node/33433

Νέο Nio ES6: Κόμπακτ SUV με 400+ km αυτονομία

Η κινεζική αυτοκινητοβιομηχανία Nio, που έκανε να μιλούν γι’ αυτήν με το ρεκόρ του Nürburgring, λανσάρισε ένα ελκυστικό κόμπακτ SUV σε αρκετά προσιτή τιμή και με αυτονομία 400+ km.

Η προμήθεια λιθίου δεν αποτελεί πρόβλημα για την Κίνα, δεδομένου ότι η μεγάλη ασιατική χώρα γίνεται χρόνο με το χρόνο σπεσιαλίστας σε αυτόν τον τομέα. Και αυτό έχει αντίκτυπο στις ηλεκτρικές μεταφορές, αρχής γενομένης από τον κόσμο των αυτοκινήτων. Πολλά μοντέλα και κατασκευαστές έχουν προκύψει τα τελευταία χρόνια, ξεκινώντας από τη Nio. Η φίρμα έχει γίνει γνωστή για την εξαιρετική επίδοση του ηλεκτρικού σούπερκαρ EP9 στο 'Ring, αλλά αυτή τη φορά το αντικείμενο είναι ένα πιο «δημοφιλές» αυτοκίνητο.

Η Nio αποκάλυψε το νέο κόμπακτ SUV της, το ES6. Πρόκειται για το δεύτερο μοντέλο του Κινέζου κατασκευαστή, με το πρώτο του, το ES8, να έχει πουλήσει πάνω από 10.000 κομμάτια. Το ES6 θα διατίθεται σε δύο εκδόσεις: 70 και 84kWh, με αντίστοιχη αυτονομία 410 και 480 km. Είναι δε διαθέσιμες και εκδόσεις «Performance», με την αυτονομία για την έκδοση των 84kWh να φτάνει τα 530 km.

Nio ES6

H τιμή του ES6, που αποδίδει στην ισχυρότερη εκδοχή του 544 άλογα, ξεκινά από τις €45.000 και φτάνει τις €51.000. Η ισχύς του ES6 προέρχεται από δύο ηλεκτρομοτέρ που κινούν και τους τέσσερις τροχούς, όπως στα Tesla. Με επιδόσεις αντίστοιχες ενός Model X και τιμή δύο φορές χαμηλότερη, η Nio προχωρά και στην εφαρμογή του συστήματος ανταλλακτικών μπαταριών σε ειδικούς σταθμούς στην Κίνα για να ανταποκριθεί στη διάνυση μεγάλων αποστάσεων.

TAGS
node/37719

Νέο Nio EC6: Νέος αντίπαλος για το Tesla Model Y

Το τρίτο μοντέλο της κινεζικής Nio, το νέο EC6 διαθέτει νέα συστοιχία μπαταριών 100 kWh. Οι πρώτες παραδόσεις αναμένονται το καλοκαίρι του 2020.

Κυριακή, 29 Δεκεμβρίου 2019 | Επικοινωνία

Νέο Nio EC6: Νέος αντίπαλος για το Tesla Model Y

Eάν και η Nio έχει βιώσει δύσκολες στιγμές, συνεχίζει την πορεία της και να εμπλουτίζει την προσφορά της. Ύστερα από το ES8 και το ES6, το κινεζικό γκρουπ ενέταξε ένα τρίτο SUV στην γκάμα της. Κουπέ έκδοση του ES6, το Nio EC6 φόρεσε και νέα μπαταρία 100 kWh. Όσον αφορά την αυτονομία, ο κατασκευαστής υπόσχεται περισσότερα από 600 km με μία μόνο φόρτιση.

Διαθέσιμο σε δύο εκδόσεις, των οποίων τα σετ των ηλεκτρομοτέρ είναι 218+326 PS και 218+218 PS, η Nio ανακοινώνει χρόνο 4,7” για το σπριντ 0-100 km/h στην πιο αποδοτική εκδοχή του EC6. Στην κινεζική αγορά, θα ξεκινήσει τις παραδόσεις του από το καλοκαίρι του 2020 και θα τοποθετηθεί ως ένας από τους άμεσους ανταγωνιστές του Tesla Model Y. Σε αυτό το στάδιο, η τιμή του EC6 δεν έχει αποκαλυφθεί.

nio ec6
Το νέο EC6 αποκαλύφθηκε από τον William Li, σημερινό διευθύνοντα σύμβουλο της Nio.


Βελτιώσεις για το υφιστάμενο ES8
Για τη Nio, η παρουσίαση του νέου EC6 ήταν επίσης μια ευκαιρία για ανανέωση του ES8, ενός μεγάλου SUV με μέγεθος παρόμοιο με το Model X και το Audi e-tron. Λανσαρίστηκε το 2018 και ξεκίνησε τη εμπορική καριέρα του με πακέτο ενεργειακής χωρητικότητας 74 kWh πριν αυξηθεί στις 80 kWh το επόμενο έτος. Για τη νέα έκδοση, υπάρχει το πακέτο του EC6 των 100 kWh που ανεβάζει την αυτονομία του στα 580 km.

Το κερασάκι στην τούρτα είναι ότι η νέα μπαταρία δεν θα προορίζεται μόνο για τα νέα μοντέλα αλλά θα μπορεί να παραγγελθεί και από παλιότερους ιδιοκτήτες. Μια αναβάθμιση που η κατασκευάστρια εταιρεία θα χρεώσει κάτι λιγότερο από $5.000 για αγορά ή $100/μήνα για χρονομίσθωση.

nio es8
Στην έκδοση του 2020, το Nio ES8 μπορεί να φιλοξενήσει μπαταρία 100 kWh.


Επίσης διαθέσιμο σε έκδοση 70 kWh (αυτονομία 415 km), το Nio ES8 ΜΥ2020 θα ξεκινήσει να παραδίδεται από τον επόμενο Απρίλιο. Όσον αφορά την τιμή, το εύρος κυμαίνεται από 468.000 έως 624.000 γουάν ή μεταξύ περίπου 60.000 και 80.000 ευρώ.

Νέα δυναμική
Σχεδιασμένο στην ίδια πλατφόρμα με το ES6, το EC6 καθιστά δυνατή την επέκταση της γκάμας της Nio με χαμηλό κόστος. Από την άλλη όμως έχουμε ένα μοντέλο με υψηλό δυναμικό που θα ενισχύσει τις πωλήσεις του κατασκευαστή σε μια αγορά που γίνεται ολοένα και πιο ανταγωνιστική.

nio ec6
Τοποθετημένο στο κέντρο του ταμπλό, το μεγάλο τάμπλετ που εξοπλίζει το EC6 θυμίζει αυτό που υπάρχει στα Model S και Model X.


Βελτιούμενη για τέταρτο συνεχόμενο μήνα, η Nio παρέδωσε 2.528 ηλεκτρικά οχήματα στην Κίνα κατά τη διάρκεια του Νοεμβρίου, περιλαμβανομένων 2.067 ES6 και 461 ES8. Από την έναρξη των δραστηριοτήτων της, η κατασκευάστρια εταιρεία έχει παραδώσει 28.743 αυτοκίνητα, εκ των οποίων τα 17.395 παραδόθηκαν μόνο το 2019. Βέβαια το παραπάνω νούμερο αποτελεί σταγόνα στον ωκεανό της κινεζικής αγοράς των 28 εκατομμυρίων ετήσιων ταξινομήσεων.

nio ec6

node/35015

ΝΙΟ ET Preview: Ηλεκτρικό σεντάν από την Κίνα

Παρουσιάστηκε σε μορφή πρωτοτύπου όμως είναι πολύ πιθανό να το δούμε και στην παραγωγή.

Δευτέρα, 22 Απριλίου 2019 | Θάνος Παππάς Επικοινωνία

ΝΙΟ ET Preview: Ηλεκτρικό σεντάν από την Κίνα

H NIO, η κινεζική εταιρεία που έγινε γνωστή από το ρεκόρ του υπεραυτοκινήτου EP9 στο Nürburgring, παρουσίασε το πρωτότυπο ET Preview με το οποίο μας προετοιμάζει για το επερχόμενο ηλεκτροκίνητο sedan παραγωγής της.

Το μοντέλο θα συμπληρώσει τη γκάμα ηλεκτροκίνητων μοντέλων της NIO δίπλα στο πενταθέσιο SUV ES6 και το επταθέσιο SUV ES8.

NIO ET

Αισθητικά, το NIO ET Preview χαρακτηρίζεται από μίνιμαλ σχεδιασμό υιοθετώντας τα γνωστά πτερύγια στον εμπρός προφυλακτήρα που έχουν γίνει σήμα κατατεθέν της εταιρείας και φωτιστικά σώματα που θυμίζουν το EP9.

Στο προφίλ η γραμμή των παραθύρων με πλαίσιο από χρώμιο, όπως και η γραμμή της οροφής έχουν επιρροές από τα μοντέλα του κυριότερου ανταγωνιστή της NIO που δεν είναι άλλος από την αμερικανική Tesla. Πίσω, τα μακρόστενα φωτιστικά σώματα και οι τονισμένοι ώμοι δίνουν την εικόνα ενός στιβαρού και σύγχρονου αυτοκινήτου.

NIO ET

Η NIO δεν αποκάλυψε τα τεχνικά χαρακτηριστικά του ΕΤ Preview. Παρόλα αυτά γνωρίζουμε πως η ηλεκτρική πλατφόρμα της εταιρείας χρησιμοποιεί τέσσερις ηλεκτροκινητήρες (δύο σε κάθε άξονα) συνολικής ισχύος 220kW και μια μπαταρία νικελίου, κοβαλτίου και μαγγανίου που χαρίζει αυτονομία έως και 510 km.

Εκτός από το νέο της πρωτότυπο, η NIO παρουσίασε στη Σαγκάη και το νέο ταχυφορτιστή της, ο οποίος σε συνδυασμό με τους σταθμούς αλλαγής μπαταριών που θα τοποθετηθούν σε διάφορα μέρη στην Κίνα θα προσφέρουν ολοκληρωμένες λύσεις φόρτισης για τους πελάτης της.

TAGS