node/15587

Προς νέα γενιά περιστροφικών κινητήρων Mazda

Η Mazda επιβεβαίωσε ότι το νέο σπορ αυτοκίνητο που θα παρουσιάσει στο Σαλόνι Αυτοκινήτου του Τόκιο θα χρησιμοποιεί ένα εντελώς νέο περιστροφικό κινητήρα
Ο νέος κινητήρας, που θα ονομάζεται SKYACTIV-R, επιβεβαιώθηκε από τον επικεφαλής της εταιρείας έρευνας και ανάπτυξης Kiyoshi Fujiwara την παραμονή του Τόκιο παράστασης. Πιο συγκεκριμένα δήλωσε: αν και υπάρχει η αντίληψη πως οι περιστροφικοί κινητήρες wankel δεν μπορούν να ανταποκριθούν στα σύγχρονα περιβαλλοντικά προφίλ, οι μηχανικοί της Mazda έφεραν τους περιστροφικούς κινητήρες στην αιχμή της τεχνολογίας. Πρόκειται για ένα ουσιαστικό μέρος του DNA μας και πρέπει να συνεχιστεί και με τους μελλοντικούς μηχανικούς. Είναι συνώνυμο με τη Mazda. Κάποια στιγμή στο μέλλον ο περιστροφικός κινητήρας θα επιστρέψει και θα ονομάζεται SKYACTIV-R.
 
Σύμφωνα με παλαιότερες δηλώσεις από επίσημα χείλη, στο πρόσφατο Σαλόνι Αυτοκινήτου της Φρανκφούρτης, ο πρόεδρος της Mazda, Masamichi Kogai επιβεβαίωσε ότι η εταιρεία εξακολουθεί να έχει μια αφοσιωμένη ομάδα μηχανικών, επικεντρωμένη στην ανάπτυξη περιστροφικών κινητήρων. Επίσης υποστήριξε ότι υπάρχει «πολύς ενθουσιασμός» που θα φέρει το τεχνολογικό επίπεδο στα πρότυπα των αντίστοιχων εμβολοφόρων. Αυτό σημαίνει σημαντικές βελτιώσεις στις εκπομπές ρύπων, ειδικά με κρύο κινητήρα. Επίσης είναι θέμα η ροπή στις χαμηλές στροφές. Πάντως ο Kogai επανέλαβε ότι η Mazda δεν θα επιστρέψει στους wankel, παρά μόνο αν είναι απόλυτα ανταγωνιστικοί με τους «κλασικούς» κινητήρες.
 
Μέχρι στιγμής, το μόνο που έχουμε δει είναι μια υποφωτισμένη εικόνα teaser ενός coupe, καθώς και μια επιβεβαιωτική δήλωση ότι το μελλοντικό RX-9, αν θα λέγεται έτσι, "ενσαρκώνει πλήρως την κληρονομιά της Mazda". Η ανακοίνωση συνεχίζει τονίζοντας πως οι σχεδιαστές προσπάθησαν να συμπυκνώσουν την ιστορία των σπορ αυτοκινήτων της εταιρείας στο μέγιστο βαθμό σε αυτό το πρωτότυπο, υπογραμμίζοντας πως η πρώτη προτεραιότητα στη Mazda είναι η χαρά της οδήγησης.
 
TAGS
node/39700
Fisker Ocean

Fisker Ocean: Η Magna θα κατασκευάζει το e-SUV;

Η νέα φίρμα του Henrik Fisker θα μπορούσε να επωφεληθεί από την τεχνογνωσία της αυστριακής κατασκευάστριας Magna για να διασφαλίσει την παραγωγή του πρώτου μοντέλου της, του Fisker Ocean.

Τρίτη, 11 Αυγούστου 2020 | Επικοινωνία

Fisker Ocean: Η Magna θα κατασκευάζει το e-SUV;

«Οι φήμες είναι αληθινές. Έχουμε υπογράψει μνημόνιο συμφωνίας με τη Magna για να συζητήσουμε περαιτέρω την κατασκευή του Fisker Ocean», επιβεβαίωσε ο Henrik Fisker στο Twitter. «Η διασφάλιση υψηλής ποιότητας, γρήγορης κατασκευής είναι το πιο σημαντικό βήμα για κάθε start-up EV», πρόσθεσε.

Με πρώτη εμφάνιση υπό τη μορφή πρωτοτύπου νωρίτερα φέτος στο CES στο Las Vegas, το Fisker Ocean θα κάνει χρήση των τεχνικών βάσεων της πλατφόρμας MEB του ομίλου Volkswagen. Ένας τρόπος για τον νεαρό κατασκευαστή να προχωρήσει ταχύτερα, αξιοποιώντας τις υπάρχουσες τεχνολογίες. Ωστόσο, οι συζητήσεις με την εταιρεία του Wolfsburg συνεχίζονται.

Fisker Ocean

Για τον Fisker, η επίτευξη μια παρόμοιας συμφωνίας με τη Magna θα υπηρετούσε τον ίδιο στόχο. Η κεντρική ιδέα είναι να προχωρήσει ταχύτερα, αποφεύγοντας τις επενδύσεις που απαιτούνται για την κατασκευή ενός εργοστασίου. Στην πράξη, η τελική συμφωνία με τη Magna πιθανόν θα έρθει σε λίγους μήνες. Η παραγωγή δεν θα ξεκινήσει πριν από το 2022, στην καλύτερη περίπτωση, με το Ocean να κατασκευάζεται στις εγκαταστάσεις της Magna στο Graz της Αυστρίας. Στην ίδια μονάδα που η παράγεται ήδη η i-Pace για λογαριασμό της Jaguar.

Η Magna δεν είναι, ωστόσο, η μόνη βιομηχανική διέξοδος της Fisker που απορρίπτει την κατασκευή εργοστασίου είτε στις ΗΠΑ είτε στην Κίνα.

Fisker Ocean

Σε μια φωτογραφία που κυκλοφόρησε στο τέλος Ιουλίου, η νεαρή αυτοκινητοβιομηχανία δείχνει μια γκάμα που συντίθεται από τέσσερα μοντέλα που σχεδιάζει να λανσάρει μέχρι τα μέσα της δεκαετίας. Εκτός από την μπερλίνα Emotion που αποκαλύφθηκε το 2018 και το Ocean, δύο ακόμη μοντέλα κάνουν την εμφάνισή τους σε αυτό το οικογενειακό «πορτρέτο».

Το πρώτο είναι ένα crossover μεσαίου μεγέθους, ενώ το δεύτερο, το κουκουλωμένο που βλέπετε, έχει τη σιλουέτα του pickup.

Fisker EV family

Πρόκειται για ένα μάλλον φιλόδοξο πρόγραμμα που ο κατασκευαστής σκοπεύει να χρηματοδοτήσει μέσω της επικείμενης εισαγωγής του στο χρηματιστήριο.

node/39692

Νέες Maserati Ghibli και Quattroporte Trofeo

Η ιταλική εταιρεία προσθέτει στην οικογένεια των κορυφαίων Trofeo εκδόσεων τα δύο σεντάν μοντέλα της.

Τρίτη, 11 Αυγούστου 2020 | Αργύρης Τούντας Επικοινωνία

Νέες Maserati Ghibli και Quattroporte Trofeo

Δύο χρόνια μετά από την SUV Levante Trofeo, η Maserati επεκτείνει την γκάμα της με αντίστοιχες εκδόσεις για τις Ghibli και Quattroporte, οι οποίες συνδυάζουν στο έπακρο τις επιδόσεις και τη σπορ συμπεριφορά με την πολυτέλεια.

Ασφαλώς, το βασικότερο στοιχείο δεν είναι άλλο από τον κινητήρα που είναι ίδιος με της Levante. Είναι δηλαδή ένας V8 3,8 lt με δύο τούρμπο, 580 PS στις 6.750 rpm και 730 Nm μεταξύ 2.250 και 5.250 rpm. Εάν ο συνδυασμός των κυλίνδρων και της χωρητικότητας σας θυμίζει Ferrari, είναι γιατί από εκεί έρχεται (και κατασκευάζεται) ο κινητήρας. Οι ίδιες οι Ghibli και Quattroporte ωστόσο, θα κατασκευάζονται στο εργοστάσιο Avvocato Giovanni Agnelli στο Τορίνο.

Είναι η πρώτη φορά που ένας V8 τοποθετείται στο αμάξωμα της Ghibli, ενώ ο ίδιος κινητήρας σε έκδοση με 530 PS έχει ήδη χρησιμοποιηθεί στην Quattroporte GTS. Είναι περιττό να επισημάνουμε πως μιλάμε για τα δύο πιο γρήγορα σεντάν στην ιστορία της Maserati, με τελική 326 km/h και επιτάχυνση 0-100 km/h σε 4,3” για την Ghibli και σε 4,5” για τη μεγαλύτερη και λίγο βαρύτερη Quattroporte.

Maserati Trofeo

Όπως η Levante, έτσι και τα δύο πισωκίνητα σεντάν χρησιμοποιούν το πακέτο Integrated Vehicle Control, το οποίο συντονίζει όλα τα ηλεκτρονικά συστήματα που ελέγχουν τη δυναμική συμπεριφορά προκειμένου να δίνουν όσο πιο σπορ εικόνα γίνεται σε συνδυασμό με μέγιστη ασφάλεια. Στα προγράμματα οδήγησης έχει προστεθεί το πιο επιθετικό Corsa, ενώ υπάρχει και launch control.

Maserati Trofeo

Για την ταυτότητα των εκδόσεων Trofeo, εκτός από τον χαρακτηριστικό ήχο φροντίζουν και αισθητικές διαφοροποιήσεις. Όπως για παράδειγμα τα διπλά κατακόρυφα στοιχεία της εμπρός γρίλιας που είναι βαμμένα σε γυαλιστερό μαύρο χρώμα, καθώς και οι κάρμπον λεπτομέρειες στις εμπρός εισαγωγές αέρα και τον πίσω διαχύτη. Υπάρχουν ακόμα κόκκινες λεπτομέρειες στις εισαγωγές αέρα των φτερών καθώς και η τρίαινα στις μεσαίες κολόνες. Επίσης το καπό της Ghibli είναι νέο, με δύο εισαγωγές αέρα, ενώ οι τροχοί είναι 21”. Διαφορές υπάρχουν και στο πίσω μέρος, με τα φώτα να έχουν στοιχεία μπούμερανγκ, ώστε να θυμίζουν εκείνα της 3200 GT και του πρωτότυπου Alfieri.

Maserati Trofeo

Επιπλέον σπορ πινελιές υπάρχουν στην καμπίνα, με νέα γραφικά στον πίνακα οργάνων, το λογότυπο Trofeo στα προσκέφαλα, νέες δερμάτινες επενδύσεις, μεγαλύτερη οθόνη infotainment με διαγώνιο 10,1” και το Maserati Connect που υπόσχεται πως όλες οι Maserati Trofeo θα μπορούν να είναι συνεχώς συνδεδεμένες. Αναβάθμιση υπάρχει και στα συστήματα υποβοήθησης του οδηγού, με εξελιγμένο Active Driving Assist.