ο Βαυαρός κατασκευαστής σκοπεύει να είναι «πιο πράσινος» από ποτέ με μια αστική πρόταση βασισμένη στην ανακύκλωση.

Το πρωτότυπο που ονομάζεται i Vision Circular λοιπόν δεν έχει να κάνει με τον δυναμισμό και την οδική συμπεριφορά. Και αυτό αποδεικνύεται από την εικόνα-teaser που έδωσε στη δημοσιότητα η BMW στην οποία εμφανίζεται η σκιά ενός αυτοκινήτου που φαίνεται να είναι MPV. Αυτή η σκιά δεν προέρχεται στην πραγματικότητα από το πρωτότυπο, αλλά από μια στοίβα πολλών αντικειμένων, περιλαμβανομένου ενός… μαξιλαριού! Μέσω αυτής της εικόνας, η BMW θέλει να αποδείξει ότι είναι δυνατό να αυξηθεί το μερίδιο των ανακυκλώσιμων υλικών στα αυτοκίνητα. Έτσι, αυτό το urban concept είναι φτιαγμένo από 100% υλικά μιας δεύτερης ζωής και, πάνω απ’ όλα, είναι 100% ανακυκλώσιμο.

Neue Klasse Platform
Ο στόχος της ανακύκλωσης που ευαγγελίζεται το i Vision Circular θα βρίσκεται στο επίκεντρο της νέας πλατφόρμας Neue Klasse, τα πρώτα μοντέλα της οποίας αναμένονται το 2025.


Ωστόσο, ο γερμανικός όμιλος γνωρίζει καλά ότι από τo κόνσεπτ μέχρι στην πραγματικότητα υπάρχει ένα μεγάλο χάσμα. Εάν το μερίδιο των ανακυκλωμένων υλικών στα τρέχοντα μοντέλα είναι 30%, η BMW σκοπεύει να αυξήσει αυτό το ποσοστό στο 50%. Αυτή η επαναχρησιμοποίηση εξαρτημάτων που σχετίζονται με την εξέλιξη των ηλεκτρικών αυτοκινήτων (ο Όμιλος BMW σχεδιάζει να διαθέσει δέκα εκατ. EV εντός δέκα ετών), θα επιτρέψει τη μείωση των εκπομπών CO2. Η BMW υπολογίζει μείωση κατά 50% στα κυκλοφορούντα οχήματα μέχρι το 2030 και άλλο ένα 40% μείωση σε ολόκληρο τον κύκλο ζωής των αυτοκινήτων.

Πίσω από αυτό την πρωτότυπο βρίσκεται επίσης η στρατηγική που εφαρμόστηκε για τη νέα πλατφόρμα, που ονομάζεται Neue Klasse, τα πρώτα μοντέλα της οποίας έχουν προγραμματιστεί για το 2025.