Renault Clio RS: λεπτομερή στοιχεία

Renault Clio RS: λεπτομερή στοιχεία

Η Renault έδωσε στη δημοσιότητα το πλήρες press kit του νέου Clio RS. Παραθέτουμε επιγραμματικά τα βασικά στοιχεία του «νέου βασιλιά των καυτών χάτσμπακ», όπως το χαρακτηρίζει:

•    Ολοκαίνουργιος κινητήρας 1.6 τούρμπο, με άμεσο ψεκασμό βενζίνης και απόδοση 200 PS/6.000 rpm
•    2,55 kgm μεγαλύτερη ροπή από το προηγούμενο μοντέλο, πολλή από την οποία στις μεσαίες στροφές. Μέγιστη ροπή 24,5 kgm, σε όλο το φάσμα από τις 1,750 έως τις 5.500 rpm
•    Ταχύτερο στο 0-100 kmh: τώρα 6,7”
•    Ζυγίζει 1.204 kg (36 kg λιγότερο από το προηγούμενο Clio RenaultSport 200)
•    To πρώτο μοντέλο με το αυτόματο/σειριακό κιβώτιο διπλού συμπλέκτη Efficient Dual Clutch Transmission της RenaultSport. Έξι σχέσεις και αλλαγές με paddles στην κολόνα του τιμονιού. Για πρώτη φορά πολλαπλά κατεβάσματα όπως στα supercars  
•    Το πρώτο αυτοκίνητο παραγωγής με υδραυλικά τέρματα συμπίεσης (αμορτισέρ μέσα στα αμορτισέρ), που μέχρι τώρα ήταν προνόμιο των αγωνιστικών αυτοκινήτων ράλι
•    Νέες ρυθμίσεις συστήματος διεύθυνσης, ανάρτηση τύπου McPherson μπροστά, πίσω ημιάκαμπτος με 10% σκληρότερη αντιστρεπτική, μεγαλύτερα φρένα (320mm αντί των προηγούμενων 312mm)
•    Σύστημα R.S. Drive, με τρία προγράμματα λειτουργίας, που μεταβάλλουν τη χαρτογράφηση του κινητήρα, την απόκριση του γκαζιού, την υποβοήθηση του τιμονιού και τη λειτουργία του ESC: Normal, Sport και εντελώς χειροκίνητο Race (αλλαγές ταχυτήτων σε λιγότερο από 150 msec)
•    Σύστημα Launch Control και πλήρως απενεργοποιούμενα ESC και ASR (traction control) στο πρόγραμμα Race, για τη μέγιστη απόδοση σε πίστα
•    Ηλεκτρονικό «διαφορικό» R.S. Diff, που φρενάρει στιγμιαία τον εμπρός εσωτερικό τροχό για καλύτερη πρόσφυση στη στροφή, μείωση της υποστροφής και ταχύτερη εκκίνηση από στάση
•    Έξτρα έκδοση Cup, χαμηλωμένη κατά με 3mm, με 15% σκληρότερες αναρτήσεις και πιο γρήγορη κρεμαγέρα. Λάστιχα Dunlop Sport Maxx σε γυαλιστερές μαύρες ζάντες RenaulSport 18” και κόκκινες δαγκάνες φρένων
•    Μειωμένο κόστος χρήσης, με την κατανάλωση βενζίνης και τις εκπομπές ρύπων να έχουν μειωθεί κατά σχεδόν 25%. Μέση κατανάλωση 6,3 lt/100km (αντί 8,2 πριν) και μόλις 144 gr CO2/km (αντί 190)
•     Εμφάνιση κουπέ με πρακτικότητα 5θυρου. Ξεχωριστό look χάρη στις ζάντες 17 ή 18 ιντσών, το μπροστινό σπόιλερ/splitter τύπου F1, το πίσω σπόιλερ και τον διαχύτη RenaultSport, το διπλό τελικό εξάτμισης, τα φώτα ημέρας και τα μαρσπιέ
•    Υψηλό επίπεδο εξοπλισμού: Bluetooth, συνδεσιμότητα με USB, ηχοσύστημα Arkamys 3D 4x35W, σύστημα πολυμέσων R-Link με οθόνη αφής 7” (πλοήγηση Carminat TomTom Live και App Store), είσοδος και εκκίνηση χωρίς κλειδί, εμπρός καθίσματα μπάκετ RenaultSport. Στάνταρ λάστιχα: GoodYear Eagle F1 Asymmetric 2
•    Σύστημα R.S. Sound Pipe, που διοχετεύει τα ηχητικά κύματα από τον κινητήρα κατευθείαν στην καμπίνα για εντονότερη οδηγική εμπειρία. Δυνατότητα αλλαγής χροιάς του ήχου, με επιλογή ήχων κινητήρα από ιστορικές Alpine A110 έως Nissan GT-R!
•    Κόκκινες σπορ πινελιές στις ζώνες, τους δείκτες των οργάνων, το περίγραμμα των αεραγωγών, τη χειρολαβή του λεβιέ ταχυτήτων και τη φούσκα του
•    Μεγάλη επιλογή έξτρα εξοπλισμού: πλήρως δερμάτινες ταπετσαρίες, κάμερα οπισθοπορείας, αναβαθμισμένο on-board σύστημα τηλεμετρίας (ενδείξεις για ροπή σε πραγματικό χρόνο, δυνάμεις G, χρόνους γύρου και εκκινήσεων από στάση – data που μπορείς να κατεβάσεις σε USB)
•    Επιλογή από 5 χρώματα, συμπεριλαμβανομένου του ξεχωριστού Liquid Yellow

Το Clio RS θα κατασκευάζεται στο ιστορικό εργοστάσιο της Διέπης, στη Γαλλία, και οι τιμές του σε πολλές χώρες της Ευρώπης θα ανακοινωθούν στις 28 Φεβρουαρίου.

Ακολουθήστε το DRIVE στο Google News και τα Social Media
 

Google NewsFacebookTwitterInstagramYouTube