Το Nissan Armada Mountain Patrol στο 2019 Rebelle Rally

Το Nissan Armada Mountain Patrol στο 2019 Rebelle Rally

Πίσω από το τιμόνι του Armada Mountain Patrol, η Team Wild Grace τερματίζει 6η σε σύνολο  38 συμμετοχών, σημειώνοντας την υψηλότερη θέση κατάταξης στην ιστορία της ομάδας. 

Το συγκεκριμένο rally, είναι το τελευταίο σε μια σειρά από περιπέτειες για το Armada Mountain Patrol, αφού προηγουμένως είχε κατακτήσει τους αμμόλοφους της Σαχάρας στο Μαρόκο και είχε σκαρφαλώσει  στους βράχους του Moab, στη Utah. 

Η Team  Wild Grace, αποτελούμενη από τις βετεράνους off-roaders Sedona Blinson και Lyn Woodward, οδήγησε το Armada Mountain Patrol σε περισσότερα από 1.500 μίλια εκπληκτικού off-road εδάφους στην Καλιφόρνια και τη Νεβάδα για οκτώ μέρες, προτού περάσει τη γραμμή τερματισμού του μεγαλύτερου off- road ράλι των Η.Π.Α., στις 19 Οκτωβρίου.

nis

"Ήταν συγκινητικό να παρακολουθείς  το Armada Mountain Mountain Patrol να ανταποκρίνεται  σε ένα από τα πιο εξαντλητικά ράλι στον κόσμο", δήλωσε ο Tiago Castro, διευθυντής φορτηγών και SUV της Nissan North America. "Ένα θερμό ευχαριστώ και συγχαρητήρια για την Sedona και την Lyn, που χειρίστηκαν αυτό το θηριώδες όχημα, καθώς και σε όλους όσους μας έκαναν  υπερήφανους,  σε ένα από τα μεγαλύτερα ράλι  του κόσμου στο off-roading."

Η Team Wild Grace, η οποία πέρυσι τερμάτισε 11η  πίσω από το τιμόνι ενός εργοστασιακού Nissan Armada, ανταγωνίστηκε στην κατηγορία 4x4.  Μεταξύ των τροποποιήσεων του Armada Mountain Patrol, διακρίνονται τα ειδικά χαρακτηριστικά προστασίας του οχήματος, φωτισμού, άνεσης, καθώς και υποστηρικτικά συστήματα ανάκτησης.

Για να μειωθεί το βάρος και να αυξηθεί η ευκινησία του Armada Mountain Patrol στους αμμόλοφους και σε δύσκολο έδαφος, αφαιρέθηκε η σκηνή και η τέντα, το μέγεθος των ελαστικών του μειώθηκε ελαφρώς, καθώς και η διαδρομή της ανάρτησής του,  από 6 σε 3 ίντσες.

nisss

Οι ημέρες του αγώνα  ήταν μεγάλες και δύσκολες, ξεκινώντας με την ανατολή του ηλίου και συχνά τελείωναν αρκετά μετά τη δύση, με λίγα ενδιάμεσα διαλείμματα. Σύμφωνα με τους κανόνες του ράλι,  δεν επιτρέπονται ηλεκτρονικές συσκευές εκτός από τις απαραίτητες  ψηφιακές φωτογραφικές μηχανές, γεγονός  που σημαίνει ότι οι ομάδες έπρεπε να χρησιμοποιούν χάρτες και πυξίδα, καθώς διέσχιζαν μερικά από τα πιο γραφικά και δύσκολα εδάφη  της Αμερικής.

Με δεδομένα τα παραπάνω αλλά και μια μακρά λίστα άλλων περίπλοκων κανόνων, η ομαδική εργασία, η επικοινωνία και η οργάνωση, έγιναν ακόμα πιο σημαντικά στοιχεία για την επιτυχία στον συγκεκριμένο αγώνα. 

Με τον τερματισμό, οι Blinson και Woodward αναχώρησαν εντελώς εξαντλημένες από το San Diego,  προσπαθώντας ακόμα να  χωρέσουν στο νου τους αυτό το τεράστιο επίτευγμά τους, ανταγωνιζόμενες μερικά από τα κορυφαία οff-road οχήματα και οδηγούς των Η.Π.Α. 

[Πηγή:Nissan]

Ακολουθήστε το DRIVE στο Google News και τα Social Media
 

Google NewsFacebookTwitterInstagramYouTube