node/37239

O Andrea Nucita κατακτά στο νήμα το Abarth Rally Cup 2019 

Στον τελευταίο αγώνα που ήταν το ράλι της Ουγγαρίας.

Η μάχη για  την κατάκτηση του Abarth Rally Cup 2019 κράτησε μέχρι το νήμα του τερματισμού. Μόλις στον τελευταίο αγώνα, το Ράλι Ουγγαρίας, οι Ιταλοί Andrea Nucita - Bernardo Di Caro της Bernini Team με το Abarth 124 rally κατέκτησαν τον τίτλο. Μέχρι το τέλος ο τίτλος και το χρηματικό βραβείο των 30.000 ευρώ διεκδικήθηκε από τους Πολωνούς Dariusz Polonski και Lukasz Sitek της Rallyetechnology.       

Ο αγώνας αποδείχθηκε ιδιαίτερα δύσκολος λόγω της λάσπης που είχε καλύψει την άσφαλτο σε αρκετά σημεία των ειδικών διαδρομών. Το Abarth 124 rally επιβεβαίωσε ότι είναι το κορυφαίο αγωνιστικό της κατηγορίας R-GT με τον Τσέχο Martin Rada της Agrotec Czech Team Abarth να κατακτά τη νίκη, ενώ ο Nucita τερμάτισε δεύτερος. Ο Polonski παρά την εγκατάλειψη του την πρώτη ημέρα του αγώνα κατάφερε να διατηρήσει τη 2η θέση στο Abarth Rally Cup. 

«Αποστολή εξετελέσθη. Δεν ήταν όμως μια εύκολη υπόθεση αφού ο αγώνας ήταν πολύ δύσκολος λόγω των λασπωμένων δρόμων. Στόχος ήταν να τερματίσουμε τον αγώνα και να κατακτήσουμε το Abarth Rally Cup και είμαι πολύ χαρούμενος που τελικά τα καταφέραμε», δήλωσε ο  Andrea Nucita.

Από την πλευρά του ο Dariusz Polonski δήλωσε: «Δυστυχώς η ατυχία που είχαμε δεν μας επέτρεψε να παλέψουμε μέχρι το τέλος, είμαι όμως χαρούμενος για τη φετινή χρονιά που έμαθα να οδηγώ ένα τόσο εξαιρετικό αυτοκίνητο».

Η αγωνιστική καριέρα του 30χρονου Σικελού Andrea Nucita είναι στενά συνδεδεμένη με την Abarth. Το 2010 μετά τα εξαιρετικά αποτελέσματα που πέτυχε στο Abarth 500 R3T Trophy, είχε την ευκαιρία να συμμετάσχει ως επίσημος οδηγός της Abarth στο Ράλι Monza με ένα Grande Punto S2000.  Από το 2017 αποτελεί ένα από τους καλύτερους οδηγούς με Abarth 124 rally έχοντας πετύχει εξαιρετικά αποτελέσματα όπως η 4η θέση γενικής σε ειδική του Ράλι Monte Carlo 2018, επικρατώντας ανάμεσα από τετρακίνητα αγωνιστικά του WRC. Φέτος έφτασε στην κατάκτηση του τίτλου με 3 νίκες, μια 2η θέση, μια 3η θέση και μια 4η στους έξι αγώνες του θεσμού.

[Πηγή: FCA]

node/39699

Η Alfa Romeo έχει τον δικό της καουμπόι [video]

Στα 77 του χρόνια ο Arturo Merzario παραμένει μια από τις πιο αναγνωρίσιμες μορφές των αγώνων αυτοκινήτου. 

Τρίτη, 11 Αυγούστου 2020 | Επικοινωνία

Η Alfa Romeo έχει τον δικό της καουμπόι [video]

Ακόμα και σήμερα, στα 77 του χρόνια, ο Arturo Merzario αρνείται να αποχωριστεί το χαρακτηριστικό καουμπόικο καπέλο που τον έκανε μια από τις πλέον αναγνωρίσιμες μορφές των αγώνων αυτοκινήτου. Γεννημένος στο Κόμο μέσα στη δίνη του 2ου Παγκοσμίου Πολέμου, από μικρή ηλικία ανέπτυξε ιδιαίτερη αγάπη για το μηχανοκίνητο αθλητισμό, κάτι που κληρονόμησε από τον πατέρα του Ugo, φανατικό λάτρη των Alfa Romeo και Ferrari.

Όπως και εκατοντάδες άλλοι οδηγοί αγώνων, τα πρώτα «βήματα» του Arturo έγινα πίσω από το τιμόνι ενός Abarth. Ο νεαρός οδηγός το 1969 κατακτά τη νίκη στο Grand Prix του Mugello τραβώντας την προσοχή του Enzo Ferrari, ο οποίος το 1970 τον επιλέγει για την κατηγορία των σπορ πρωτοτύπων, «αναβαθμίζοντας» τον τελικά το 1972 στην ομάδα της Scuderia Ferrari στη Formula 1.

μερζ

Ο Merzario παρέμεινε στην κορυφαία μορφή του μηχανοκίνητου αθλητισμού μέχρι το 1979, με τα τρία τελευταία χρόνια να έχει δημιουργήσει τη δική του ομάδα, χωρίς όμως να καταφέρει να κατακτήσει κάποια ιδιαίτερη διάκριση στα 85 Gran Prix που πήρε εκκίνηση.

Παρόλα αυτά ήταν ένας από τους πλέον αγαπητούς οδηγούς στο grid, ενώ είναι και ο πρωταγωνιστής της διάσωσης του NikiLauda μετά το τρομακτικό ατύχημα του Αυστριακού το 1976 στο Grand Prix του Nurburgring. Εκεί ο Ιταλός σταμάτησε για να απεγκλωβίσει με κίνδυνο της ζωής του το συναθλητή του μέσα από το φλεγόμενο μονοθέσιο της Ferrari. Χωρίς την «τρέλα» του Merzario είναι σχεδόν βέβαιο ότι ο Lauda δεν θα είχε επιζήσει. 

Αντίθετα με τη Formula 1, ο Arturo Merzario γεύθηκε σειρά επιτυχιών σε άλλες μορφές αγώνων, με τις σημαντικότερες από αυτές να πραγματοποιούνται κατά την 5ετη περίοδο που ήταν εργοστασιακός οδηγός της Alfa Romeo. Στο τιμόνι των 33ΤΤ12 και 33SC12, δύο εκ των πλέον επιτυχημένων αγωνιστικών αυτοκινήτων όλων των εποχών, ο Merzario ξεδίπλωσε όλο του το ταλέντο, συμβάλλοντας τα μέγιστα στην κατάκτηση του Παγκοσμίου Πρωταθλήματος Σπορ Αυτοκινήτων από την Ιταλική μάρκα το 1975 και το 1977.

μερζα

Ο δυναμικός του χαρακτήρας και η ιδιαίτερη αίσθηση του χιούμορ, τον έκαναν αγαπητό στο κοινό και την ομάδα, ενώ ο ίδιος συνέχισε να αγωνίζεται μέχρι και το 2019. Άλλωστε η σύζυγος του «καουμπόι» της Alfa Romeo, συνηθίζει να λέει ότι ο χειρότερος χαρακτηρισμός που μπορεί να ακούσει ο Arturo για το πρόσωπο του είναι το «πρώην οδηγός αγώνων».       

Η αγάπη του Merzario για την Alfa Romeo, όπου έζησε μερικές από τις μεγαλύτερες επιτυχίες της καριέρας του, παραμένει δυνατή μέχρι σήμερα, με τον αειθαλή οδηγό να συμμετέχει ενεργά στους εορτασμούς για τα 110 χρόνια της μάρκας τον περασμένο Ιούνιο. Λίγο νωρίτερα, είχε οδηγήσει την αγαπημένη του 33ΤΤ12 με την οποία κέρδισε το Παγκόσμιο Πρωτάθλημα του 1975.
Δείτε το video από την «επανένωση» του οδηγού με το αγωνιστικό του αυτοκίνητο.

[πηγή: Alfa Romeo] 

node/39687

Νέες μειωμένες τιμές για τα μοντέλα των FIAT, Alfa Romeo, Jeep και Abarth

Στο πλαίσιο του νέου τρόπου υπολογισμού του Ειδικού Τέλους Ταξινόμησης, η FCA Greece, ανακοινώνει του νέους τιμοκαταλόγους των Fiat, Alfa Romeo, Jeep και Abarth που περιλαμβάνουν μειώσεις τιμών έως και 1.500 ευρώ.

Δευτέρα, 10 Αυγούστου 2020 | Επικοινωνία

Νέες μειωμένες τιμές για τα μοντέλα των FIAT, Alfa Romeo, Jeep και Abarth

Σε συνέχεια της δημοσίευσης στην Εφημερίδα της Κυβέρνησης του νόμου που περιλαμβάνει και τον αναθεωρημένο τρόπο υπολογισμού του Ειδικού Τέλους Ταξινόμησης (Ε.Τ.Τ.) για τα καινούργια επιβατικά αυτοκίνητα, η FCA Greece ανακοινώνει τους νέους τιμοκαταλόγους των μαρκών Fiat, Alfa Romeo, Jeep και Abarth. Λόγω του νέου τρόπου υπολογισμού του Ε.Τ.Τ., οι τιμοκατάλογοι παρουσιάζουν μειώσεις τιμών που ανάλογα με το μοντέλο και την έκδοση φτάνουν έως και τα 1.500 ευρώ.

Παράλληλα με το όφελος που προκύπτει από αυτή την εξέλιξη, η FCA Greece διατηρεί σε ισχύ τα ιδιαίτερα προνομιακά εμπορικά προγράμματα για τις μάρκες της. Συγκεκριμένα, για τα μοντέλα της Fiat, το πρόγραμμα Fiat Restarts You εξασφαλίζει σημαντικό όφελος έως 4.000 ευρώ, διαμορφώνοντας -σε εξαιρετικά συμφέροντα επίπεδα- την τιμή αγοράς δημοφιλών μοντέλων, όπως είναι το Panda (από 9.990 ευρώ), το 500 Hybrid (από 12.200 ευρώ), το 500Χ (από 16.990 ευρώ) και το Tipo (από 12.700 ευρώ). Το πρόγραμμα Fiat Restarts You περιλαμβάνει παράλληλα για όλα τα μοντέλα 5ετη εργοστασιακή εγγύηση διάρκειας 200.000 km., η οποία συνδυάζεται και με δωρεάν υπηρεσία οδικής βοήθειας.

Αντίστοιχα για τα μοντέλα της Jeep, το πρόγραμμα Jeep Freedom Days περιλαμβάνει σημαντικές εκπτώσεις έως 10.000 ευρώ, προνομιακό πρόγραμμα χρηματοδότησης με 1η δόση το 2021, αλλά και 4ετη εργοστασιακή εγγύηση με κάλυψη έως 160.000 km. και δωρεάν παροχή οδικής βοήθειας.

Τέλος στην Alfa Romeo -μέχρι και το τέλος Αυγούστου- θα ισχύει η προνομιακή προσφορά για την Giulietta που διαμορφώνει την τιμή της από τις 15.990 ευρώ, δίνοντας επίσης τη δυνατότητα χρηματοδότησης με 1η δόση το 2021 και 4ετη εργοστασιακή εγγύηση 160.000 km.

Οι προτεινόμενοι τιμοκατάλογοι λιανικής πώλησης είναι διαθέσιμοι στους παρακάτω συνδέσμους:

[Πηγή: FCA Greece]