Πωλείται τo FΙΑΤ Tipo του Nigel Mansell
node/44730

Πωλείται τo FΙΑΤ Tipo του Nigel Mansell… Τσάμπα!

Το δεξιοτίμονο FΙΑΤ Tipo 1.8 DGT ήταν το εκατομμυριοστό αυτοκίνητο παραγωγής του μοντέλου και το οδηγούσε ο Nigel Mansell… Κάποτε…

Ένα σπέσιαλ, ξεχωριστό FΙΑΤ Tipo πουλήθηκε σε δημοφιλή διαδικτυακό ιστότοπο δημοπρασιών. Και πρόκειται για ένα αυτοκίνητο που στον αριθμό πλαισίου γράφει το νούμερο, «1.000.000». 

Αυτό το FΙΑΤ Tipo, κατασκευάστηκε το 1990 και παρουσιάστηκε και προσφέρθηκε κατά τη διάρκεια του ιταλικού Grand Prix εκείνης της σεζόν από τον Cesare Romiti, τότε διευθύνοντα σύμβουλο της FΙΑΤ, στον οδηγό της Ferrari, Nigel Mansell, ο οποίος στον αγώνα τερμάτισε τέταρτος -χάθηκε να του δώσει ένα Sedicivalvole, ας περίμενε ένα χρόνο ακόμη.

Πωλείται τo FΙΑΤ Tipo του Nigel Mansell

Το FIAT Tipo του Nigel Mansell είναι μια έκδοση του 1.8 DGT (για το DiGiTal), με ψηφιακά όργανα που εκείνη την εποχή ήταν μεγάλη γκατζετιά. Άσχετο αν τελικά αποδεικνύονταν λιγότερο ακριβή από τα αναλογικά.

Το αυτοκίνητο είναι βαμμένο σε British Racing Green, χρώμα που δεν περιλαμβανόταν στην παλέτα της γκάμας του Tipo τότε, σε συνδυασμό με εσωτερικό από δέρμα (επίσης εκτός επιλογών) και κάστομ αλουμινένιες ζάντες.

Πωλείται τo FΙΑΤ Tipo του Nigel Mansell

Εξοπλισμένο με ηλιοροφή και δεξιοτίμονο, το συγκεκριμένο FIAT Tipo έζησε μέρος της ιστορίας του στα βρετανικά νησιά, πρώτα στο Isle of Man και ύστερα στο Guernsey, ένα από τα δύο πιο μεγάλα αγγλο-νορμανδικά νησιά Islands, πριν επιστρέψει στην Αγγλία. Εδώ και μερικά χρόνια ανήκε σε Ολλανδό συλλέκτη που αποφάσισε να το βγάλει προς πώληση.

Με 50.945 μίλια στο οδόμετρο ή 81.970 km, το FΙΑΤ Tipo 1.8 DGT «του» Nigel Mansell είναι καλοζωισμένο και σερβιρισμένο κατά πώς έλεγε το βιβλιαράκι χρήσης σε εξουσιοδοτημένα συνεργεία. Οπότε και ο νυν ιδιοκτήτης παρέχει το πλήρες βιβλίο σέρβις στην προσφορά, περιλαμβανομένης μιας τελευταίας επίσκεψης στο συνεργείο πριν από μερικούς μήνες για τακτική συντήρηση.

Πωλείται τo FΙΑΤ Tipo του Nigel Mansell

Ορισμένοι ειδικοί έχουν εκτιμήσει το αυτοκίνητο μεταξύ 8.000 και 10.000 ευρώ, μια φαινομενικά χαμηλή τιμή, αλλά και πάλι η υψηλότερη προσφορά μέχρι σήμερα είναι στα έξι χιλιάρικα, οκτώ ημέρες πριν λήξει η δημοπρασία. Κάτι που ίσως δικαιολογείται από το τιμόνι στα δεξιά και τη ζωή του αυτοκινήτου στην υγρασία των βρετανικών νησιών που προκαλούσε συχνά προβλήματα οξείδωσης στα αυτοκίνητα.