Ξεκίνησαν οι πωλήσεις του Ford Fiesta ST200

Ξεκίνησαν οι πωλήσεις του Ford Fiesta ST200

To πιο εκρηκτικό Fiesta με ενίσχυση της δύναμης και της συμπεριφοράς του αποτελεί την απάντηση της Ford σε όλα τα το μικρά σούπερ GTI.

Με επίσημη πρεμιέρα στο Σαλόνι της Γενεύης το 2012, το Ford Fiesta ST έγινε με τη μία το σημείο αναφοράς ανάμεσα στα τότε hot σουπερμίνι. Σήμερα, λοιπόν ήρθε η ώρα να πάρει τα πάνω του, τόσο σε ισχύ όσο και στα δυναμικά χαρακτηριστικά του.  

Σε σχέση με τα 182 άλογα και τα 24,5 kgm που προτείνει 1.600άρης EcoBoost που βρίσκεται κάτω από το καπό του Ford Fiesta ST, η τωρινή βερσιόν του ST200, ανεβάζει τα ισχύ στους 200 PS και τη ροπή στα 28,6 kgm -215 και 32,6 με overboost αντίστοιχα και για 15”.

Η παραπάνω ισχύς, όπως ήταν επόμενο, είχε θετικό αντίκτυπο και στις επιδόσεις με το Ford Fiesta ST200 να γράφει 6,9” για το σπριντ των 0-100 km/h και τελική ταχύτητα 230 km/h. Εντυπωσιακά νούμερα αδιαμφισβήτητα, αλλά η λεπτομέρεια που τραβά την προσοχή μας είναι πώς τραβά το μοτέρ από τα 50 στα 100 km/h: Με 5η χρειάζεται μόλις 5,2”, όπως λέει το εργοστάσιο.

Ο Darren Palmer, επικεφαλής της γραμμής των μικρών αυτοκινήτων στη Ford Europe, δίνει μια νέα διάσταση στο νέο πύραυλο τσέπης του Μπλε Οβάλ: «Το Fiesta ST έγινε χιτ ανάμεσα στους δυναμικούς οδηγούς εξ αιτίας του στησίματος και του κρατήματός του που έμοιαζε με καρτ και για το ισχυρό μοτέρ του. Το αναθεωρημένο σασί του Fiesta ST200 ενισχύει τη συμπεριφορά και τον έλεγχο, βελτιώνοντας ταυτόχρονα και την άνεση.

Κάτω από το αποκλειστικό χρώμα στην παλέτα του ST200, Storm Grey, το πιο ισχυρό Fiesta δεν φέρνει τίποτα νεότερο σε ό,τι αφορά την καμπίνα. Αντίθετα στα μηχανικά μέρη, η αναθεώρηση περιέλαβε ένα πιο κοφτερό λόγο τιμονιού (13,69:1), κοντύτερο βραχίονα τιμονιού, διαφορετική άρθρωση του συστήματος διεύθυνσης, 27% στρεπτικά πιο άκαμπτο τον πίσω ημιάκαμπτο άξονα, αύξηση από τα 1,9 στα 2,1 cm το πάχος της εμπρός αντιστρεπτικής και μεγαλύτερο έμβολο στα εμπρός φρένα. Επιπλέον, η ανάρτηση είναι πιο σφιχτή και κατά 1,5 πόντο χαμηλότερη, πιο γρήγορη η κρεμαγέρα και μεγαλύτερα τα πίσω δισκόφρενα. Αναβαθμισμένο είναι και το ηλεκτρονικό σύστημα μεταφοράς ροπής Torque Vectoring Control, όπως και το ESP 3 προγραμμάτων.

Για να ξεχωρίζει το νέο Fiesta ST200 από τα ταπεινότερα αδέλφια του, η Ford το διαθέτει σε ένα αποκλειστικό χρώμα Storm Grey, με μαύρους φρεζαριστούς τροχούς 17 ιντσών και κόκκινες δαγκάνες φρένων. Μέσα, το ST200 έχει ειδικά ημιδερμάτινα μπάκετ Recaro σε χρώμα Charcoal με ασημί ραφές, οι ζώνες ασφαλείας έχουν κι αυτές ασημί πινελιές και τα μαρσπιέ είναι φωτιζόμενα.

Με 10% παραπάνω ισχύ, 20% παραπάνω ροπή και ενισχυμένα τα δυναμικά χαρακτηριστικά του, το νέο Ford Fiesta ST200 αναμένουμε να αναβλύζει διασκέδαση από κάθε του πόρο. «Πιστεύουμε ότι έχουμε ένα μελλοντικό κλασικό στα σκαριά», δήλωσε ο Joe Bakaj, αντιπρόεδρος εξέλιξης προϊόντος της Ford Ευρώπης.

Εμείς τι να πούμε, τώρα; Θεωρούμε εκ προοιμίου ότι η Ford θα έκανε καλή δουλειά, οπότε ας περιμένουμε να το βάλουμε στο χέρι για να αποφανθούμε. Και για να πάρετε μια τάξη μεγέθους στην τιμή να πούμε ότι στο Ηνωμένο Βασίλειο ξεκινά από τις £22.745, δηλαδή €29.430 ή 6,5 χιλιάδες ευρώ παραπάνω από το Fiesta ST.

Μάλιστα! Τριάντα χιλιάρικα για ένα (very) hot Fiesta στην Αγγλία. Χμ! Δηλαδή εδώ πόσο θα φτάσει;

[Πηγή Ford] 

Ακολουθήστε το DRIVE στο Google News και τα Social Media
 

Google NewsFacebookTwitterInstagramYouTube