node/30981

Υβριδική 4πορτη Mercedes-AMG με 800+ άλογα

Η Mercedes-AMG επιβεβαίωσε ότι η υβριδική 4λιτρη V8 ναυαρχίδα της είναι έτοιμη προς παραγωγή, με σήμα «73» και 820 άλογα.

Ο επικεφαλής της Mercedes-AMG, Tobias Moers, επιβεβαίωσε ότι το Affalterbach εξελίσσει μια έκδοση παραγωγής της πρωτότυπης μπερλίνας AMG GT που είδαμε Γενεύη το 2017, με 4λιτρο υβριδικό twin-turbo.

Μιλώντας στο μπλογκ τεχνολογίας Digitaltrends.com, ο Moers επιβεβαίωσε ότι η υβριδική ναυαρχίδα V8 βρίσκεται καθ’ οδόν. «Ίσως θυμάστε το πρωτότυπο GT από τη Γενεύη, πέρυσι», δήλωσε το αφεντικό της AMG. «Φορούσε κινητήρα V8 εμπρός και ένα ηλεκτρικό μοτέρ στον πίσω άξονα. Όλα είναι υπό εξέλιξη. Θα βγει στην παραγωγή κάποια στιγμή».

Υποστηρίζοντας ότι θα πιάνει τα 100 km/h από στάση σε λιγότερο από τρία δευτερόλεπτα, η πρωτότυπη μπερλίνα Mercedes-AMG GT συνδυάζει την τρέχουσα έκδοση υψηλής απόδοσης του 4λιτρου twin-turbo της AMG με ένα ισχυρό ηλεκτρικό μοτέρ. Λειτουργώντας σε συνδυασμό, η αποστολή του ηλεκτρομοτέρ ήταν να παρέχει στιγμιαία επιπλέον ροπή στρέψης ή μια έξτρα ώθηση επιτάχυνσης για προσπέραση.

Mercedes-AMG GT Concept 

Συνδυαστικά, η 4θυρη AMG GT δημιούργησε ένα ισχυρό υβριδικό συνδυασμό 816 PS. To πρωτότυπο ανακτά ενέργεια από το φρενάρισμα μέσω του κινητήρα, αλλά πιστεύεται ότι η έκδοση παραγωγής θα διαθέτει επίσης και δυνατότητα επαναφόρτισης για να παρέχει αμιγώς ηλεκτρική δυνατότητα κίνησης πάνω από 50 km.

Όπως κι αν έχουν τα πράγματα, ο Moers είπε στο Digitaltrends ότι η νέα υβριδική μπερλίνα V8 θα είναι ευλογημένη και με ένα υποβλητικό soundtrack.

«Εάν τρέχετε [20km] σε ηλεκτρική λειτουργία, τότε ίσως είναι OK να έχετε την ελευθερία σας και είναι ήσυχο», δήλωσε ο Moers, προσθέτοντας: Κάνουμε πολλή έρευνα μαζί με εταιρείες, μουσικούς και gamers για να βρούμε ποιος θα μπορούσε να είναι ο σωστός ήχος για μια ηλεκτροκίνητη AMG. Δεν έχουμε ξανακάνει αυτό το “ταξίδι”. Απλώς συλλέγουμε πολλά δεδομένα».

Ο Moers ξεκίνησε να αποκαλύπτει ότι η AMG αναπτύσσει τη δική της τεχνολογία μπαταριών για το νέο κινητήρα που είναι ελαφρύτερη από τα συμβατικά στοιχεία ιόντων λιθίου. Η μεγαλύτερη χρήση ινών άνθρακα και άλλων προηγμένων συνθετικών υλικών ήταν επίσης ο δρόμος για την αντιστάθμιση του επιπλέον βάρους των μπαταριών, του ηλεκτροκινητήρα και των ηλεκτρονικών συστημάτων ελέγχου, δήλωσε ο Moers.

Mercedes-AMG GT Concept

Η επιβεβαίωση ότι ένας κινητήρας για τη ναυαρχίδα της AMG είναι καθ’ οδόν ταυτίζεται με την αποκάλυψη ενός νέου εμπορικού σήματος που κατέθεσε ο Γερμανός κατασκευαστής, υποδηλώνοντας ότι η περίφημη σειρά «73» θα μπορούσε να επιστρέψει.

Σύμφωνα με το δίπλωμα ευρεσιτεχνίας που υποβλήθηκε στο Γραφείο Ευρεσιτεχνιών και Εμπορικών Σημάτων της Ευρωπαϊκής Ένωσης από τη μητρική εταιρεία Daimler, η Mercedes-AMG διαθέτει εμπορικά σήματα για τη μελλοντική χρήση των «S 73», «GLS 73» και «G 73» για τις ευρωπαϊκές αγορές. Η πρώτη (και μοναδική) φορά που χρησιμοποιήθηκε το όνομα «73 AMG» σε μοντέλο ήταν μεταξύ του 1997 και του 2001, για το R129 Mercedes-Benz SL 73 AMG.

Βασισμένος σε μια υπερκυβισμένη εκδοχή του 5,9λιτρου μοτέρ V12 με τον κωδικό M120, ο τεράστιος ατμοσφαιρικός 7,3λιτρος κινητήρας V12 απέδιδε περίπου 530 άλογα. Μόλις 85 αυτοκίνητα πουλήθηκαν από αυτή την SL 73 AMG, πριν ο ίδιος κινητήρας συνεχίσει την καριέρα του (και τη φήμη του) στην ιταλική κατασκευάστρια hypercar, Pagani. Και η οποία τον επέλεξε για τη Zonda.