Lancia Zagato Hyena
node/38017

Πόσο λέτε να πιάσει αυτή η Lancia Hyena Zagato;

Η κουπέ έκδοση της Delta Integrale με χειροποίητο αμάξωμα και εσωτερικό.

Ανάμεσα στα αυτοκίνητα του καταλόγου της επόμενης δημοπρασίας του οίκου Silverstone Auctions ξεχωρίζει μια σπάνια Lancia Hyena Zagato - ένα χειροποίητο coupe με εκκεντρικό σχεδιασμό και μηχανικά μέρη της Delta Integrale HF Evoluzione II.

Η Hyena ήταν μια έμπνευση του Paul V.J Koot, ο οποίος θεώρησε πως ένα πιο θελκτικό coupe αμάξωμα θα ταίριαζε γάντι με το σασί και τα μηχανικά μέρη της Integrale HF Evo που είχε στην κατοχή του. Η υλοποίηση έγινε από τον ιταλικό οίκο Zagato, όμως η FIAT δεν θέλησε να έχει καμία εμπλοκή με το project και αρνήθηκε να προμηθεύσει τον Zagato με σασί.

Αυτή η εξέλιξη δεν πτόησε τον Koot ο οποίος άρχισε να αγοράζει Integrale, να τις ξεγυμνώνει και να τις μετατρέπει σε Hyena με χειροποίητο αμάξωμα από αλουμίνιο, και νέο εσωτερικό με επενδύσεις από δέρμα και ανθρακονήματα. Η Hyena ζύγιζε 120 kg λιγότερο από το μοντέλο στο οποίο βασιζόταν, ενώ χάρη σε επεμβάσεις στον υπερτροφοδοτούμενο κινητήρα 2.0 16V, η ισχύς αυξήθηκε στους 250 PS. Όπως και στην  Integrale HF, ένα χειροκίνητο κιβώτιο 5 σχέσεων έστελνε τη δύναμη και στους τέσσερις τροχούς. Τελικά, παρόλο που ο αρχικός στόχος ήταν να παραχθούν 75 αντίτυπα της Hyena, τελικά μόλις 24 μοντέλα κατασκευάστηκαν μεταξύ 1992 και 1993.

Lancia Zagato Hyena

Το μοντέλο που διατίθεται προς πώληση είναι η υπ'αριθμόν 9 Hyena που συνδυάζει πράσινο μεταλλικό χρώμα για το αμάξωμα με μαύρο εσωτερικό και ανοιχτόχρωμα δερμάτινα καθίσματα. Επιπλέον, φοράει ζάντες 17" της OZ με νέα ελαστικά, ενώ μαζί διατίθενται και οι γνήσιοι τροχοί.

Ο πρώτος ιδιοκτήτης της συγκεκριμένης Hyena ήταν από το Λουξεμβούργο και την κράτησε μέχρι το 2005, ενώ ο δεύτερος που την είχε μέχρι σήμερα είναι οδηγός αγώνων και συλλέκτης Lancia από την Ολλανδία. Το οδόμετρο γράφει μόλις 9.500 km, ενώ το τελευταίο service έγινε τον Οκτώβριο του 2018 από τον ίδιο τον Paul Koot. Μαζί με το αυτοκίνητο διατίθενται βιβλίο service, πρωτότυπο φυλλάδιο και ένα τεύχος του βρετανικού περιοδικού Car με δοκιμή του.

Η δημοπρασία θα λάβει χώρα το Σάββατο 22 Φεβρουαρίου, με τους ειδικούς να υπολογίζουν την αξία της Hyena ανάμεσα στα £150.000 - £170.000 (€177.000 - €201.000).

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ: Δοκιμή: Lancia Delta HF Integrale Evo 2

node/39416

Ξανά στην παραγωγή ανταλλακτικά για το Toyota 2000GT

Μέσω του προγράμματος GR Heritage Parts Project, η Toyota θα προσφέρει γνήσια εξαρτήματα για το 2000GT.

Δευτέρα, 06 Ιουλίου 2020 | Θάνος Παππάς Επικοινωνία

Ξανά στην παραγωγή ανταλλακτικά για το Toyota 2000GT

Μετά από τα ανταλλακτικά για τις γενιές A70 και Α80 της Supra, η Toyota Gazoo Racing ανακοίνωσε πως θα ξεκινήσει την παραγωγή εξαρτημάτων και για το 2000GT ως κομμάτι του GR Heritage Parts Project, με σκοπό να τα διαθέσει στην Ιαπωνία αλλά και σε άλλες αγορές, αποκλειστικά για τους ιδιοκτήτες του σπάνιου μοντέλου.

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΗ Toyota: Παραγωγή ανταλλακτικών για τις Supra A70 και A80

Η διάθεση γνήσιων ανταλλακτικών που δεν ήταν πλέον διαθέσιμα στην αγορά, θα δώσει τη δυνατότητα στους ιδιοκτήτες να συνεχίσουν να οδηγούν τα μοντέλα τους χωρίς να ανησυχούν για το επόμενο σέρβις. Περισσότερες πληροφορίες για τα εξαρτήματα θα ανακοινωθούν από την 1η Αυγούστου 2020 στην ιστοσελίδα της Toyota Gazoo Racing. Σύμφωνα με το δελτίο Τύπου θα είναι διαθέσιμα μέσω του δικτύου αντιπροσώπων της Toyota όπως και τα ανταλλακτικά των υπόλοιπων μοντέλων - με τι διαφορά ότι θα προσφέρονται σε περιορισμένο αριθμό ανά ιδιοκτήτη για αποφυγή φαινομένων αισχροκέρδειας.

2000GT parts

To Toyota 2000GT που παρήχθη σε περιορισμένο αριθμό 337 μονάδων μεταξύ 1967 και 1970, θεωρείται ένα από τα πιο ποθητά και πιο όμορφα αυτοκίνητα που σχεδιάστηκαν και κατασκευάστηκαν στην Ιαπωνία. Το πισωκίνητο σπόρτσκαρ φορούσε εξακύλινδρο σε σειρά κινητήρα 2,0 λίτρων που απέδιδε 150 PS και 175 Nm χαρίζοντάς του τελική ταχύτητα 220 km/h. Επίσης, είχε ανάρτηση με διπλά ψαλίδια, δισκόφρενα και στους τέσσερις τροχούς και ζάντες από μαγνήσιο.

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΗ Toyota 2000GT 1967-1970

Η αξία του στο χρηματιστήριο των κλασικών αυτοκινήτων έχει εκτοξευθεί τα τελευταία χρόνια, με τους συλλέκτες να καταβάλλουν επταψήφια ποσά για την απόκτησή του, καθιστώντας το το ακριβότερο ιαπωνικό μοντέλο στην ιστορία.

node/39404

Αυτή η AC Cobra κρύβει ένα μυστικό

Εξωτερικά μοιάζει με την πρώτη AC Cobra του 1962 όμως κάτω από το αμάξωμα κρύβεται ένα ηλεκτρικό σύστημα κίνησης!

Σάββατο, 04 Ιουλίου 2020 | Θάνος Παππάς Επικοινωνία

Αυτή η AC Cobra κρύβει ένα μυστικό

Η βρετανική φίρμα AC, γνωστή για την Cobra που έκανε την εμφάνισή της το 1962, παρουσίασε μια νέα έκδοση του κλασικού πισωκίνητου ρόουντστερ με ηλεκτρικό σύστημα κίνησης!

Η πρώτη Cobra μηδενικών ρύπων θα παραχθεί σε περιορισμένο αριθμό 58 μονάδων με αφορμή τα 58 χρόνια που έχουν περάσει από την πρώτη παρουσίαση του μοντέλου.

Το αμάξωμα από σύνθετα υλικά θα βασίζεται σε πλαίσιο τύπου σκάλας στο οποίο έχουν γίνει οι απαραίτητες προσαρμογές για να δεχθεί την μπαταρία 54 kWh που χαρίζει 241 km αυτονομίας. Σύμφωνα με την εταιρεία, ο ηλεκτροκινητήρας αποδίδει 230 kW (313 PS) και 500 Nm επιτρέποντας επιτάχυνση 0-100 km/h σε 6,7". Επιπλέον, έχουν αναβαθμιστεί τα φρένα, το τιμόνι και η ανάρτηση, για καλύτερο κράτημα δεδομένου του αυξημένου βάρους της κατασκευής που παρά τις εκτενέστατες μετατροπές έχει κρατηθεί κάτω από τα 1.250 kg.

Η ηλεκτρική AC Cobra θα είναι διαθέσιμη σε 4 εξωτερικές αποχρώσεις - μπλε, μαύρο, λευκό και πράσινο, με τιμή που θα ξεκινά από τις £138.000 (€153.205).

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΗ Shelby AC Cobra 1963-1966

Εκτός από το εξηλεκτρισμένο μοντέλο, παρουσια΄στηκε και η βενζινοκίνητη AC Cobra 140 Charter Edition. Αυτή φορά τετρακύλινδρο μοτέρ 2,3 λίτρων με 350 PS και 440 Nm που προέρχεται από την Ford Mustang. Χάρη στο χαμηλό βάρος 1.100 kg, η επιτάχυνση 0-100 km/h ολοκληρώνεται σε περίπου 6". Η βενζινοκίνητη έκδοση είναι πιο οικονομική από την ηλεκτρική, με τιμή που ξεκινά από τις £85.000 (€94.365).

[Πηγή: AC Cars]