Renault: Χρειαζόμαστε ένα ηλεκτρικό μοντέλο στο μέγεθος του Kadjar

Σύμφωνα με τον επικεφαλής του ηλεκτρικού τομέα της Renault, ένα μοντέλο στο μέγεθος μεσαίου SUV είναι απαραίτητο για το μέλλον της στην Ευρώπη.

Οι «ηλεκτρικές» πωλήσεις για τη Renault στην Ευρώπη πηγαίνουν εξαιρετικά, προς το παρόν.

Βασίζονται όμως σε ένα μόνο μοντέλο, το μικρό
Zoe, ενώ μελλοντικά είναι πολύ πιθανό να ξεκινήσει να πωλείται και το λίγο μεγαλύτερο K-ZE που μόλις αποκαλύφθηκε και θα ξεκινήσει να πωλείται το 2019 στην Κίνα.

Ακόμα και αυτό πάντως φαίνεται πως δεν είναι αρκετό για τον επικεφαλής του τμήματος ηλεκτρικών μοντέλων της
Renault, Gilles Normand, σύμφωνα με τον οποίο «Κατηγορηματικά χρειαζόμαστε κάτι μεγαλύτερο. Η στρατηγική μας πρέπει να περιλαμβάνει μια πρόταση σε κάθε μια από τις σημαντικές κατηγορίες, δηλαδή τις A, B και C».

Για την τελευταία μάλιστα, λέει, μια καλή πρόταση θα ήταν το ηλεκτρικό ισοδύναμο του
Kadjar, ειδικά από τη στιγμή που η τάση της σύγχρονης αυτοκίνησης πηγαίνει ξεκάθαρα προς τα SUV.

Η δυσκολία στην προκειμένη περίπτωση είναι πως χρειάζεται απαραίτητα περισσότερη αυτονομία, κάτι στο οποίο δουλεύει η γαλλική εταιρεία αυτή την περίοδο. Έως το 2022, το ζητούμενο είναι να καλύπτονται 500
km με μια φόρτιση, σε πραγματικές συνθήκες.

Προς το παρόν, το δεδομένο είναι πως μιλάμε για ένα μοντέλο που θα εξελιχθεί σε συνεργασία με την
Nissan και την Mitsubishi, έχοντας σα βάση την ηλεκτρική πλατφόρμα CMF-EV που θα χρησιμοποιεί σε πολλά μελλοντικά μοντέλα.

[Πηγή:
Autocar.co.uk]

TAGS