Πότε θα μπει στην πρίζα το σκληροτράχηλο Volkswagen Amarok;

Πότε θα μπει στην πρίζα το σκληροτράχηλο Volkswagen Amarok;

Παρότι μοιράζεται τα μηχανικά μέρη με το Ford Ranger, που ήδη διαθέτει εξηλεκτρισμένες εκδόσεις, το Volkswagen Amarok θα παραμείνει πιστό στην αμιγώς θερμική καύση.

Volkswagen Amarok

3,4 lt/100 km, έως και 50 km με μηδενική κατανάλωση και εκπομπές, 281 ίπποι και 697 Nm ροπής. Χορταστικά τα νούμερα του νέου Ford Ranger PHEV. Από τη στιγμή που τα μηχανικά του μέρη είναι κοινά με το Volkswagen Amarok, θα περίμενε κανείς ότι το τελευταίο θα έσπευδε να υιοθετήσει την PHEV διάταξη.

Κι όμως, η Volkswagen ξεκαθαρίζει ότι η τρέχουσα γενιά δεν θα ενσωματώσει πλήρως ηλεκτρικές ή επαναφορτιζόμενες υβριδικές εκδόσεις, επιλέγοντας προς το παρόν τη γνωστή γκάμα κινητήρων ντίζελ και βενζίνης.

Ομάδα που κερδίζει δεν αλλάζει, σκέφτονται οι Γερμανοί, κι αφήνουν στη Ford τον εναγκαλισμό με τις πρίζες

Volkswagen Amarok

Νωρίτερα φέτος, δημοσιεύματα ανέφεραν ότι η Volkswagen αξιολογούσε σοβαρά ένα Amarok που θα έμπαινε στην πρίζα, ειδικά αφού είχε πρόσβαση στο συμβατό υβριδικό σύστημα του Ranger. Ωστόσο, το ενδιαφέρον αυτό φαίνεται να έχει ατονήσει.

Σύμφωνα με το αυστραλιανό CarExpert, ο Nathan Johnson, διευθυντής της Volkswagen Commercial Vehicles, εξήγησε ότι ο διευθύνων σύμβουλος Stefan Mecha «κατέστησε σαφές ότι το PHEV και το BEV Amarok δεν συζητούνται πλέον για την τρέχουσα γενιά», τονίζοντας ότι πρόκειται για παγκόσμια απόφαση.

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΗ Αγρίμι ντίζελ VW Amarok κάνει ρεκόρ διάσχισης 10 ερήμων

Επομένως, θα πρέπει να περιμένουμε τουλάχιστον την επόμενη γενιά, η οποία λογικά θα φτάσει προς το τέλος της δεκαετίας. Η τρέχουσα έκανε ντεμπούτο το 2022, επομένως ο διάδοχος απέχει ακόμη μερικά χρόνια.

Volkswagen Amarok

Η προσέγγιση της Volkswagen διαφοροποιείται στη Νότια Αμερική. Εκεί, η εταιρεία συνεχίζει να εξελίσσει το Amarok πρώτης γενιάς, το οποίο παραμένει στην παραγωγή με το αρχικό σασί της VW. Μια ανανεωμένη έκδοση κυκλοφόρησε πέρυσι, ενώ ένας ολοκαίνουργιος υβριδικός διάδοχος έχει ήδη προγραμματιστεί για το 2027.

Το επερχόμενο μοντέλο θα βασίζεται σε πλαίσιο της κινεζικής SAIC, αλλά θα κατασκευάζεται στο εργοστάσιο της General Pacheco στην Αργεντινή, μετά από επένδυση 580 εκατομμυρίων δολαρίων.

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΗ Test drive: Volkswagen Amarok 3.0 TDI V6 4ΜΟΤΙΟΝ

Τα πρώτα teaser δείχνουν μια στενή σχέση με τα Maxus Interstellar X, LDV Terron 9 και MGU9, αν και η Volkswagen θα εφαρμόσει τη δική της σχεδιαστική γλώσσα για να το διαφοροποιήσει από τα κινεζικά διπλοκάμπινα. 

Το νέο υβριδικό Amarok θα περιοριστεί αποκλειστικά στις αγορές της Νότιας Αμερικής, ώστε να αποφευχθεί η επικάλυψη με την παγκόσμια έκδοση.

 

Ακολουθήστε το DRIVE στο Google News και τα Social Media
 

Google News Facebook Twitter Instagram YouTube