node/36137

Νίκη για τον Λιβέρη στο Rotax Max Challenge CEE

Πήρε τη νίκη σε κορυφαίο διεθνές επίπεδο ο νεαρός Έλληνας καρτίστας, και μάλιστα με εμφατικό τρόπο.

Εμφατική νίκη πέτυχε το Σαββατοκύριακο ο νεαρός Έλληνας οδηγός καρτ Διονύσης Λιβέρης στον μεγάλο τελικό της ανώτατης κατηγορίας DD2 του τρίτου γύρου του δημοφιλούς πρωταθλήματος καρτ Rotax Κεντρικής Ευρώπης που έγινε στο Kecskemet της Ουγγαρίας. Στο πρωτάθλημα συμμετέχουν 380 οδηγοί από 20 χώρες.

O Διονύσης τερμάτισε τον εξαντλητικό αγώνα των 21 γύρων πρώτος, 4,2” μπροστά από τον Τσέχο περυσινό πρωταθλητή Jakub Bezel κάνοντας μια εξουθενωτική για τους αντιπάλους σειρά από οκτώ ταχύτερους γύρους μόλις βρέθηκε επικεφαλής της κούρσας στον έκτο γύρο. Ο καλύτερος γύρος του ήταν 0,3 δευτερόλεπτα πιo γρήγορος από εκείνον του Bezel.

Ο 16χρονος Έλληνας ήταν ταχύτερος όλο το Σαββατοκύριακο τόσο στο στεγνό όσο και στο βρεγμένο. Στα προκριματικά οδήγησε συντηρητικά με αποτέλεσμα να καταταγεί πέμπτος στην εκκίνηση του πρώτου τελικού. Ένα ατύχημα τον έριξε στην δωδέκατη θέση, από όπου ανέβηκε εύκολα στην 3η στον αγώνα που ακολούθησε.  Από εκεί ξεκίνησε τον μεγάλο τελικό, ακριβώς πίσω από τους έμπειρους αδελφούς Bezel που ήδη είχαν δείξει ότι συνεργάζονται για να μην περάσει ο ταχύτερος Διονύσης μπροστά και φύγει. Πράγμα που τελικά ο Λιβέρης πέτυχε, με τα σημάδια του δύσκολου και σκληρού αγώνα να είναι αποτυπωμένα σε όλη την μάσκα του καρτ του.

Ο Διονύσης αγωνίζεται με την ομάδα DAEMS από το Βέλγιο που έχει κερδίσει πανευρωπαϊκό και παγκόσμιο πρωτάθλημα και προπονείται από τον κορυφαίο Έλληνα καρτίστα Γιάννη Αντωνιάδη. Τα καρτ Rotax DD2 έχουν 35 ίππους, δύο ταχύτητες, φρένα στους τέσσερις τροχούς και φτάνουν τα 135 km/h.

Το ερχόμενο Σαββατοκύριακο ο Λιβέρης θα αγωνιστεί με μάνατζερ τον παγκόσμιο πρωταθλητή Patrik Hajek από την Τσεχία, σε αγώνα του γερμανικού πρωταθλήματος στην περίφημη πίστα του Genk στο Βέλγιο, στην ανώτατη κατηγορία KZ2, με καρτ 50 ίππων και 6 ταχυτήτων που φτάνουν τα 150 km/h.

Τον Διονύση στηρίζουν η ΕΛΒΑΛ-ΧΑΛΚΟΡ με τα άφλεκτα σύνθετα υλικά etalbondA2, η ομογενής οικογένεια Spanos με την ομάδα αμερικανικού football Los Angeles Chargers, η ενεργειακή εταιρεία ContourGlobal και η Chipita-7Days.

 

node/39591
Ferrari Hublot Esports Series

Ferrari E-sport: Εγγραφείτε στο επίσημο πρόγραμμα αγώνων! [video]

Η Ferrari ανακοινώνει την επικείμενη έναρξη του προγράμματος e-sport που ονομάζεται «Hublot Esport Series». Ο νικητής της γενικής κατάταξης θα συμμετάσχει στην επίσημη ομάδα Esport Ferrari και θα ενημερωθεί από τον Charles Leclerc.

Τετάρτη, 29 Ιουλίου 2020 | Επικοινωνία

Ferrari E-sport: Εγγραφείτε στο επίσημο πρόγραμμα αγώνων! [video]

Ο πρώτος αγώνας έχει προγραμματιστεί για τις 7 Αυγούστου: Αυτή θα είναι και η ημερομηνία έναρξης των εγγραφών, οι οποίες είναι δωρεάν. Το πρωτάθλημα θα πραγματοποιηθεί στο game «Assetto Cors»a με μια Ferrari 488 Challenge Evo, ειδικά σχεδιασμένη γι’ αυτήν την εκδήλωση. 

Μια πρώτη σειρά «AM» θα αναδείξει τους νικητές που θα προχωρήσουν στη συνέχεια στο επόμενο στάδιο: Στη Σειρά PRO, όπου θα διαγωνιστούν οι εικονικοί πιλότοι υψηλού επιπέδου. Συνολικά, 24 αγωνιζόμενοι θα πάρουν μέρος στους αγώνες τον επόμενο Οκτώβριο και θα γίνει μια νέα επιλογή με τους 12 ταχύτερους οδηγούς που θα συναντηθούν τον Νοέμβριο για τρεις νέους αγώνες.

Στο τέλος των παραπάνω, η Ferrari θα έχει τον τελικό νικητή, ο οποίος θα είναι σε θέση να συμμετάσχει επίσημα στην εικονική ομάδα του Cavallino Rampante, η οποία περιλαμβάνει ήδη δύο οδηγούς: Τους David Tonizza και Enzo Bonito.

Ferrari Hublot Esports Series

Και ευθύς αμέσως προκύπτει το ερώτημα: Ένας επίσημος οδηγός της Ferrari Esport θα έχει την ευκαιρία να βρεθεί στο μπάκετ μιας πραγματικής αγωνιστικής Ferrari; Η Ferrari απαντά ευγενικά ότι κάθε κλάδος είναι συγκεκριμένος και πρέπει να παραμείνει έτσι. Οπότε, όπως καταλαβαίνουμε από το λεγόμενα των Ιταλών, δεν θα υπάρξει τέτοια δυνατότητα… Σε αντίθεση με την GT Academy που διοργανώνει η Nissan, η οποία επιτρέπει σε έναν ερασιτέχνη να περνά από το εικονικό στο πραγματικό περιβάλλον μιας ομάδα της Nissan.

Οι πιλότοι του «πραγματικού» κόσμου είναι όμως απαραίτητα καλοί και πίσω από μια οθόνη; Ο Charles Leclerc, επίσημος οδηγός της F1 της Ferrari, κατέστησε σαφές ότι αυτό δεν ισχύει: Οι καλύτεροι «simracers» είναι στην πραγματικότητα πολύ καλύτεροι από έναν οδηγό F1, όταν τα δύο μέρη βρεθούν πίσω από μια τιμονιέρα και μια οθόνη. 

node/39524
Opel Corsa-e rally

Opel Corsa-e: Η έκδοση Rally εξελίσσεται [video]

Τα αγωνιστικά EV, ύστερα από αγώνες ενιαίου τύπου, θα εμφανιστούν και στα ράλι, όπως το αναγγέλλει σιωπηρά το Opel Corsa-e του είδους.

Τρίτη, 21 Ιουλίου 2020 | Επικοινωνία

Opel Corsa-e: Η έκδοση Rally εξελίσσεται [video]

Για να αναδείξουν όλη την τεχνογνωσία τους στην ηλεκτρική κινητικότητα, οι κατασκευαστές προσέρχονται στον χώρο των αγώνων. Ήδη έχουμε σε εξέλιξη τη Formula E, αλλά και το Jaguar I-Pace Trophy. Και πλέον, οι κατασκευαστές προσβλέπουν και στα ράλι.

Η Opel θα μπορούσε να είναι η πρώτη φίρμα που θα προσέλθει σε αυτήν τη διοργάνωση με το νέο Corsa-e Rally, όπως αφήνει να εννοηθεί -ή να μαντέψουμε- το πρώτο βίντεο που δημοσιεύτηκε από ειδικούς στο zeroundersteer. Το ηλεκτρικό σουπερμίνι, αδελφό μοντέλο του Peugeot e-208, εξελίσσεται στις πίστες δοκιμών των Blitz, επιτρέποντάς μας να εξοικειωθούμε με την ενοχλητική (;) εικόνα ενός EV ράλικαρ. Και λέμε «ενοχλητική», καθώς μόνο ο θόρυβος από τον τροχασμό του αυτοκινήτου θα διαταράσσει την ηρεμία στα βουνά και στα δάση.

Opel Corsa-e rally

Εδώ έχουμε να κάνουμε με μια ασφάλτινη εκδοχή του Corsa-e που έχει το στάνταρ σύστημα κίνησης του ηλεκτρικού σουπερμίνι της Opel, (ηλεκτρομοτέρ 136 PS και 260 Nm, μπαταρίες 50 kWh), με ένα διαφορικό Torsen να φροντίζει για τη μετάδοση. Την επαφή του με τον δρόμο θα υποστηρίζουν φυσικά αναβαθμισμένες αναρτήσεις και λάστιχα. Επιπλέον. θα υπάρχουν τρεις ρυθμίσεις οδήγησης: Competition, Rain και Eco, με την τελευταία για εξοικονόμηση ενέργειας στις απλές διαδρομές.

Opel Corsa-e rally

Το αγωνιστικό Opel Corsa-e θα κάνει το ντεμπούτο του στο ενιαίο ADAC Opel e-Rally Cup σε τιμή που αναμένεται να είναι κάτω από €50.000 για τις ιδιωτικές ομάδες.