node/37755

O Esapekka Lappi στην M-Sport Ford

Μετά την απόσυρση της Citroen, ο Φιλανδός βρήκε θέση στη βρετανική ομάδα, μαζί με τους Teemu Suninen και Gus Greensmith.

O Lappi κι ο Suninen θα αγωνιστούν και στα 13 ράλι του φετινού WRC, ενώ ο Greensmith θα πάρει μέρος σε 9 αγώνες με Ford Fiesta WRC.

H επίσημη ανακοίνωση της σύνθεσης και του προγράμματος της ομάδας θα γίνει στην εκδήλωση Autosport International, την επόμενη εβδομάδα.

Ο Lappi κέρδισε τον πρώτο του τίτλο στα ράλι –το Πρωτάθλημα Φιλανδίας– το 2012 με ένα Fiesta F2000 προετοιμασμένο από την M-Sport.

Lappi_Ford_2012

Στη συνέχεια ηγήθηκε του προγράμματος R5 της Skoda, κερδίζοντας τον παγκόσμιο τίτλο WRC2 το 2016, πριν πάει στην ομάδα WRC της Toyota, με την οποία κέρδισε το Ράλι Φιλανδίας το 2017. Το 2019 μεταγράφηκε στη Citroen, δίπλα στον Sebastien Ogier, και ανέβηκε τρεις φορές στο βάθρο για να πάρει τελικά τη 10η θέση στο πρωτάθλημα.

Ο Lappi καταλαμβάνει την τελευταία διαθέσιμη θέση για το 2020 σε εργοστασιακή ομάδα του WRC, αντικαθιστώντας στην M-Sport τον Elfyn Evans που πήγε στην Toyota μαζί με τον Ogier και τον Kalle Rovenpera.

«Πραγματικά ανυπομονώ γι’ αυτή την καινούργια περιπέτεια και περιμένω με ενθουσιασμό να δω τι μπορούμε να πετύχουμε», δήλωσε ο Lappi.

«Η M-Sport Ford έχει αληθινό πάθος για τα ράλι και υπήρχαν πολλοί ταλαντούχοι οδηγοί διαθέσιμοι γι’ αυτό το μπάκετ. Οπότε είμαι πολύ χαρούμενος που εμπιστεύτηκαν εμάς, δίνοντας σε εμένα και τον Janne (Ferm) την ευκαιρία να δείξουμε τι μπορούμε να κάνουμε το 2020.

«Ξεκινάμε τις δοκιμές αυτή την εβδομάδα και ανυπομονώ να ανακαλύψω το Fiesta. Την τελευταία φορά που οδήγησα Ford είχαμε πολλές επιτυχίες και θα ήταν ωραίο να δούμε αυτό να συνεχίζεται και φέτος. Δεν βλέπω την ώρα να ξεκινήσουμε κι ελπίζω να πιέσουμε για κάποια δυνατά αποτελέσματα».

node/39136

Formula 1: Από την Αυστρία με διπλό αγώνα ξεκινά και πάλι το πρωτάθλημα

Στις 5 Ιουλίου ο πρώτος αγώνας της Formula 1 μετά τον κορονοϊό.

Τρίτη, 02 Ιουνίου 2020 | Θοδωρής Τσίκας Επικοινωνία

Formula 1: Από την Αυστρία με διπλό αγώνα ξεκινά και πάλι το πρωτάθλημα

Η πανδημία του κορονοϊού έβαλε «λουκέτο» και στους αγώνες της Formula 1. Σε όλο αυτό το διάστημα τόσο η FIA όσο και η Liberty Media σε συνεργασία με τις ομάδες αναζητούσαν τρόπους για την επανεκκίνηση του πρωταθλήματος μέσα στο πλαίσιο των μέτρων προφύλαξης από την πανδημία. 

Τώρα πλέον που πέρασε το κρίσιμο διάστημα της πανδημίας και οι χώρες άρχισαν να χαλαρώνουν τα μέτρα, η Formula 1 μπορεί υπό προϋποθέσεις να ταξιδέψει, τηρώντας βέβαια όλα τα μέτρα προστασίας. Σε αυτά περιλαμβάνονται συνεχή τεστ στους εργαζομένους, διαμονή σε ξεχωριστά δωμάτια στα ξενοδοχεία και βεβαίως αντισηπτικά, μάσκες, κτλ. 

Έτσι, η Formula 1 εκπόνησε ένα νέο πρόγραμμα επανεκκίνησης που περιλαμβάνει αγώνες εντός Ευρώπης, δύο από τους οποίους θα είναι διπλοί. Συγκεκριμένα διπλοί θα είναι οι αγώνες στην Αυστρία και την Αγγλία. 

Προς το παρόν λοιπόν και με ημερομηνία επανεκκίνησης την 5η Ιουλίου, το φετινό πρόγραμμα της Formula 1 διαμορφώνεται ως εξής:
5 Ιουλίου - Αυστρία
12 Ιουλίου - Αυστρία 
19 Ιουλίου - Ουγγαρία
2 Αυγούστου - Μ. Βρετανία
9 Αυγούστου - Μ. Βρετανία 
16 Αυγούστου - Ισπανία
30 Αυγούστου -  Βέλγιο
6 Σεπτεμβρίου - Ιταλία

Απομένει να δούμε πώς θα διαμορφωθεί το πρόγραμμα για τους εκτός Ευρώπης αγώνες.

TAGS
node/39131

HTTC: Trackday στα Μέγαρα την Κυριακή 7 Ιουνίου

Το HTTC και ο ΑΣΙΣΑ διοργανώνουν ένα trackday με καθεστώς open pit-lane την ερχόμενη Κυριακή. Απαιτείται δήλωση συμμετοχής.

Τρίτη, 02 Ιουνίου 2020 | Επικοινωνία

HTTC: Trackday στα Μέγαρα την Κυριακή 7 Ιουνίου

Μετά την υποχρεωτική καραντίνα και την αποχή από οποιαδήποτε δραστηριότητα στην πίστα, η ομάδα του HTTC και το αθλητικό σωματείο ΑΣΙΣΑ, αποφάσισαν να οργανώσουν μια ημέρα διασκέδασης και προπόνησης για τους φίλους και τα μέλη τους, την Κυριακή 7 Ιουνίου 2020, στο Αυτοκινητοδρόμιο Μεγάρων.

Κατά την διάρκεια της εκδήλωσης, στο χώρο θα παρευρίσκεται ιατρός και επανδρωμένο ασθενοφόρο. Η θερμομέτρηση πριν την είσοδο είναι υποχρεωτική για όλους.

Οι συμμετέχοντες απαραιτήτως οφείλουν να συμπληρώσουν και να υποβάλουν ηλεκτρονικά την δήλωση συμμετοχής που θα βρουν εδώ. Επίσης, οι συμμετέχοντες και οι τεχνικοί τους, υποχρεούνται να συμπληρώσουν την φόρμα καταγραφής της Γενικής Γραμματείας Αθλητισμού, να την εκτυπώσουν και να την παραδώσουν κατά την είσοδό τους στο αυτοκινητοδρόμιο.

Προσοχή: Ο κάθε συμμετέχων οδηγός μπορεί να συνοδεύεται ΜΟΝΟ από έναν μηχανικό ή βοηθό. Κάθε συμμετοχή δικαιούται υπαίθριο χώρο στάθμευσης 30τμ. Το πλάνο κάτοψης του χώρου στάθμευσης είναι το εξής:

HTTC

Ο σκεπασμένος χώρος (θέσεις 1-6, 8-17, 20-24 και 25-29 έχουν σημειωθεί με γαλάζιο χρώμα στην κάτοψη) χρεώνεται 20,00 Ευρώ ανά θέση. Σε περίπτωση χρήσης επιπλέον χώρου 30τμ, η χρέωση είναι 20,00 Ευρώ για υπαίθριο και 40,00 Ευρώ για σκεπασμένο. Κατά την δήλωση συμμετοχής θα πρέπει να σημειώσετε στον χώρο αποστολής μηνύματος προς τον διοργανωτή εαν επιθυμείτε σκεπασμένο ή επιπλέον χώρο.

Η είσοδος στους θεατές ΔΕΝ επιτρέπεται.

Η εκδήλωση θα πραγματοποιηθεί με ελάχιστο αριθμό συμμετεχόντων 30 και μέγιστο αριθμό 40. Ο τρόπος διεξαγωγής είναι με ελεύθερη είσοδο στην διαδρομή (open pit lane), με μέγιστο αριθμό 8-10 αυτοκινήτων εντός πίστας, καθ’ όλη τη διάρκεια της εκδήλωσης. Ώρα προσέλευσης 09:00. Ώρα έναρξης 09:30. Ώρα λήξης 17:00.

Κόστος συμμετοχής: 80,00 ευρώ ανά οδηγό.
Κόστος προαιρετικής χρονομέτρησης: 20,00 ευρώ. Για τους κατόχους κάρτας μέλους HTTC, η χρονομέτρηση είναι δωρεάν.

[Δελτίο Τύπου HTTC]

TAGS