
Στην καμπίνα της νέας Mercedes-Benz S-Class

Δέρμα, ξύλο, μοκέτα και μέταλλο. Αυτά είναι τα μόνα υλικά στην καμπίνα της νέας ναυαρχίδας της Mercedes-Benz, με την αναλογία στο μίγμα τους να αλλάζει ανάλογα με το βάθος της τσέπης σας.
Κατά την εξέλιξή νέας S-Class, ελήφθησαν σοβαρά υπ’ όψη οι παρατηρήσεις και οι γνώμες των πελατών της σημερινής S-Class. Έτσι θεωρούν ότι εξαλείφθηκε με τον καλύτερο τρόπο οτιδήποτε μειώνει την άνεση και τονίστηκε ό,τι προκαλεί ευφορία.
Οι επιλογές στο διάκοσμο καλύπτουν από το πιο κλασικό μέχρι τα ελαφρώς πιο προοδευτικά γούστα, ενώ στο πίσω κάθισμα οι ανέσεις είναι αυτοκρατορικές: Εκτός από το νέο σύστημα μασάζ με 14 αεροθαλάμους, έξι προγράμματα λειτουργίας, θερμαινόμενα πάνελ στις πόρτες και ενεργό σύστημα αερισμού, η πλάτη στο δεξί κάθισμα μπορεί να πέσει κατά 43,5 μοίρες ώστε να χαλαρώσετε απόλυτα. Τόσο όσο χρειάζεται δηλαδή για να απολαύσετε την αγαπημένη σας μουσική από το ηχοσύστημα της Burmester με τον 24κάναλο ενισχυτή, τα 1.540 Watt και τον 3διάστατο ήχο.
Κατευθείαν από το μέλλον έρχεται ο πίνακας οργάνων που αποτελείται από δύο οθόνες υψηλής ανάλυσης, διαγωνίου 12,3 ιντσών έκαστη. Εκεί θα προβάλλονται όλες οι πληροφορίες και οι ενδείξεις του αυτοκινήτου. Επιπρόσθετα, το σύστημα πολυμέσων Comand 5ης γενιάς με τον ισχυρότατο επεξεργαστή της Intel σας δίνει απίστευτες διαδικτυακές δυνατότητες, ενώ το σύστημα πλοήγησης προσαρμόζει τη διαδρομή με βάση πληροφορίες που παίρνει σε πραγματικό χρόνο από την Tom-Tom.
Highlight της ασφάλειας είναι η ενσωμάτωση αερόσακου στις ζώνες ασφαλείας του πίσω καθίσματος (beltbag) για τη μείωση ενδεχόμενου τραυματισμού. Εντυπωσιακό είναι και το ενεργό σύστημα αερισμού και αρωματισμού της καμπίνας που ιονίζει τον αέρα πριν τον αρωματίσει.
Ωστόσο, το κερασάκι στην τούρτα είναι η βελτίωση στον τομέα που ονομάζουμε NVH (Noise, Vibration, Harshness): Όπως ανέλυσε στο DRIVE ο Dr. Detlef Schulze-Fehrenbach, ένας εκ των υπευθύνων εξέλιξης, έχουν χρησιμοποιήσει 150 ηχομονωτικά στοιχεία από ειδικά υλικά, σε καίρια σημεία του αμαξώματος.
Για παράδειγμα ειδικός αφρός από ελαστομερή έχει ενσωματωθεί στις κολόνες του αμαξώματος αλλά και τον πίσω καθρέφτη (το χώρισμα της καμπίνας από το πορτμπαγκάζ) ώστε να σταματάει τη μεταφορά θορύβων.
Αντίστοιχης φιλοσοφίας μόνωση υπάρχει και σε καίρια σημεία του πατώματος, ενώ πολύ σημαντικό ρόλο έχει παίξει και η ενίσχυση του πλαισίου, ώστε να αποτελεί ένα φυσικό εμπόδιο για τη μεταφορά του ήχου. Η νέα S-Class είναι κατά 14% πιο άκαμπτη στη στρέψη, κατά 11% πιο στιβαρή σε φορτίο πλευρικό ως προς το αμάξωμά της και κατά 17% σε κάθετο φορτίο, όμως χάρη στα νέα κράματα υλικών που έχουν χρησιμοποιηθεί, δεν υπάρχει αύξηση στο βάρος.