node/34365

Σπέσιαλ σειρά «Alfa Romeo Racing» και «Ti» για τις Giulia και Stelvio στη Γενεύη

Ελλείψει μεγάλης καινοτομίας, η Alfa Romeo θα παρουσιάσει στο Σαλόνι της Γενεύης μια ειδική έκδοση «Alfa Romeo Racing» των Giulia και Stelvio. Ρόλος τους, να μας υπενθυμίσουν τη δέσμευση της φίρμας στη Formula 1.

Η Alfa Romeo επέστρεψε από την πίσω πόρτα στη Formula 1, κολλώντας το όνομά της στην ελβετική ομάδα της Sauber. Αλλά για τη νέα σεζόν, η Alfa Romeo προχωράει ακόμη περισσότερο. Η ιταλική φίρμα θα έχει πλέον μια ομάδα που ονομάζεται «Alfa Romeo Racing», πάντα διασυνδεδεμένη με τη Sauber, αλλά με πολύ ισχυρότερη παρουσία της επωνυμίας της.

Είναι γι’ αυτή λοιπόν την παρουσία στα μέσα ενημέρωσης που η Alfa Romeo αποφάσισε να λανσάρει μια ειδική σειρά των δύο φωτεινών μοντέλων της, των Stelvio και Giulia. Βαφτισμένα βαρύγδουπα «Racing», τα αυτοκίνητα θα φιγουράρουν στο σταντ της Alfa Romeo στη Γενεύη δίπλα στο μονοθέσιο του Kimi Raïkkönen.

Alfa Romeo Racing

Παίρνοντας ως βάση τα μοντέλα Quadrifoglio των 510 ίππων, τα δύο ιταλικά μοντέλα υιοθετούν μια συγκεκριμένη φορεσιά για να θυμίζουν αυτή της F1 Alfa Romeo Racing. Το άσπρο (αμάξωμα), το κόκκινο και το μαύρο λοιπόν είναι στην ημερήσια διάταξη, μαζί με κόκκινες δαγκάνες φρένων πάνω σε κάρμπον-κεραμικούς δίσκους, αλλά και ανθρακονημάτινα μπάκετ της Sparco με κόκκινη ραφή. Κάρμπον βρίσκουμε ακόμη στο καβούκι των πλευρικών καθρεφτών, στη μάσκα, σε ένθετα στα πλευρικά μαρσπιέ και στο «κατώφλι» των θυρών (στην Giulia), στο λεβιέ και στο τιμόνι. Οι φιμέ ζάντες, είναι 19 ίντσες στην Giulia και 20 ίντσες στη Stelvio.

Alfa Romeo Racing

Και τα δύο μοντέλα υιοθετούν, επιπλέον, ένα σπέσιαλ σύστημα εξάτμισης της Akrapovič και Hi-Fi της Harman Kardon.

Μαζί με τις Racing, στο σταντ της Alfa Romeo θα βρίσκονται επίσης η Stelvio Ti και η Giulia Veloce Ti. Και οι δύο με το δίλιτρο μοτέρ των 280 ίππων που συνδυάζεται με 8άρι αυτόματο σασμάν και τετρακίνηση Q4. Και οι δύο θα φέρουν το ιστορικό διακριτικό Ti, ακρωνύμιο για το «Turismo Internazionale». Στόχος των αυτοκινήτων είναι η μοναδική δυνατότητα στιλιστικής εξατομίκευσης. Για τη Stelvio υπάρχει βάψιμο «Misano Blue», συνδυασμένο με φιμέ πίσω φανάρια και πολυτελές φινίρισμα με ανθρακόνημα, όπως και ίδιο υλικό στο «V» της μάσκας και στα καβούκια των καθρεφτών. Πίσω από τις 20άρες ζάντες φαίνονται οι κίτρινες δαγκάνες των φρένων, το πλαίσιο στα παράθυρα και οι μπούκες της εξάτμισης είναι σε γυαλιστερό μαύρο, σε σκούρο τα σήματα «Stelvio» και «Q4» και τα τζάμια φιμέ.

Alfa Romeo Racing

Στο ίδιο μήκος κύματος και η Alfa Romeo Giulia Veloce Ti που μοιράζεται πολλά στιλιστικά στοιχεία με την Quadrifoglio: Μαύρη οροφή, δερμάτινο ταμπλό με ενθέσεις κάρμπον, άνθρακα και καθίσματα από δέρμα και Alcantara με μαύρη ραφή. Ανθρακονημάτινα είναι ακόμη το κατώφλι στις πίσω πόρτες με το λογότυπο της Alfa, το καβούκι στους πλευρικούς καθρέφτες, το «V» στη μάσκα και η λαβή του λεβιέ. Οι πλευρικές «φούστες» έχουν επίσης ενθέσεις κάρμπον από άνθρακα όπως και το πίσω σπόιλερ αλά Quadrifoglio. Οι 5άκτινες ζάντες αλουμινίου των 19” και οι κίτρινες δαγκάνες των φρένων δίνουν το απαραίτητο αγωνιστικό στιλ που επιβάλλει το όνομα «Ti». Και σε αυτή την περίπτωση τα τζάμια είναι φιμέ και το ηχοσύστημα ένα premium Hi-Fi της Harman Kardon.

node/39962

Το υπεραυτοκίνητο της Toyota έκανε την πρώτη του δημόσια εμφάνιση [video]

Οι δοκιμές εξέλιξης του Toyota GR Super Sport συνεχίζονται.

Δευτέρα, 21 Σεπτεμβρίου 2020 | Θάνος Παππάς Επικοινωνία

Το υπεραυτοκίνητο της Toyota έκανε την πρώτη του δημόσια εμφάνιση [video]

Η Toyota, ο μεγάλος νικητής στις 24 Ώρες του Le Mans 2020, είχε ακόμη μια έκπληξη για τους θαυμαστές της καθώς το υπεραυτοκίνητο GR Super Sport που αναμένεται να βγει στην παραγωγή, έκανε την πρώτη του δημόσια εμφάνιση στα πλαίσια του δημοφιλούς αγώνα αντοχής.

Το Toyota GR Super Sport που είδαμε για πρώτη φορά το 2018 σε μορφή πρωτοτύπου και βασίζεται στην τεχνολογία του άκρως επιτυχημένου Toyota TS050 Hybrid, αναμένεται να βγει σε αγωνιστική έκδοση που θα συμμετέχει στη νέα κατηγορία Le Mans Hypercar (LMH) από το 2021, αλλά και σε έκδοση περιορισμένης παραγωγής 20 μονάδων για το δρόμο!

Το πρωτότυπο δοκιμών του υπεραυτοκινήτου που έκανε το γύρο του Le Mans οδήγησε ο Alex Wurz (πρώην πιλότος της Formula 1) με "αποστολή" να επιστρέψει το τρόπαιο στους διοργανωτές του αγώνα. Όπως δήλωσε ο ίδιος, από τη σύντομη εμπειρία οδήγησης του πρωτοτύπου μπόρεσε να καταλάβει πως το GR Super Sport έχει προοπτικές για απίστευτες επιδόσεις.

Toyota

Παρόλο του ότι το αμάξωμα ήταν καλυμμένο με το γνώριμο καμουφλάζ της Gazoo Racing, μπορούμε να διακρίνουμε τις συμπαγείς εξωτερικές διαστάσεις, το αιχμηρό ρύγχος με δυο μεγάλες εισαγωγές αέρα, το ευμεγεθες σπλιτερ, τα αεροδυναμικά πτερύγια, τα φουσκωμένα φτερά, την ανοιχτή διέσια καμπίνα, την εισαγωγή αέρα οροφής, τις μεγάλες εσοχές στο προφίλ, το κάθετο πτερύγιο που ενώνεται με τη σταθερή αεροτομή και το διαχύτη.

Το υπεραυτοκίνητο θα χρησιμοποιεί υβριδικό σύστημα κίνησης με τετρακίνηση. Η Toyota είχε ανακοινώσει πάνω από 1.000 PS συνδυαστικής ισχύος από βενζινοκινητήρα V6 και ηλεκτρικά μοτέρ, όμως οι κανονισμοί για τα αγωνιστικά LMH περιορίζουν τη μέγιστη ισχύ στους 680 PS και το ελάχιστο βάρος στα 1.100 kg.

Εκτός από την Toyota, στη νέα κατηγορία LMH μέχρι στιγμής έχουν επιβεβαιώσει πως θα συμμετέχουν η Peugeot και η Scuderia Cameron Glickenhaus που ετοιμάζουν τις δικες τους προτάσεις.

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΗ Έρχεται το Peugeot Le Mans Hypercar σε συνεργασία με την Total

node/39958

Aero 3: Το νέο δημιούργημα της Carrozzeria Touring Superleggera

Το Aero 3 είναι μια σύγχρονη μετενσάρκωση των αγωνιστικών του '30 και θα παραχθεί σε περιορισμένο αριθμό 15 μονάδων.

Δευτέρα, 21 Σεπτεμβρίου 2020 | Θάνος Παππάς Επικοινωνία

Aero 3: Το νέο δημιούργημα της Carrozzeria Touring Superleggera

H Carrozzeria Touring Superleggera παρουσίασε το τελευταίο της δημιούργημα - Aero 3 - ένα εξωτικό grand tourer περιορισμένης παραγωγής 15 μονάδων που βασίζεται στα μηχανικά μέρη της Ferrari F12 Berlinetta. Η μιλανέζικη φίρμα που εξασκεί την τέχνη του coachbuilding, εκτός από την πλούσια ιστορία της είναι γνωστή και για τα εξωτικά μοντέλα της νέας της εποχής όπως η Disco Volante (2012) βασισμένη στην Alfa Romeo 8C Competizione, η Berlinetta Lusso (2015) βασισμένη στην Ferrari F12 Berlinetta και η Sciàdipersia (2018) βασισμένη στη Maserati Granturismo.

Το εντυπωσιακό αμάξωμα του Aero 3 είναι κατασκευασμένο εξολοκλήρου από ανθρακονήματα και έχει σχεδιασμό εμπνευσμένο από τα αγωνιστικά του '30. 

Aero 3

Η μάσκα χαρακτηρίζεται από τη σχεδόν τριγωνική γρίλια που πλαισιώνεται από σύνθετους αεραγωγούς με πορτοκαλί και μαύρες λεπτομέρειες που ενσωματώνουν και τα φώτα ημέρας LED. Οι αναλογίες του μοντέλου παραπέμπουν άμεσα σε grand tourer με μακρύ καπό και μετατοπισμένη προς τα πίσω καμπίνα. Οι περίτεχνες εσοχές στις πόρτες, τα φουσκωμένα φτερά, το κάθετο πτερύγιο που ξεπροβάλει από την ουρά,  η απουσία πίσω παρμπρίζ, τα λεπτά φώτα LED σε οριζόντια διάταξη και ο διαχύτης που φιλοξενεί δύο τεράστιες απολήξεις της εξάτμισης, κάνουν το Aero 3 να ξεχωρίζει από οτιδήποτε άλλο κυκλοφορεί σήμερα στους δρόμους.

Το αυτοκίνητο της παρουσίασης είναι βαμμένο σε απόχρωση Stratosphere Red (ίδια με την Disco Volante του 2013) και φέρει τον αριθμό 19 στο προφίλ ως αναφορά στην Alfa Romeo 8C 2900 B LM Coupé Berlinetta Aerodinamica - ένα αγωνιστικό μοντέλο σχεδιασμένο από την Touring που συμμετείχε και στις 24 Ώρες του Le Mans το 1938. Στην καμπίνα βρίσκουμε ένα συνδυασμό από αλουμίνιο, ανθρακονήματα, Alcantara και δερμάτινες επενδύσεις Foglizzo.

Aero 3

To Aero 3 βασίζεται στο αλουμινένιο σασί της Ferrari F12 Berlinetta και χρησιμοποιεί τον ατμοσφαιρικό κινητήρα V12 6,3 λίτρων από το Maranello απόδοσης 740 PS. Παρόλα αυτά, το βάρος του μοντέλου είναι 150 kg χαμηλότερο από της F12 χάρη στο αμάξωμα από ανθρακονήματα. Η επιάχυνση 0-100 km/h ολοκληρώνεται σε 3,1" και η τελική ταχύτητα αγγίζει τα 340 km/h.

Η Carrozzeria Touring Superleggera θα κατασκευάσει συνολικά 15 μονάδες του Aero 3, με τη διαδικασία μετατροπής να απαιτεί πάνω από 5.000 εργατοώρες για κάθε μοντέλο. Αυτό σημαίνει πως όποιος ενδιαφέρεται να γίνει κάτοχος ενός τόσο ιδιαίτερου μοντέλου θα πρέπει να θυσιάσει μια Ferrari F12 Berlinetta και να περιμένει 6 μήνες για να ολοκληρωθεί η μεταμόρφωσή της σε Aero 3. H μιλανέζικη φίρμα δεν αποκάλυψε πόσο κοστίζει κάθε ένα από τα Aero 3 καθώς αυτό εξαρτάται από τις προτιμήσεις του πελάτη.

Η πρώτη δημόσια εμφάνιση του Aero 3 θα γίνει στο Salon Privé του Blenheim Palace μέσα στην εβδομάδα.