node/35686

Oι κινητήρες εσωτερικής καύσης στο στόχαστρο της Διεθνούς Διάσκεψης για το Κλίμα

Η Γερμανία κατηγορείται σαν ένας από τους μεγαλύτερους ρυπαντές παγκοσμίως.

Από αγωνιώδεις εκκλήσεις να σταματήσει όσο το δυνατό πιο γρήγορα η παραγωγή κινητήρων εσωτερικής καύσης από τη Γερμανία αλλά και η χρήση άνθρακα για την παραγωγή ηλεκτρικής ενέργειας, σημαδεύτηκε η Διεθνής Διάσκεψη του ΟΗΕ για το Κλίμα στη Βόννη. Στόχος η πλήρης εφαρμογή της συμφωνίας του Παρισιού για το κλίμα.

Στη Διάσκεψη συμμετέχουν πάνω από 3.000 άτομα που καλούνται μέχρι την Πέμπτη 27 Ιουνίου να προετοιμάσουν την επόμενη Σύνοδο Κορυφής του ΟΗΕ για το Κλίμα στη Νέα Υόρκη το Σεπτέμβριο, αλλά και την επόμενη Διεθνή Διάσκεψη του ΟΗΕ για το Κλίμα στο Σαντιάγο της Χιλής. Βασικός στόχος της διάσκεψης στη Βόννη είναι να δρομολογήσει την πλήρη εφαρμογή της Συμφωνίας του Παρισιού για το Κλίμα.

Στη Διάσκεψη η Γερμανία βρέθηκε στο «εδώλιο» ως ένας από τους μεγαλύτερους ρυπαντές παγκοσμίως. Η γερμανική περιβαλλοντική οργάνωση BUND δηλώνει ότι η γερμανική κυβέρνηση δεν θα πετύχει ούτε τους εθνικούς, ούτε τους ευρωπαϊκούς στόχους για το κλίμα.

Την ίδια στιγμή, η γερμανίδα υπουργός Περιβάλλοντος αναφέρει ότι μόλις πριν λίγο καιρό στην Διεθνή Διάσκεψη για το Κλίμα ICCA2019 στη Χαϊδελβέργη, εκατοντάδες διαδηλωτές φώναζαν επί ώρες συνθήματα υπέρ μιας νέας πολιτικής για το κλίμα έξω από το συνεδριακό κέντρο. Συνεπώς, λέει, δεν μπορείς να κάνεις σαν μην υπάρχουν κινητοποιήσεις και διαδηλώσεις.

TAGS
node/39163

Η Kosmocar φέρνει τα ηλεκτρικά ποδήλατα στην Ελλάδα μέσα από την Kosmoride

Ολοκληρωμένες υπηρεσίες πωλήσεων και after sales, μέσα από ένα εκτενές δίκτυο σε όλη την Ελλάδα. 

Πέμπτη, 04 Ιουνίου 2020 | Επικοινωνία

Η Kosmocar φέρνει τα ηλεκτρικά ποδήλατα στην Ελλάδα μέσα από την Kosmoride

Η Kosmocar, Επίσημος Εισαγωγέας των Volkswagen, Audi, Skoda και Ducati, είχε γνωστοποιήσει την πρόθεσή της να μπει στο χώρο των ηλεκτρικών ποδηλάτων. Χθες, Παγκόσμια Ημέρα Ποδηλάτου, προχώρησε και στην επίσημη ανακοίνωση της νέας της αυτής δραστηριότητας, της εισαγωγής και διάθεσης e-Bikes (ηλεκτρικών ποδηλάτων) στην ελληνική αγορά, υπό τον διακριτικό τίτλο Kosmoride.

Η Kosmoride παρείχε ηλεκτρικά ποδήλατα στη συμβολική ποδηλατοδρομία που διοργάνωσε ο Δήμος Αθηναίων και η Κεντρική Ένωση Δήμων Ελλάδας, με αφορμή την Παγκόσμια Ημέρα Ποδηλάτου. Δεκάδες Δήμαρχοι από την Αττική και όλη την Ελλάδα, ποδηλάτισαν με e-Bikes της Kosmoride από την Πλατεία Κοτζιά μέχρι τον Εθνικό Κήπο, διασχίζοντας το κέντρο της Αθήνας. Στο πνεύμα της ημέρας, ο Υπουργός Περιβάλλοντος και Ενέργειας Κωστής Χατζηδάκης, ανακοίνωσε τη δημιουργία δύο μεγάλων ποδηλατόδρομων στην Αθήνα, στο άμεσο μέλλον.

podil

Ευχή όλων, όπως εκφράστηκε από το Δήμαρχο Αθηναίων Κώστα Μπακογιάννη και τον Πρόεδρο της ΚΕΔΕ Δημήτρη Παπαστεργίου, να αποκτήσουν οι πόλεις πιο ανθρώπινο πρόσωπο και να υπάρξει περισσότερος διαθέσιμος χώρος για τους πολίτες, οι οποίοι θα απολαμβάνουν μία καλύτερη ποιότητα ζωής.

Στο πλαίσιο της νέας δραστηριότητας στα e-Bikes, η Kosmoride θα προσφέρει ολοκληρωμένες υπηρεσίες πωλήσεων και after sales, μέσα από ένα εκτενές δίκτυο σε όλη την Ελλάδα. Έχει ήδη συνάψει τις σχετικές συμφωνίες και θα εκπροσωπεί στα καταστήματά της, μερικές από τις κορυφαίες μάρκες e-Bikes στον κόσμο.

Να θυμίσουμε ότι ανάμεσα στις εξαγγελίες της κυβέρνησης για την ηλεκτροκίνηση θα περιλαμβάνονται και κίνητρα για την αγορά ηλεκτρικών ποδηλάτων. 

[Πηγή: Δελτίο Τύπου Kosmocar]

node/39155
EV battery evaluation

EV: Η κατάσταση της μπαταρίας, κριτήριο τιμής για το μεταχειρισμένο;

Η αγορά στα μεταχειρισμένου EV θα ακολουθήσει αυτή της θερμικής: Οι πιθανοί αγοραστές θα είναι πολλοί ή λίγοι ανάλογα με την κατάσταση του αυτοκινήτου. Αλλά αντί για ιστορικό συντήρησης θα ψάχνουν την μπαταρία.

Τετάρτη, 03 Ιουνίου 2020 | Επικοινωνία

EV: Η κατάσταση της μπαταρίας, κριτήριο τιμής για το μεταχειρισμένο;

Στην Ελλάδα, ακόμα δεν έχουμε μπει καν στην «κανονικότητα» του καινούργιου ηλεκτρικού αυτοκινήτου, αλλά σιγά σιγά, θέλοντας και μη, θα ακολουθήσει κι αυτή την υπόλοιπη Ευρώπη. Η μετάβαση στο ηλεκτρικό αυτοκίνητο δεν θα αλλάξει όμως επί της ουσίας τη διαδικασία αγοράς του μεταχειρισμένου. 

Θα συνεχίσουμε λοιπόν να κάνουμε το γύρο του αυτοκινήτου και θα ελέγχουμε τα ευαίσθητα σημεία. Αλλά αυτά τα τελευταίο είναι που θα αλλάξουν δραστικά: Αντίο, επαλήθευση των τιμολογίων service (αλλαγές λαδιού, φίλτρα, περιοδική συντήρηση και τα ρέστα), ακρόαση του κινητήρα στο ραλαντί, δοκιμή της αύξησης της θερμοκρασίας, επαλήθευση στις στάθμες και στα χρώματα των υγρών... Για το μεταχειρισμένο EV, το μεγαλύτερο μέρος της διαπραγμάτευσης θα γίνεται γύρω από την κατάσταση των μπαταριών. Καθώς, εξ ορισμού, ένα ηλεκτρικό αυτοκίνητο απαιτεί λίγη ή καθόλου συντήρηση.

«Πολλές δοκιμές έχουν δείξει ότι η γήρανση των μπαταριών του ηλεκτρικού αυτοκινήτου μπορεί να ποικίλλει σε μεγάλο βαθμό ανάλογα με την περίπτωση, ανάλογα με το προφίλ του ιδιοκτήτη. Η εκτίμηση της εναπομένουσας χωρητικότητας και των εναπομενουσών επιδόσεων της μεταχειρισμένης μπαταρίας είναι καθοριστικός παράγοντας για την υπολειμματική αξία του αυτοκινήτου», επισημαίνει η εξειδικευμένη εταιρεία Twaice, σε μια μελέτη που πραγματοποιήθηκε σε συνεργασία με τo Autovista Group και τον TÜV.

Το απλούστερο θα είναι ο ιδιοκτήτης να έχει μια λεπτομερή αναφορά, ένα πιστοποιητικό για την κατάσταση της μπαταρίας, προκειμένου να πετύχει το προσδοκώμενο ποσό κατά την μεταπώληση: «Η Autovista Group έχει κάνει μια προσομοίωση που δείχνει ότι μια πιστοποιημένη μπαταρία, που παρέχεται με πιστοποιητικό “υγείας”, μπορεί να ανεβάσει μέχρι και €450 την αξία στη μεταπώληση για ένα ηλεκτρικό αυτοκίνητο 3ετίας στην κατηγορία των κόμπακτ χάτσμπακ» -σ.σ. μέγεθος VW Golf.

Ορισμένες μάρκες προσφέρουν πληροφορίες σχετικά με την κατάσταση της μπαταρίας, αλλά σπάνια είναι λεπτομερείς. Στην καλύτερη περίπτωση, είναι δυνατόν να γνωρίζουμε την εναπομένουσα χωρητικότητα. Αλλά αυτή η πληροφορία δεν δίνει εικόνα για τη χρήση της μπαταρίας από την πρώτη ενεργοποίησή της μέχρι σήμερα. Ούτε για τις μεθόδους επαναφόρτισης του προηγούμενου ιδιοκτήτη, οι οποίες επηρεάζουν ισχυρά την εναπομένουσα ζωή της.