node/37660

Renault Captur E-Tech Plug-in: Αποκαλύφθηκε η τιμή του

Προγραμματισμένη για επίσημο ντεμπούτο την επόμενη χρονιά, η επαναφορτιζόμενη υβριδική έκδοση του Renault Captur ξεκινά από τις €33.550... Στη Γερμανία.

Στη γερμανική αγορά, το νέο Captur E-Tech Plug-in ξεκινά από τις €33.600 στην πλούσια έκδοση Intens που είναι και η έκδοση εκκίνησης για το αυτοκίνητο, ενώ για την έκδοση λανσαρίσματος Edition One η τιμή ανεβαίνει στις 35.550. Προσώρας δεν έχουμε δει ακόμη τις λοιπές εκδόσεις του Captur E-Tech να ανεβαίνουν στον γερμανικό configurator, παρόλα αυτά ο Γάλλος κατασκευαστής κάλεσε ήδη τους Γερμανούς αντιπροσώπους του να δέχονται παραγγελίες. Για παραδόσεις που τελικά θα διεκπεραιωθούν από τα μέσα του επόμενου έτους.

Αν θα θέλαμε να εκτιμήσουμε πού κοντά θα κάτσει η μπίλια στην Ελλάδα (Φλεβάρη λανσάρεται η γκάμα με τα θερμικά μοντέλα), όπου οι αντιπροσωπείες δουλεύουν σχεδόν με το μισό περιθώριο, για τη «βασική» έκδοση του Captur E-Tech, που πιστεύουμε ότι θα ξεκινά από την έκδοση Dynamic (εκτός κι αν αλλάξουν τις ονομασίες), θα λέγαμε ότι δεν θα υπερβαίνει τα 30 χιλιάρικα.

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΗ Δοκιμάζουμε το νέο Renault Captur

Να υπενθυμίσουμε ότι ο κινητήρας του Renault Captur E-Tech Plug-in, που εξελίχτηκε στο πλαίσιο της Συμμαχίας Renault-Nissan-Mitsubishi, αποδίδει συνολική ισχύ 158 PS για ροπή 300 Nm. Περιλαμβάνει δε μια βενζινοκίνητη μονάδα 1,6 λίτρων (91 PS) με φίλτρο σωματιδίων και δύο ηλεκτροκινητήρες με διαφορετική αποστολή ο καθένας.

Με αντίστοιχη ισχύ 67 και 31 PS, η πρώτη χρησιμοποιείται συμβατικά ως υποβοήθηση στο θερμικό μοτέρ, αλλά μπορεί και να κινήσει μόνη της το Captur μέχρι τη μέγιστη ταχύτητα των 135 km/h. Η δεύτερη χρησιμοποιείται ως γεννήτρια ηλεκτρικής ενέργειας, κατά τη διάρκεια του φρεναρίσματος και επιβράδυνσης.

Το μικρότερο ηλεκτρομοτέρ λοιπόν βοηθά στη διατήρηση της επαναφόρτισης της μπαταρίας ιόντων λιθίου των 9,8 kWh (7,5 kWh αξιοποιήσιμα). Η αυτονομία με αμιγώς ηλεκτρική λειτουργία θα είναι περίπου 45-50 km.

node/39733

Σχεδόν έτοιμο το νέο Subaru BRZ

Η νέα γενιά του ιαπωνικού κουπέ βρίσκεται πλέον στην τελική φάση δοκιμών πριν την παρουσίαση μέσα στο 2021.

Παρασκευή, 14 Αυγούστου 2020 | Αργύρης Τούντας Επικοινωνία

Σχεδόν έτοιμο το νέο Subaru BRZ

Οι συνεργάτες μας από το βρετανικό Autocar, εξασφάλισαν κατασκοπευτικές εικόνες από τη δεύτερη γενιά του ιαπωνικού κουπέ που όλοι οι petrolheads λάτρεψαν τόσο ως Subaru BRZ όσο και ως Toyota GT86. Το αυτοκίνητο φαίνεται πως βρίσκεται σε σχεδόν τελική φάση εξέλιξης, κάτι πολύ λογικό εάν αναλογιστεί κανείς πως θα παρουσιαστεί μέσα στο 2021.

Από τις φωτογραφίες φαίνεται πως η βασική γραμμή του αμαξώματος δεν έχει μεγάλες αλλαγές, με την καμπύλη οροφή να παραμένει το σήμα κατατεθέν. Ωστόσο το εμπρός μέρος κάτω από το καμουφλάζ φαίνεται να έχει σημαντικές αλλαγές σε μάσκα, γρίλια, προφυλακτήρα και φώτα, ενώ αντίστοιχης φιλοσοφίας φαίνονται οι αλλαγές και πίσω.

Subaru BRZ 2021

Αυτό που δεν μπορεί να φανεί από τις φωτογραφίες, είναι εάν και κατά πόσο έχει αλλάξει το μέγεθος του αμαξώματος, κάτι που δεν είναι καθόλου απίθανο εάν επαληθευτούν οι πληροφορίες που κάνουν λόγο για τη χρήση πλατφόρμας της Toyota. Η οποία βέβαια θα έχει εκτενείς αλλαγές ώστε να γίνει συμβατή με την διαμήκη τοποθέτηση του κινητήρα και την κίνηση στους πίσω τροχούς. Εννοείται πως ριζική αναβάθμιση θα επέλθει και στη σχεδίαση του εσωτερικού, ώστε να γίνει όσο σύγχρονο απαιτούν οι σημερινοί αγοραστές.

Subaru BRZ 2021

Πέραν από τις αλλαγές στη σχεδίαση, αυτού που ήδη ξέρουμε για την νέα γενιά των σπορ μοντέλων είναι πως θα έχουν ισχυρότερο τούρμπο κινητήρα με περίπου 250 PS, ο οποίος επίσης θα προέρχεται από τη Subaru και θα έχει επίπεδο (boxer) αρχιτεκτονική. Αυτό εξάλλου ήταν και παραμένει δεδομένο για τα συγκεκριμένα μοντέλα, προκειμένου το κέντρο βάρους να βρίσκεται όσο πιο χαμηλά γίνεται. Να θυμίσουμε πως η τεχνογνωσία της σε αυτόν τον τομέα ήταν και ένας από τους βασικότερους λόγους που η Toyota επέλεξε τη Subaru γι’ αυτήν τη συνεργασία (ο άλλος υποψήφιος ήταν η Mazda).

Πηγή: Autocar.co.uk

node/39722

Η ανανεωμένη Porsche Panamera έκανε ρεκόρ στο Nürburgring

Η Porsche θα παρουσιάσει σύντομα την ανανεωμένη έκδοση της δεύτερης γενιάς Panamera - την ταχύτερη λιμουζίνα στην Πράσινη Κόλαση.

Πέμπτη, 13 Αυγούστου 2020 | Θάνος Παππάς Επικοινωνία

Η ανανεωμένη Porsche Panamera έκανε ρεκόρ στο Nürburgring

Η Porsche ανακοίνωσε πως η επερχόμενη ανανεωμένη έκδοση της Panamera έσπασε το ρεκόρ της ταχύτερης λιμουζίνας (executive car) στην πίστα του Nürburgring με χρόνο 7:29.81.

Πίσω από το τιμόνι της ελαφρώς καμουφλαρισμένης Panamera αγνώστων λοιπών στοιχείων (αν και από τις εξατμίσεις εικάζουμε πως είναι η έκδοση Turbo) βρέθηκε ο οδηγός εξέλιξης Lars Kern που κάλυψε τα 20.832 m της πίστας στο ιδιαίτερα σεβαστό χρόνο των 7:29.81 - ιδιαίτερα αν λάβουμε υπόψην το βάρος και την κατηγορία του μοντέλου. Το ρεκόρ έγινε στις 24 Ιουλίου με εξωτερική θερμοκρασία 22ο Κελσίου και θερμοκρασία ασφάλτου 34ο Κελσίου. Το αυτοκίνητο είχε αγωνιστικό κάθισμα και ρολ κέιτζ για λόγους ασφαλείας όμως κατά τα άλλα βρισκόταν σε εργοστασιακή μορφή, με τα προαιρετικά ελαστικά Michelin Pilot Sport Cup 2 που εξελίχθηκαν αποκλειστικά για τη νέα Panamera.

«Οι βελτιώσεις στο στήσιμο και τον κινητήρα της νέας Panamera ήταν διαρκώς αντιληπτές κατά τη διάρκεια αυτού του γύρου σε μια πίστα που θεωρείται μια από τις πιο δύσκολες στον κόσμο. Συγκεκριμένα στα τμήματα Hatzenbach ή Bergwerk και Kesselchen, η νέα ρύθμιση του ηλεκτρομηχανικού συστήματος ελέγχου των κλίσεων ήταν αξιόπιστα αποδοτικό, χαρίζοντας στην Panamera απίστευτη σταθερότητα παρά τις ανωμαλίες στην επιφάνεια της πίστας. Στην Schwedenkreuz, το αυτοκίνητο επωφελήθηκε από το βελτιωμένο κράτημα και την αυξημένη πρόσφυση των νέων ελαστικών Michelin sports. Κατάφερα να πιάσω ταχύτητες στις στροφές που δεν θα πίστευα ότι είναι δυνατές με την Panamera.», δήλωσε ο Kern.

H σημερινή, δεύτερη γενιά (971) της Porsche Panamera παρουσιάστηκε το 2016. Τότε, ο ίδιος οδηγός με την Panamera Turbo είχε σημειώσει χρόνο 7:38:46 στην πίστα μήκους 20,6 km (χρονομετρήθηκε σε απόσταση 200 m μακρύτερη από το σημερινό μήκος). Η ανανεωμένη Panamera κάλυψε την αντίστοιχη διαδρομή σε 7:25:04, κάτι που την καθιστά περίπου 13" ταχύτερη από τον προκάτοχό της.

[Πηγή: Porsche]