node/36613

Νέο τεύχος DRIVE, αυτή την Κυριακή 22 Σεπτεμβρίου, με τη Real News

Στο νέο τεύχος του DRIVE αναζητούμε την απόλαυση της οδήγησης στην Τέλεια Διαδρομή της Στερεάς Ελλάδας. Και δοκιμάζουμε το πλέον… φιλόδοξο crossover της αγοράς.

Το ελαφρύ και ανόθευτο Mazda MX-5, η χλιδάτη BMW Z4, το «λιγότερο γκάζι, περισσότερο πλαίσιο» Suzuki Swift Sport, το kart με πινακίδες κυκλοφορίας Ford Fiesta ST και το τέλεια ισορροπημένο Hyundai i30N. Πέντε αυτοκίνητα εντελώς διαφορετικού χαρακτήρα σε μια υπέροχη διαδρομή, στους Άγιους Τόπους για τον Έλληνα petrolhead, από Μπράλο προς Παύλιανη, Στρώμη, Λιδωρίκι και από εκεί στην Άμφισσα. Ανεξάρτητα από τον τύπο αμαξώματος, τη μετάδοση της κίνησης, την ιπποδύναμη και την τιμή, σε αυτό το τεύχος αναζητούμε το βασικό συστατικό. Αυτό που ανέκαθεν χαρακτήριζε το DRIVE, αυτό που αναζητούν οι αναγνώστες στις σελίδες του: Την απόλαυση της οδήγησης.

Τον κεντρικό χώρο του εξωφύλλου ωστόσο απασχολεί το Kia Xceed. Ένα αυτοκίνητο που φιλοδοξεί να εκφράσει μια άλλη διάσταση της οδηγικής ευχαρίστησης, την απόλαυση της συμβίωσης, θα λέγαμε καλύτερα. Όμορφο, πρακτικό, τεχνολογικά προηγμένο, κορυφαίο ποιοτικά, με ενδιαφέρουσα συμπεριφορά. Εδραιώνει τη μάρκα στη μεγάλη κατηγορία και σίγουρα θα μας απασχολήσει το επόμενο διάστημα, αφού σχεδόν ένας στους δύο αγοραστές αυτοκινήτου στην Ελλάδα επιλέγει SUV ή crossover κάποιας κατηγορίας.

Το μήνα που πέρασε, η Porsche άνοιξε ένα νέο σημαντικό κεφάλαιο, στην επίσης σημαντική ιστορία της. Παρουσίασε την Taycan, το πρώτο της αμιγώς ηλεκτρικό μοντέλο. Με εντυπωσιακή εμφάνιση πολύ κοντά σε αυτή του concept car και εξωφρενική απόδοση, συστήνεται ως αυθεντική Porsche αλλά και ως πραγματικό σπορ αυτοκίνητο. Τουλάχιστον έτσι λέει το εργοστάσιο. Δοκιμάζουμε μια Taycan προπαραγωγής καΙ… το συζητάμε.

Από την καυτή κατηγορία των SUV και crossover είναι οι περισσότερες από τις δοκιμές του τεύχους, αφού για τα αυτοκίνητα αυτά ενδιαφέρονται πλέον περισσότεροι οι αγοραστές και οι εταιρείες, προσαρμόζοντας ανάλογα τους στόλους των προς δοκιμή αυτοκινήτων: Στο εξωτερικό οδηγήσαμε το Audi Q3 Sportback στη Γερμανία, κάναμε 3.000 km με το Volvo XC60 Crosscountry  στη Φιλανδία «κυνηγώντας» ωραίες εικόνες στις χιλιάδες λίμνες αλλά και τον καλοκαιρινό αγώνα του WRC, κάναμε ζόρικο off-roading στην Ισπανία με το νέο Mitsubishi L200 και σχηματίσαμε τις πρώτες οδηγικές εντυπώσεις από το Mazda CX-30. Στην Ελλάδα, μεταξύ άλλων δοκιμάσαμε τη Mercedes-Benz GLE 300d, τη BMW X7 M50d, το Ford Focus Active και το Jeep Compass TrailHawk.

Η Nissan ήδη αποκάλυψε το νέο Juke. Και αρκετοί θα σκεφτούν το σημερινό μοντέλο ως μεταχειρισμένο στο (όχι και τόσο μακρινό) μέλλον. Εμείς δοκιμάζουμε ένα Juke δεύτερο χέρι, για να δούμε πως επιδρά ο χρόνος πάνω του.

Ξεχωριστό είναι το DRIVE Classic αυτού του μήνα. Με αφορμή την επέτειο των 40 χρόνων της Lancia Delta, οδηγούμε μια 1.6 i.e. HF turbo. Με τις ζελατίνες, κυριολεκτικά. Ένα υπέροχο αυτοκίνητο που έφτασε στα χέρια μας χάρη στη γενναιοδωρία καλών φίλων του περιοδικού του από το HF Integrale Club.

Η Ελλάδα αποδείχτηκε τυχερή για τη Citroen, αφού μετά τις δοκιμές επί ελληνικού εδάφους η γαλλική ομάδα κέρδισε στην Τουρκία με τον Sebastien Ogier να κάνει δυναμικό comeback στη μάχη του τίτλου. Ενώ η νίκη του Leclerc στη Monza, η δεύτερη συνεχόμενη, άναψε φωτιές στο Maranello, με την καλή και την κακή έννοια. Κυριαρχεί το κόκκινο χρώμα στις σελίδες των αγώνων. Ενδεικτικό της έντασης.

Καλή ανάγνωση, απολαύστε το DRIVE #276.

 

node/36260

DRIVE #275 την Κυριακή 18 Αυγούστου με τη REAL News

Αυτή την Κυριακή 18 Αυγούστου κυκλοφορεί το νέο τεύχος του DRIVE με τη REAL News. Μην το χάσετε.

Παρασκευή, 16 Αυγούστου 2019 | Mιχάλης Γεωργιάδης

DRIVE #275 την Κυριακή 18 Αυγούστου με τη REAL News

Το DRIVE #275 έρχεται αυτή την Κυριακή με τη REAL News και έχει τα πάντα: Καλοκαιρινό τεύχος με πολύ γκάζι, ταξίδια, υλικό για όνειρα και αυτοκίνητα για αγορά.

Ξεκινώντας από το τελευταίο, οδηγούμε το νέο Peugeot 208. Από τα σημαντικά νέα μοντέλα της αγοράς για το δεύτερο εξάμηνο του 2019, το νέο γαλλικό σουπερμίνι αναμένεται με αγωνία και υψηλές προσδοκίες. Υπέροχη σχεδίαση μέσα-έξω, πλούσια τεχνολογία ασφάλειας και συνδεσιμότητας, ενδιαφέρουσα γκάμα κινητήρων… Και θα μπαίνει και στην πρίζα.  

Η 720 S Spider πρωταγωνιστεί στις οδηγικές μας φαντασιώσεις. Η ανάμνηση είναι έντονη όσο και η εμπειρία που ζήσαμε τέσσερις μέρες μαζί της, στον πιο συναρπαστικό ίσως δρόμο της Ευρώπης τον οποίο ανακαλύψαμε στη Ν. Γαλλία. Αλλά και στο Circuit Paul Ricard, στην πίστα όπου διεξάγεται το γαλλικό Grand Prix F1. Συγκλονιστικές επιδόσεις, σχεδίαση που κόβει την ανάσα και αυτή η μοναδική αύρα ενός θρυλικού brand.

Αλλά τα όμορφα και γρήγορα αυτοκίνητα του τεύχους, αυτά που έχουν φτιαχτεί κυρίως για τον οδηγό, δεν τελειώνουν εκεί. Έχουμε τις πρώτες οδηγικές εντυπώσεις από την ολοκαίνουρια Mercedes-AMG A45, ενώ δοκιμάζουμε την επιβλητική από κάθε άποψη BMW Σειρά 8. Απίστευτες οι επιδόσεις που χαρίζει ο θηριώδεις τουρμποντίζελ κινητήρας στο μεγάλο τετρακίνητο κουπέ. Εντυπωσιακή, για άλλους λόγους, η BMW Σειρά 3 Plug-In Hybrid, την οποία επίσης οδηγήσαμε στο πανευρωπαϊκό της λανσάρισμα.

Δεν θα μπορούσαμε να μην αφιερώσουμε αρκετές σελίδες στην κατηγορία των αυτοκινήτων με το μεγαλύτερο αγοραστικό ενδιαφέρον στην Ελλάδα και όχι μόνον, αυτή των SUV και crossover. Στο Master Test υποβάλλεται το νέο Jeep Renegade, ενώ με αφορμή την έλευση της 5ης γενιάς του αυτοκινήτου που ίδρυσε την κατηγορία, του Toyota RAV4, με υβριδικό σύστημα κίνησης, κάναμε ένα συγκριτικό τεστ με το άλλο μεγάλο ιαπωνικό υβριδικό SUV: Το Honda CR-V. Από την έμφαση στην πρακτικότητα, έμφαση στο στιλ για το DS 3 Crossback. Μια ενδιαφέρουσα εξτραβαγκάντσα, στη συγκεκριμένη έκδοση όχι μόνο λόγω στιλ, εξοπλισμού, τεχνολογίας και σχεδίασης, αλλά και κινητήρα με τον 1.2 τούρμπο βενζίνης να ξεπερνά τους 155 ίππους.

Όπως κάθε μήνα, ατμόσφαιρα και backstage πληροφόρηση από την F1 και το WRC, αφιερώματα σε σημαντικά μοντέλα και προσωπικότητες από την Ιστορία, δοκιμές μεταχειρισμένων, νέα της αγοράς και πολλά άλλα.

 

node/36240

DRIVE Video: Mercedes-AMG Face Off

Στο νέο μας video δοκιμάζουμε τις Mercedes-AMG E63 S & GT R. Δύο όψεις του ίδιου νομίσματος, δύο τόσο ίδια αλλά και τόσο διαφορετικά πρόσωπα της μάρκας.

Σάββατο, 10 Αυγούστου 2019 | Mιχάλης Γεωργιάδης

DRIVE Video: Mercedes-AMG Face Off

Η Mercedes-AMG είναι συνώνυμο της δύναμης, των επιδόσεων και της μηχανολογικής τελειότητας. Ποιο αυτοκίνητο όμως εκφράζει καλύτερα αυτή τη φιλοσοφία; Αυτό ήταν το concept αυτής της ιδιαίτερης δοκιμής, με δύο μοντέλα τόσο ίδια αλλά και τόσο διαφορετικά μεταξύ τους.

Η AMG ήταν ανέκαθεν δυνατή στις μπερλίνες. Άλλωστε από τέτοιου είδους αυτοκίνητα οι Aufrecht και Melcher, μηχανικοί του αγωνιστικού τμήματος της Mercedes το οποίο είχε μόλις αναστείλει τη λειτουργία του, ξεκίνησαν το 1967 να χτίζουν το μύθο τους. Η E 63 S είναι ίσως η αρτιότερη ενσάρκωση της φιλοσοφίας AMG αλλά και της σύγχρονης Mercedes-Benz. Ένα αυτοκίνητο πανίσχυρο, άπιαστο στην ευθεία, αλλά όχι μόνο. Η σύγχρονη AMG θέλει να δημιουργεί αυτοκίνητα που προσφέρουν συγκινήσεις και γράφουν κορυφαίους χρόνους και με τους τροχούς υπό γωνία. Ανταγωνισμό για τις BMW M, ακόμη και για τις Porsche.

H Ε63 S είναι πράγματι ικανότατη στις στροφές, χάρη και στην εξελιγμένη τετρακίνηση και εθιστικά απολαυστική. Ενώ η κορυφαία ποιότητα, η… διαστημική τεχνολογία συνδεσιμότητας και infotainment, ο πλούσιος εξοπλισμός και η άνεση παραμένουν αξίες αδιαμφισβήτητες. Αλλά για να ανταγωνιστεί την Porsche στην αγορά, στο δρόμο και στις πίστες, στις εντυπώσεις και στην ουσία, η AMG έπρεπε να μετεξελιχθεί από βελτιωτής σε κατασκευαστής, να σχεδιάζει από λευκό χαρτί και να φτιάχνει in house τα δικά της αυτοκίνητα. Και η αρχή προς αυτή την κατεύθυνση έγινε με την SLS. Η GT είναι η φυσική της εξέλιξη και η R η κορυφαία, η πλέον σκληροπυρηνική εκδοχή της. Ένα αυτοκίνητο φτιαγμένο χωρίς τους συμβιβασμούς που επιβάλλουν τα standards άνεσης και ασφάλειας μιας σύγχρονης μπερλίνας. Θεωρητικά μοιάζει ευκολότερο. Από την άλλη, όταν φτάνεις να συγκρίνεσαι με την 911, οι απαιτήσεις είναι εξαιρετικά υψηλές.

Στην καλοκαιρινή δροσιά του Μέλανα Δρυμού, χορτάσαμε γκάζι, ευχαριστηθήκαμε δύναμη, απλώσαμε σαν βούτυρο σε ζεστό ψωμί το λάστιχο, αναζητώντας την πιο “Mercedes-AMG”.