node/37660

Renault Captur E-Tech Plug-in: Αποκαλύφθηκε η τιμή του

Προγραμματισμένη για επίσημο ντεμπούτο την επόμενη χρονιά, η επαναφορτιζόμενη υβριδική έκδοση του Renault Captur ξεκινά από τις €33.550... Στη Γερμανία.

Στη γερμανική αγορά, το νέο Captur E-Tech Plug-in ξεκινά από τις €33.600 στην πλούσια έκδοση Intens που είναι και η έκδοση εκκίνησης για το αυτοκίνητο, ενώ για την έκδοση λανσαρίσματος Edition One η τιμή ανεβαίνει στις 35.550. Προσώρας δεν έχουμε δει ακόμη τις λοιπές εκδόσεις του Captur E-Tech να ανεβαίνουν στον γερμανικό configurator, παρόλα αυτά ο Γάλλος κατασκευαστής κάλεσε ήδη τους Γερμανούς αντιπροσώπους του να δέχονται παραγγελίες. Για παραδόσεις που τελικά θα διεκπεραιωθούν από τα μέσα του επόμενου έτους.

Αν θα θέλαμε να εκτιμήσουμε πού κοντά θα κάτσει η μπίλια στην Ελλάδα (Φλεβάρη λανσάρεται η γκάμα με τα θερμικά μοντέλα), όπου οι αντιπροσωπείες δουλεύουν σχεδόν με το μισό περιθώριο, για τη «βασική» έκδοση του Captur E-Tech, που πιστεύουμε ότι θα ξεκινά από την έκδοση Dynamic (εκτός κι αν αλλάξουν τις ονομασίες), θα λέγαμε ότι δεν θα υπερβαίνει τα 30 χιλιάρικα.

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΗ Δοκιμάζουμε το νέο Renault Captur

Να υπενθυμίσουμε ότι ο κινητήρας του Renault Captur E-Tech Plug-in, που εξελίχτηκε στο πλαίσιο της Συμμαχίας Renault-Nissan-Mitsubishi, αποδίδει συνολική ισχύ 158 PS για ροπή 300 Nm. Περιλαμβάνει δε μια βενζινοκίνητη μονάδα 1,6 λίτρων (91 PS) με φίλτρο σωματιδίων και δύο ηλεκτροκινητήρες με διαφορετική αποστολή ο καθένας.

Με αντίστοιχη ισχύ 67 και 31 PS, η πρώτη χρησιμοποιείται συμβατικά ως υποβοήθηση στο θερμικό μοτέρ, αλλά μπορεί και να κινήσει μόνη της το Captur μέχρι τη μέγιστη ταχύτητα των 135 km/h. Η δεύτερη χρησιμοποιείται ως γεννήτρια ηλεκτρικής ενέργειας, κατά τη διάρκεια του φρεναρίσματος και επιβράδυνσης.

Το μικρότερο ηλεκτρομοτέρ λοιπόν βοηθά στη διατήρηση της επαναφόρτισης της μπαταρίας ιόντων λιθίου των 9,8 kWh (7,5 kWh αξιοποιήσιμα). Η αυτονομία με αμιγώς ηλεκτρική λειτουργία θα είναι περίπου 45-50 km.