node/37122

Το Nissan Armada Mountain Patrol στο 2019 Rebelle Rally

Πίσω από το τιμόνι του Armada Mountain Patrol, η Team Wild Grace τερματίζει 6η σε σύνολο  38 συμμετοχών, σημειώνοντας την υψηλότερη θέση κατάταξης στην ιστορία της ομάδας. 

Το συγκεκριμένο rally, είναι το τελευταίο σε μια σειρά από περιπέτειες για το Armada Mountain Patrol, αφού προηγουμένως είχε κατακτήσει τους αμμόλοφους της Σαχάρας στο Μαρόκο και είχε σκαρφαλώσει  στους βράχους του Moab, στη Utah. 

Η Team  Wild Grace, αποτελούμενη από τις βετεράνους off-roaders Sedona Blinson και Lyn Woodward, οδήγησε το Armada Mountain Patrol σε περισσότερα από 1.500 μίλια εκπληκτικού off-road εδάφους στην Καλιφόρνια και τη Νεβάδα για οκτώ μέρες, προτού περάσει τη γραμμή τερματισμού του μεγαλύτερου off- road ράλι των Η.Π.Α., στις 19 Οκτωβρίου.

nis

"Ήταν συγκινητικό να παρακολουθείς  το Armada Mountain Mountain Patrol να ανταποκρίνεται  σε ένα από τα πιο εξαντλητικά ράλι στον κόσμο", δήλωσε ο Tiago Castro, διευθυντής φορτηγών και SUV της Nissan North America. "Ένα θερμό ευχαριστώ και συγχαρητήρια για την Sedona και την Lyn, που χειρίστηκαν αυτό το θηριώδες όχημα, καθώς και σε όλους όσους μας έκαναν  υπερήφανους,  σε ένα από τα μεγαλύτερα ράλι  του κόσμου στο off-roading."

Η Team Wild Grace, η οποία πέρυσι τερμάτισε 11η  πίσω από το τιμόνι ενός εργοστασιακού Nissan Armada, ανταγωνίστηκε στην κατηγορία 4x4.  Μεταξύ των τροποποιήσεων του Armada Mountain Patrol, διακρίνονται τα ειδικά χαρακτηριστικά προστασίας του οχήματος, φωτισμού, άνεσης, καθώς και υποστηρικτικά συστήματα ανάκτησης.

Για να μειωθεί το βάρος και να αυξηθεί η ευκινησία του Armada Mountain Patrol στους αμμόλοφους και σε δύσκολο έδαφος, αφαιρέθηκε η σκηνή και η τέντα, το μέγεθος των ελαστικών του μειώθηκε ελαφρώς, καθώς και η διαδρομή της ανάρτησής του,  από 6 σε 3 ίντσες.

nisss

Οι ημέρες του αγώνα  ήταν μεγάλες και δύσκολες, ξεκινώντας με την ανατολή του ηλίου και συχνά τελείωναν αρκετά μετά τη δύση, με λίγα ενδιάμεσα διαλείμματα. Σύμφωνα με τους κανόνες του ράλι,  δεν επιτρέπονται ηλεκτρονικές συσκευές εκτός από τις απαραίτητες  ψηφιακές φωτογραφικές μηχανές, γεγονός  που σημαίνει ότι οι ομάδες έπρεπε να χρησιμοποιούν χάρτες και πυξίδα, καθώς διέσχιζαν μερικά από τα πιο γραφικά και δύσκολα εδάφη  της Αμερικής.

Με δεδομένα τα παραπάνω αλλά και μια μακρά λίστα άλλων περίπλοκων κανόνων, η ομαδική εργασία, η επικοινωνία και η οργάνωση, έγιναν ακόμα πιο σημαντικά στοιχεία για την επιτυχία στον συγκεκριμένο αγώνα. 

Με τον τερματισμό, οι Blinson και Woodward αναχώρησαν εντελώς εξαντλημένες από το San Diego,  προσπαθώντας ακόμα να  χωρέσουν στο νου τους αυτό το τεράστιο επίτευγμά τους, ανταγωνιζόμενες μερικά από τα κορυφαία οff-road οχήματα και οδηγούς των Η.Π.Α. 

[Πηγή:Nissan]

TAGS
node/39136

Formula 1: Από την Αυστρία με διπλό αγώνα ξεκινά και πάλι το πρωτάθλημα

Στις 5 Ιουλίου ο πρώτος αγώνας της Formula 1 μετά τον κορονοϊό.

Τρίτη, 02 Ιουνίου 2020 | Θοδωρής Τσίκας Επικοινωνία

Formula 1: Από την Αυστρία με διπλό αγώνα ξεκινά και πάλι το πρωτάθλημα

Η πανδημία του κορονοϊού έβαλε «λουκέτο» και στους αγώνες της Formula 1. Σε όλο αυτό το διάστημα τόσο η FIA όσο και η Liberty Media σε συνεργασία με τις ομάδες αναζητούσαν τρόπους για την επανεκκίνηση του πρωταθλήματος μέσα στο πλαίσιο των μέτρων προφύλαξης από την πανδημία. 

Τώρα πλέον που πέρασε το κρίσιμο διάστημα της πανδημίας και οι χώρες άρχισαν να χαλαρώνουν τα μέτρα, η Formula 1 μπορεί υπό προϋποθέσεις να ταξιδέψει, τηρώντας βέβαια όλα τα μέτρα προστασίας. Σε αυτά περιλαμβάνονται συνεχή τεστ στους εργαζομένους, διαμονή σε ξεχωριστά δωμάτια στα ξενοδοχεία και βεβαίως αντισηπτικά, μάσκες, κτλ. 

Έτσι, η Formula 1 εκπόνησε ένα νέο πρόγραμμα επανεκκίνησης που περιλαμβάνει αγώνες εντός Ευρώπης, δύο από τους οποίους θα είναι διπλοί. Συγκεκριμένα διπλοί θα είναι οι αγώνες στην Αυστρία και την Αγγλία. 

Προς το παρόν λοιπόν και με ημερομηνία επανεκκίνησης την 5η Ιουλίου, το φετινό πρόγραμμα της Formula 1 διαμορφώνεται ως εξής:
5 Ιουλίου - Αυστρία
12 Ιουλίου - Αυστρία 
19 Ιουλίου - Ουγγαρία
2 Αυγούστου - Μ. Βρετανία
9 Αυγούστου - Μ. Βρετανία 
16 Αυγούστου - Ισπανία
30 Αυγούστου -  Βέλγιο
6 Σεπτεμβρίου - Ιταλία

Απομένει να δούμε πώς θα διαμορφωθεί το πρόγραμμα για τους εκτός Ευρώπης αγώνες.

TAGS
node/39131

HTTC: Trackday στα Μέγαρα την Κυριακή 7 Ιουνίου

Το HTTC και ο ΑΣΙΣΑ διοργανώνουν ένα trackday με καθεστώς open pit-lane την ερχόμενη Κυριακή. Απαιτείται δήλωση συμμετοχής.

Τρίτη, 02 Ιουνίου 2020 | Επικοινωνία

HTTC: Trackday στα Μέγαρα την Κυριακή 7 Ιουνίου

Μετά την υποχρεωτική καραντίνα και την αποχή από οποιαδήποτε δραστηριότητα στην πίστα, η ομάδα του HTTC και το αθλητικό σωματείο ΑΣΙΣΑ, αποφάσισαν να οργανώσουν μια ημέρα διασκέδασης και προπόνησης για τους φίλους και τα μέλη τους, την Κυριακή 7 Ιουνίου 2020, στο Αυτοκινητοδρόμιο Μεγάρων.

Κατά την διάρκεια της εκδήλωσης, στο χώρο θα παρευρίσκεται ιατρός και επανδρωμένο ασθενοφόρο. Η θερμομέτρηση πριν την είσοδο είναι υποχρεωτική για όλους.

Οι συμμετέχοντες απαραιτήτως οφείλουν να συμπληρώσουν και να υποβάλουν ηλεκτρονικά την δήλωση συμμετοχής που θα βρουν εδώ. Επίσης, οι συμμετέχοντες και οι τεχνικοί τους, υποχρεούνται να συμπληρώσουν την φόρμα καταγραφής της Γενικής Γραμματείας Αθλητισμού, να την εκτυπώσουν και να την παραδώσουν κατά την είσοδό τους στο αυτοκινητοδρόμιο.

Προσοχή: Ο κάθε συμμετέχων οδηγός μπορεί να συνοδεύεται ΜΟΝΟ από έναν μηχανικό ή βοηθό. Κάθε συμμετοχή δικαιούται υπαίθριο χώρο στάθμευσης 30τμ. Το πλάνο κάτοψης του χώρου στάθμευσης είναι το εξής:

HTTC

Ο σκεπασμένος χώρος (θέσεις 1-6, 8-17, 20-24 και 25-29 έχουν σημειωθεί με γαλάζιο χρώμα στην κάτοψη) χρεώνεται 20,00 Ευρώ ανά θέση. Σε περίπτωση χρήσης επιπλέον χώρου 30τμ, η χρέωση είναι 20,00 Ευρώ για υπαίθριο και 40,00 Ευρώ για σκεπασμένο. Κατά την δήλωση συμμετοχής θα πρέπει να σημειώσετε στον χώρο αποστολής μηνύματος προς τον διοργανωτή εαν επιθυμείτε σκεπασμένο ή επιπλέον χώρο.

Η είσοδος στους θεατές ΔΕΝ επιτρέπεται.

Η εκδήλωση θα πραγματοποιηθεί με ελάχιστο αριθμό συμμετεχόντων 30 και μέγιστο αριθμό 40. Ο τρόπος διεξαγωγής είναι με ελεύθερη είσοδο στην διαδρομή (open pit lane), με μέγιστο αριθμό 8-10 αυτοκινήτων εντός πίστας, καθ’ όλη τη διάρκεια της εκδήλωσης. Ώρα προσέλευσης 09:00. Ώρα έναρξης 09:30. Ώρα λήξης 17:00.

Κόστος συμμετοχής: 80,00 ευρώ ανά οδηγό.
Κόστος προαιρετικής χρονομέτρησης: 20,00 ευρώ. Για τους κατόχους κάρτας μέλους HTTC, η χρονομέτρηση είναι δωρεάν.

[Δελτίο Τύπου HTTC]

TAGS