Suzuki: Νέες υβριδικές εκδόσεις για τα Swift Sport, Vitara και S-Cross

Suzuki: Νέες υβριδικές εκδόσεις για τα Swift Sport, Vitara και S-Cross

Το υβριδικό σύστημα 48-Volt προσφέρει έως και 20% χαμηλότερες εκπομπές CO2 και 15% μείωση της κατανάλωσης.

Στα πλαίσια της μείωσης της κατανάλωσης και των εκπομπών CO2 της γκάμας της, η Suzuki παρουσίασε νέες υβριδικές εκδόσεις 48-Volt για τα Swift Sport, Vitara και S-Cross με το βενζινοκινητήρα K14D Boosterjet. Τα εν λόγω μοντέλα θα αντικαταστήσουν τις σημερινές εκδόσεις με τον 1.4 Boosterget και το χειροκίνητο κιβώτιο.

Το νέο υβριδικό σύστημα αποτελείται από μια μπαταρία ιόντων λιθίου 48V, έναν ηλεκτροκινητήρα Integrated Starter Generator (ISG) για την εκκίνηση και την υποβοήθηση του θερμικού μοτέρ και έναν μετατροπέα 48V-12V (DC/DC) για όσα εξαρτήματα χρειάζονται χαμηλότερη τάση όπως τα φωτιστικά σώματα, το ηχοσύστημα και το air condition. Όλα αυτά επιβαρύνουν το συνολικό βάρος του οχήματος κατά λιγότερο από 15kg. 

Suzuki Swift Sport

Η μπαταρία ιόντων λιθίου που βρίσκεται κάτω από τα εμπρός καθίσματα φορτίζει μέσω της ανάκτησης ενέργειας κατά το φρενάρισμα. Επιπλέον, το υβριδικό σύστημα επιτρέπει την κύλιση του οχήματος μόνο με ηλεκτρική ενέργεια όταν ο οδηγός πατά τον συμπλέκτη και οι σ.α.λ. του κινητήρα βρίσκονται κοντά στις 1.000 rpm. Με αυτό τον τρόπο η κατανάλωση μειώνεται σε ταχύτητες κάτω από 16 km/h ενώ δεν υπάρχει καθυστέρηση στην απόκριση κατά την επιτάχυνση χάρη στην επέμβαση του ISG.

Σύμφωνα με τη Suzuki, το υβριδικό σύστημα προσφέρει έως και 20% μείωση των εκπομπών CO2, ενίσχυση της ροπής (235 Nm διαθέσιμα από τις 2.000 rpm) και 15% μείωση της κατανάλωσης σύμφωνα με τις μετρήσεις WLTP. Περισσότερες πληροφορίες για τα μοντέλα θα ανακοινωθούν στην πρεμιέρα τους το Μάρτιο του 2020.

Ακολουθήστε το DRIVE στο Google News και τα Social Media
 

Google NewsFacebookTwitterInstagramYouTube