node/34879

Petter Solberg: Τέρμα οι αγώνες

Ο τρεις φορές παγκόσμιος πρωταθλητής ράλι και ράλικρος δεν θα κυνηγήσει πλέον άλλους τίτλους.

Ο Solberg πάντως θα παραμείνει ενεργός και θα συνεχίσει να συμμετέχει σε επιλεγμένους αγώνες, περιλαμβανομένου ενός αποχαιρετιστήριου γύρου για τους φαν του, το 2019.

Ο 44χρονος Νορβηγός, που αγωνίζεται σε κορυφαίο επίπεδο τα τελευταία 20 χρόνια, έχει κερδίσει το Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Ράλι (WRC) το 2003 και τους δύο πρώτους παγκόσμιους τίτλους World RallyX, το 2015 και το 2016.

Η ομάδα ράλικρος PSRX Volkswagen, της οποίας είναι ιδιοκτήτης, «διέκοψε προσωρινά» την εμπλοκή της στο WRX για το 2019.

Ο ίδιος όμως βοήθησε πέρσι στην εξέλιξη του αγωνιστικού VW Polo WRC2 και το οδήγησε στο Ράλι Ισπανίας παίρνοντας την 3η θέση στην κατηγορία.

«Πέρασαν 20 χρόνια και είναι πολύς καιρός για να κάνεις κάτι και να αποφασίσεις να το διακόψεις», δήλωσε ο Solberg στο Autosport. «Αυτό που σας λέω τώρα είναι ότι δεν κρεμάω το κράνος μου. Όχι εντελώς. Θέλω να κάνω cool πράγματα, θέλω να πάρω μέρος στις σωστές, υψηλού προφίλ εκδηλώσεις στο μέλλον. Μπορεί να πάω και να κάνω το Ράλι Σουηδίας, για παράδειγμα, ή αν με προσκαλέσουν να ξαναπάω στη Rallyday, τέτοια επικοινωνιακά πράγματα.

«Η οδήγησή μου κάνει τους ανθρώπους να χαμογελούν και θέλω να το συνεχίσω. Αλλά με τα πρωταθλήματα τελείωσα. Δεν θα ξανακάνω άλλο».  

Solberg πανηγυρισμοί WRX

Ο αποχαιρετιστήριος γύρος του Solberg θα ξεκινήσει τον Ιούλιο με το Goodwood Festival of Speed και θα συνεχιστεί με τη μεγαλύτερη ανάβαση στη Νορβηγία και το Gymkhana GRiD το Σεπτέμβρη.

Το WRC πάντως παραμένει στην καρδιά του: «Υπέγραψα το πρώτο μου επαγγελματικό συμβόλαιο με τον Malcolm [Wilson] στην M-Sport. Μου έδωσε την ευκαιρία και δεν θα το ξεχάσω ποτέ. Ειλικρινά μοιάζει σαν χθες που ο Colin [McRae] μου φώναζε γιατί του έκανα συνεχώς ερωτήσεις όταν τον βρήκα στη μεγάλη ομάδα της Ford το 1999. 

«Μετά ήταν η Subaru και η Prodrive. Μεγάλες νίκες, εκπληκτικοί καιροί και, όπως και στην M-Sport, εξαιρετικοί άνθρωποι. Οι άνθρωποι αυτοί ήταν και είναι οικογένεια για μένα. Δεν ξεχνώ τι πετύχαμε μαζί. Και το ράλικρος είναι ένα σπορ σημαντικό για την οικογένειά μου εδώ και 50 χρόνια».

Ο Solberg, που είχε το παρατσούκλι «Χόλιγουντ» για τα χαμόγελα και τον επικοινωνιακό του χαρακτήρα, ήταν πολύ δημοφιλής και στην Ελλάδα, όπου είχε κερδίσει το Ράλι Ακρόπολις το 2004 με το θρυλικό μπλε-κίτρινο Impreza.

Solberg Ράλι Ακρόπολις 2004

Ο Νορβηγός είχε προσβληθεί πέρσι από πνευμονική σαρκοείδωση, μια μυστηριώδη ακόμη ασθένεια που φέρνει συμπτώματα βαριάς κόπωσης, και λίγο έλειψε να μη συμμετάσχει στο πρωτάθλημα WRX. Δεν ξέρουμε αν η ασθένεια είναι ένας από τους λόγους που ο Solberg αποσύρεται από το αγωνιστικό προσκήνιο.

Την αγωνιστική παράδοση της οικογένειας συνεχίζει πάντως επάξια ο 17χρονος γιος του, Oliver Solberg.

node/39136

Formula 1: Από την Αυστρία με διπλό αγώνα ξεκινά και πάλι το πρωτάθλημα

Στις 5 Ιουλίου ο πρώτος αγώνας της Formula 1 μετά τον κορονοϊό.

Τρίτη, 02 Ιουνίου 2020 | Θοδωρής Τσίκας Επικοινωνία

Formula 1: Από την Αυστρία με διπλό αγώνα ξεκινά και πάλι το πρωτάθλημα

Η πανδημία του κορονοϊού έβαλε «λουκέτο» και στους αγώνες της Formula 1. Σε όλο αυτό το διάστημα τόσο η FIA όσο και η Liberty Media σε συνεργασία με τις ομάδες αναζητούσαν τρόπους για την επανεκκίνηση του πρωταθλήματος μέσα στο πλαίσιο των μέτρων προφύλαξης από την πανδημία. 

Τώρα πλέον που πέρασε το κρίσιμο διάστημα της πανδημίας και οι χώρες άρχισαν να χαλαρώνουν τα μέτρα, η Formula 1 μπορεί υπό προϋποθέσεις να ταξιδέψει, τηρώντας βέβαια όλα τα μέτρα προστασίας. Σε αυτά περιλαμβάνονται συνεχή τεστ στους εργαζομένους, διαμονή σε ξεχωριστά δωμάτια στα ξενοδοχεία και βεβαίως αντισηπτικά, μάσκες, κτλ. 

Έτσι, η Formula 1 εκπόνησε ένα νέο πρόγραμμα επανεκκίνησης που περιλαμβάνει αγώνες εντός Ευρώπης, δύο από τους οποίους θα είναι διπλοί. Συγκεκριμένα διπλοί θα είναι οι αγώνες στην Αυστρία και την Αγγλία. 

Προς το παρόν λοιπόν και με ημερομηνία επανεκκίνησης την 5η Ιουλίου, το φετινό πρόγραμμα της Formula 1 διαμορφώνεται ως εξής:
5 Ιουλίου - Αυστρία
12 Ιουλίου - Αυστρία 
19 Ιουλίου - Ουγγαρία
2 Αυγούστου - Μ. Βρετανία
9 Αυγούστου - Μ. Βρετανία 
16 Αυγούστου - Ισπανία
30 Αυγούστου -  Βέλγιο
6 Σεπτεμβρίου - Ιταλία

Απομένει να δούμε πώς θα διαμορφωθεί το πρόγραμμα για τους εκτός Ευρώπης αγώνες.

TAGS
node/39131

HTTC: Trackday στα Μέγαρα την Κυριακή 7 Ιουνίου

Το HTTC και ο ΑΣΙΣΑ διοργανώνουν ένα trackday με καθεστώς open pit-lane την ερχόμενη Κυριακή. Απαιτείται δήλωση συμμετοχής.

Τρίτη, 02 Ιουνίου 2020 | Επικοινωνία

HTTC: Trackday στα Μέγαρα την Κυριακή 7 Ιουνίου

Μετά την υποχρεωτική καραντίνα και την αποχή από οποιαδήποτε δραστηριότητα στην πίστα, η ομάδα του HTTC και το αθλητικό σωματείο ΑΣΙΣΑ, αποφάσισαν να οργανώσουν μια ημέρα διασκέδασης και προπόνησης για τους φίλους και τα μέλη τους, την Κυριακή 7 Ιουνίου 2020, στο Αυτοκινητοδρόμιο Μεγάρων.

Κατά την διάρκεια της εκδήλωσης, στο χώρο θα παρευρίσκεται ιατρός και επανδρωμένο ασθενοφόρο. Η θερμομέτρηση πριν την είσοδο είναι υποχρεωτική για όλους.

Οι συμμετέχοντες απαραιτήτως οφείλουν να συμπληρώσουν και να υποβάλουν ηλεκτρονικά την δήλωση συμμετοχής που θα βρουν εδώ. Επίσης, οι συμμετέχοντες και οι τεχνικοί τους, υποχρεούνται να συμπληρώσουν την φόρμα καταγραφής της Γενικής Γραμματείας Αθλητισμού, να την εκτυπώσουν και να την παραδώσουν κατά την είσοδό τους στο αυτοκινητοδρόμιο.

Προσοχή: Ο κάθε συμμετέχων οδηγός μπορεί να συνοδεύεται ΜΟΝΟ από έναν μηχανικό ή βοηθό. Κάθε συμμετοχή δικαιούται υπαίθριο χώρο στάθμευσης 30τμ. Το πλάνο κάτοψης του χώρου στάθμευσης είναι το εξής:

HTTC

Ο σκεπασμένος χώρος (θέσεις 1-6, 8-17, 20-24 και 25-29 έχουν σημειωθεί με γαλάζιο χρώμα στην κάτοψη) χρεώνεται 20,00 Ευρώ ανά θέση. Σε περίπτωση χρήσης επιπλέον χώρου 30τμ, η χρέωση είναι 20,00 Ευρώ για υπαίθριο και 40,00 Ευρώ για σκεπασμένο. Κατά την δήλωση συμμετοχής θα πρέπει να σημειώσετε στον χώρο αποστολής μηνύματος προς τον διοργανωτή εαν επιθυμείτε σκεπασμένο ή επιπλέον χώρο.

Η είσοδος στους θεατές ΔΕΝ επιτρέπεται.

Η εκδήλωση θα πραγματοποιηθεί με ελάχιστο αριθμό συμμετεχόντων 30 και μέγιστο αριθμό 40. Ο τρόπος διεξαγωγής είναι με ελεύθερη είσοδο στην διαδρομή (open pit lane), με μέγιστο αριθμό 8-10 αυτοκινήτων εντός πίστας, καθ’ όλη τη διάρκεια της εκδήλωσης. Ώρα προσέλευσης 09:00. Ώρα έναρξης 09:30. Ώρα λήξης 17:00.

Κόστος συμμετοχής: 80,00 ευρώ ανά οδηγό.
Κόστος προαιρετικής χρονομέτρησης: 20,00 ευρώ. Για τους κατόχους κάρτας μέλους HTTC, η χρονομέτρηση είναι δωρεάν.

[Δελτίο Τύπου HTTC]

TAGS