node/38339

OMAE: Αναβολή όλων των αγώνων για δύο εβδομάδες

Κανένας αγώνας αυτοκινήτου δεν θα πραγματοποιηθεί στην ελληνική επικράτεια μέχρι τις 22 Μαρτίου, λόγω κορωνοϊού.

Η Ομοσπονδία Μηχανοκίνητου Αθλητισμού Ελλάδας ανακοινώνει την αναβολή όλων των αγωνιστικών δραστηριοτήτων του μηχανοκίνητου αθλητισμού αυτοκινήτων για τις δύο προσεχείς εβδομάδες, δηλαδή μέχρι και τις 22 Μαρτίου 2020, στο πλαίσιο της αυστηροποίησης των μέτρων πρόληψης της εξάπλωσης του νέου κορωνοϊού COVID-19.

Σύμφωνα με το Άρθρο 1 της απόφασης Δ1α/ΓΠ.οικ.15954 που δημοσιεύθηκε στο ΦΕΚ 726 της 8/3/2020, η κυβέρνηση αποφάσισε «την προσωρινή απαγόρευση παρουσίας κοινού στις αθλητικές εκδηλώσεις που λαμβάνουν χώρα στο σύνολο της Επικράτειας, σε κλειστούς και ανοιχτούς χώρους, από 9.3.2020 έως και 22.3.2020, για προληπτικούς λόγους δημόσιας υγείας, κατά τα αναφερόμενα από 7.3.2020 εισήγηση της Εθνικής Επιτροπής Προστασίας Δημόσιας Υγείας έναντι του κορωνοϊού COVID-19».

Σε συνέχεια της ανακοίνωσης, η ΟΜΑΕ εκτιμά ότι η «απαγόρευση παρουσίας κοινού» δεν καλύπτει τις ανάγκες προστασίας της υγείας των θεατών αλλά και όλων των εμπλεκόμενων στους αγώνες του μηχανοκίνητου αθλητισμού λόγω της ιδιομορφίας των αγώνων αυτοκινήτου, καθότι στο χώρο προετοιμασίας των αγωνιστικών αυτοκινήτων συναθροίζεται πλήθος ατόμων από τις αγωνιστικές ομάδες, υποστηρικτών, στελεχών της οργάνωσης και άλλων.

Μετά και από αντίστοιχα αιτήματα των Σωματείων που είχαν προγραμματισμένους αγώνες στο διάστημα των δύο προσεχών εβδομάδων, με αίσθημα ευθύνης και με σκοπό την προφύλαξη της υγείας των εμπλεκόμενων ανακοινώνεται η αναβολή των κάτωθι αγώνων:

1.  1ος αγώνας Πανελλήνιου Πρωταθλήματος Ταχύτητας & Ιστορικών, αυτοκινητοδρόμιο Μεγάρων, 14-15 Μαρτίου 2020.
2.  1ος αγώνας Επάθλου Ατομικής Χρονομέτρησης HTTC, αυτοκινητοδρόμιο Μεγάρων, 14-15 Μαρτίου 2020.
3.  1ος αγώνας Πανελλήνιου Πρωταθλήματος Drag Racing, Αγρίνιο, 14-15 Μαρτίου 2020.
4.  1ος αγώνας Κυπέλου Δεξιοτεχνιών Βορείου Ελλάδος, πίστα Kart αυτοκινητοδρομίου Σερρών, 15 Μαρτίου 2020.
5.  1ος αγώνας Κυπέλλου Ράλλυ Χώματος & Ιστορικών, Ράλλυ Σπριντ Κορίνθου, 21-22 Μαρτίου 2020.
6.  Δεξιοτεχνία Νέας Μάκρης, Λιμάνι Νέας Μάκρης, 22 Μαρτίου 2020.

Η απόφαση της Ομοσπονδίας κατέστη απαραίτητη με αποκλειστικό γνώμονα την προστασία της υγείας των θεατών αλλά και όλων των εμπλεκόμενων στον ελληνικό μηχανοκίνητο αθλητισμό. Θα γίνουν, δε, όλες οι απαραίτητες ενέργειες ώστε οι αναβληθέντες αγώνες να ενταχθούν στα αντίστοιχα Προγράμματά τους στη συνέχεια της χρονιάς.

Η ΟΜΑΕ θα παρακολουθεί στενά τις εξελίξεις σχετικά με την προστασία από την εξάπλωση του νέου κορωνοϊού και τα μέτρα του υπουργείου Υγείας που θα προκύπτουν, ώστε –σε συνεργασία με τα Σωματεία-Μέλη της– να λαμβάνει οποιεσδήποτε αποφάσεις κρίνονται απαραίτητες για τη δημόσια υγεία.

[Πηγή: ΟΜΑΕ]

node/39591
Ferrari Hublot Esports Series

Ferrari E-sport: Εγγραφείτε στο επίσημο πρόγραμμα αγώνων! [video]

Η Ferrari ανακοινώνει την επικείμενη έναρξη του προγράμματος e-sport που ονομάζεται «Hublot Esport Series». Ο νικητής της γενικής κατάταξης θα συμμετάσχει στην επίσημη ομάδα Esport Ferrari και θα ενημερωθεί από τον Charles Leclerc.

Τετάρτη, 29 Ιουλίου 2020 | Επικοινωνία

Ferrari E-sport: Εγγραφείτε στο επίσημο πρόγραμμα αγώνων! [video]

Ο πρώτος αγώνας έχει προγραμματιστεί για τις 7 Αυγούστου: Αυτή θα είναι και η ημερομηνία έναρξης των εγγραφών, οι οποίες είναι δωρεάν. Το πρωτάθλημα θα πραγματοποιηθεί στο game «Assetto Cors»a με μια Ferrari 488 Challenge Evo, ειδικά σχεδιασμένη γι’ αυτήν την εκδήλωση. 

Μια πρώτη σειρά «AM» θα αναδείξει τους νικητές που θα προχωρήσουν στη συνέχεια στο επόμενο στάδιο: Στη Σειρά PRO, όπου θα διαγωνιστούν οι εικονικοί πιλότοι υψηλού επιπέδου. Συνολικά, 24 αγωνιζόμενοι θα πάρουν μέρος στους αγώνες τον επόμενο Οκτώβριο και θα γίνει μια νέα επιλογή με τους 12 ταχύτερους οδηγούς που θα συναντηθούν τον Νοέμβριο για τρεις νέους αγώνες.

Στο τέλος των παραπάνω, η Ferrari θα έχει τον τελικό νικητή, ο οποίος θα είναι σε θέση να συμμετάσχει επίσημα στην εικονική ομάδα του Cavallino Rampante, η οποία περιλαμβάνει ήδη δύο οδηγούς: Τους David Tonizza και Enzo Bonito.

Ferrari Hublot Esports Series

Και ευθύς αμέσως προκύπτει το ερώτημα: Ένας επίσημος οδηγός της Ferrari Esport θα έχει την ευκαιρία να βρεθεί στο μπάκετ μιας πραγματικής αγωνιστικής Ferrari; Η Ferrari απαντά ευγενικά ότι κάθε κλάδος είναι συγκεκριμένος και πρέπει να παραμείνει έτσι. Οπότε, όπως καταλαβαίνουμε από το λεγόμενα των Ιταλών, δεν θα υπάρξει τέτοια δυνατότητα… Σε αντίθεση με την GT Academy που διοργανώνει η Nissan, η οποία επιτρέπει σε έναν ερασιτέχνη να περνά από το εικονικό στο πραγματικό περιβάλλον μιας ομάδα της Nissan.

Οι πιλότοι του «πραγματικού» κόσμου είναι όμως απαραίτητα καλοί και πίσω από μια οθόνη; Ο Charles Leclerc, επίσημος οδηγός της F1 της Ferrari, κατέστησε σαφές ότι αυτό δεν ισχύει: Οι καλύτεροι «simracers» είναι στην πραγματικότητα πολύ καλύτεροι από έναν οδηγό F1, όταν τα δύο μέρη βρεθούν πίσω από μια τιμονιέρα και μια οθόνη. 

node/39524
Opel Corsa-e rally

Opel Corsa-e: Η έκδοση Rally εξελίσσεται [video]

Τα αγωνιστικά EV, ύστερα από αγώνες ενιαίου τύπου, θα εμφανιστούν και στα ράλι, όπως το αναγγέλλει σιωπηρά το Opel Corsa-e του είδους.

Τρίτη, 21 Ιουλίου 2020 | Επικοινωνία

Opel Corsa-e: Η έκδοση Rally εξελίσσεται [video]

Για να αναδείξουν όλη την τεχνογνωσία τους στην ηλεκτρική κινητικότητα, οι κατασκευαστές προσέρχονται στον χώρο των αγώνων. Ήδη έχουμε σε εξέλιξη τη Formula E, αλλά και το Jaguar I-Pace Trophy. Και πλέον, οι κατασκευαστές προσβλέπουν και στα ράλι.

Η Opel θα μπορούσε να είναι η πρώτη φίρμα που θα προσέλθει σε αυτήν τη διοργάνωση με το νέο Corsa-e Rally, όπως αφήνει να εννοηθεί -ή να μαντέψουμε- το πρώτο βίντεο που δημοσιεύτηκε από ειδικούς στο zeroundersteer. Το ηλεκτρικό σουπερμίνι, αδελφό μοντέλο του Peugeot e-208, εξελίσσεται στις πίστες δοκιμών των Blitz, επιτρέποντάς μας να εξοικειωθούμε με την ενοχλητική (;) εικόνα ενός EV ράλικαρ. Και λέμε «ενοχλητική», καθώς μόνο ο θόρυβος από τον τροχασμό του αυτοκινήτου θα διαταράσσει την ηρεμία στα βουνά και στα δάση.

Opel Corsa-e rally

Εδώ έχουμε να κάνουμε με μια ασφάλτινη εκδοχή του Corsa-e που έχει το στάνταρ σύστημα κίνησης του ηλεκτρικού σουπερμίνι της Opel, (ηλεκτρομοτέρ 136 PS και 260 Nm, μπαταρίες 50 kWh), με ένα διαφορικό Torsen να φροντίζει για τη μετάδοση. Την επαφή του με τον δρόμο θα υποστηρίζουν φυσικά αναβαθμισμένες αναρτήσεις και λάστιχα. Επιπλέον. θα υπάρχουν τρεις ρυθμίσεις οδήγησης: Competition, Rain και Eco, με την τελευταία για εξοικονόμηση ενέργειας στις απλές διαδρομές.

Opel Corsa-e rally

Το αγωνιστικό Opel Corsa-e θα κάνει το ντεμπούτο του στο ενιαίο ADAC Opel e-Rally Cup σε τιμή που αναμένεται να είναι κάτω από €50.000 για τις ιδιωτικές ομάδες.