Υβριδικό Karma Revero GT με κινητήρα ΒMW

Το τετράθυρο μοντέλο της αμερικανικής εταιρείας επιστρέφει με σημαντικές βελτιώσεις σε όλους τους τομείς.

Η Karma Automotive παρουσίασε στην Έκθεση Γενεύης το ανανεωμένο Revero GT μαζί με τα Pininfarina GT και SC1 Speedster. Η σημαντικά αναβαθμισμένη έκδοση του σημερινού Revero (πρώην Fisker Karma) έχει ανασχεδιασμένο αμάξωμα, νέο υβριδικό σύστημα κίνησης και αρκετές ακόμα βελτιώσεις.

Karma Revero GT

Εξωτερικά, το Revero GT ξεχωρίζει από τη νέα μονή γρίλια, τα πιο καμπυλωτά φωτιστικά σώματα, τις διαφορετικές εισαγωγές αέρα στον προφυλακτήρα και το νέο καπό. Στο πίσω μέρος οι διαφορές εντοπίζονται στα νέα φωτιστικά σώματα με κόκκινα γραφικά, τον ανασχεδιασμένο προφυλακτήρα και το ελαφρώς διαφοροποιημένο παρμπρίζ.

Παρά τις σημαντικές αναβαθμίσεις χαρίζουν στο μοντέλο μια πιο φρέσκια εικόνα, το Revero GT διατηρεί τη βασική σιλουέτα του Fisker Karma που πρωτοπαρουσιάστηκε το 2008 στην Έκθεση του Ντιτρόιτ, όταν η εταιρεία ανήκε ακόμα στο σχεδιαστή αυτοκινήτων Henrik Fisker.

Karma Revero GT

Το υβριδικό σύστημα του Revero GT αποτελείται από έναν τρικύλινδρο κινητήρα BMW 1.5 TwinPower Turbo, δύο ηλεκτροκινητήρες και μια μπαταρία 28 kWh. Η αμιγώς ηλεκτρική αυτονομία είναι 98 km με τον κινητήρα εσωτερικής καύσης να προσθέτει επιπλέον 450 km λειτουργώντας ως γεννήτρια παραγωγής ενέργειας.

Η συνδυαστική απόδοση του υβριδικού μοντέλου φτάνει τα 535 PS και 746 Nm ροπής. Η αύξηση της ισχύος σε συνδυασμό με το χαμηλότερο βάρος (2.290 kg έναντι 2.452 kg του απερχόμενου μοντέλου) επιτρέπει επιτάχυνση 0-100km/h σε 4,5" (-0,9") με την τελική ταχύτητα να είναι ηλεκτρονικά περιορισμένη στα 201 km/h. Σύμφωνα με την Karma, το ανανεωμένο Revero GT προσφέρει επίσης βελτιωμένη ποιότητα κύλισης και καλύτερο κράτημα.

Karma Revero GT

Στόχος της αμερικανικής εταιρείας είναι η παραγωγής 12.000-13.000 μοντέλων κάθε χρόνο στο εργοστάσιό της στην California. Η εμπορική διάθεση του Revero GT θα ξεκινήσει το 2020 σε Ευρώπη και Μέση Ανατολή, με την αγορά της Κίνας να ακολουθεί το 2021.