Porsche: Νέο ηλεκτρικό πολυτελές σεντάν

Porsche: Νέο ηλεκτρικό πολυτελές σεντάν

Από τις πατέντες που κατέθεσε αποκαλύπτονται οι λεπτομέρειες της αντιπάλου της BMW 5-Series.

Κατά τη διάρκεια της συνέντευξης Τύπου πριν την ετήσια συνέλευση του VW Group τον περασμένο μήνα, ο επικεφαλής του τμήματος Έρευνας και Εξέλιξη, Ulrich Hackenberg, αποκάλυψε μερικές λεπτομέρειες για τα μελλοντικά πλάνα της Porsche.

Ο Hackenberg μίλησε ανοιχτά για την εξέλιξη ενός αμιγώς ηλεκτρικού μοντέλου. Κάτι που από μόνο του δεν αποτελεί έκπληξη, μια και στην αγορά υπάρχει ήδη το Tesla Model S. Αυτό που προκάλεσε αίσθηση ήταν το ότι η εταιρεία θα κατασκευάσει και μία έκδοση που θα κινείται με κυψέλες καυσίμου.

Οι πατέντες έχουν κατατεθεί ήδη στη Γερμανία, την Κίνα και τις ΗΠΑ δίνουν ακριβή πληροφόρηση για τη ριζοσπαστική τεχνολογία που θα χρησιμοποιηθεί στα δύο αυτοκίνητα.

Αντί να εξελίξουν μια ολοκαίνουργια πλατφόρμα ή να χρησιμοποιήσουν μία υπάρχουσα, οι μηχανικοί της Porsche επέλεξαν να να τροποποιήσειν την νέα MSB. Κράτησαν τα εμπρός, πίσω και διαμήκη τμήματα και τα διαφοροποίησαν αισθητά ώστε να φιλοξενήσουν τη μπαταρία και τους ηλεκτροκινητήρες που θα αποτελούν δομικά τμήματα του σασί.

Το σύστημα θα είναι τοποθετημένο στο πίσω μέρος, βελτιώνοντας την ακαμψία του πλαισίου, ενώ εμπρός, εκεί που σε μια συμβατική έκδοση θα βρισκόταν ένα συμβατικό υποπλαίσιο απαραίτητο για την ακαμψία, τον αποτελεσματικό έλεγχο της ανάρτησης και την ακρίβεια του συστήματος διεύθυνσης, η Porsche σχεδίασε ένα καινούργιο υποπλαίσιο με ένα κεντρικό στοιχείο και διαγώνιες ράβδους ενίσχυσης.

Το ηλεκτρικό σύστημα κίνησης θα είναι παρόμοιο, σε γενικές γραμμές, με αυτό του Audi R8 e-tron, με έναν ηλεκτροκινητήρα σε καθένα από τους πίσω τροχούς.

Για τη νέα Porsche εξελίχθηκε ακόμα περισσότερο με στόχο να γίνει μικρότερο σε διαστάσεις και να βρίσκεται κάτω από τη νοητή κεντρική γραμμή του κέντρου των τροχών, κατεβάζοντας το κέντρο βάρους και απελευθερώνοντας χώρο στο πορτμπαγκάζ.

Η διάταξη αυτή επιτρέπει την τοποθέτηση των κυψελών καυσίμου, που θα χρησιμοποιεί η δεύτερη έκδοση, στο εμπρός τμήμα αν και δεν γνωρίζουμε ακόμα πώς θα μπορέσουν να τις χωρέσουν μαζί με το ρεζερβουάρ και μια μικρή μπαταρία στον, σχετικά περιορισμένο, χώρο.

Παρά τις ουκ ολίγες αλλαγές, τα υπόλοιπα στοιχεία όπως το επάνω μέρος του σασί και το αμάξωμα θα είναι κοινά με τις βενζινοκίνητες και ντίζελ Pajun, με τις εξωτερικές αλλαγές να εντοπίζονται κυρίως στο ανασχεδιασμένο εμπρός και πίσω τμήμα.

Το ηλεκτρικό σεντάν, που πηγές θέλουν να ονομάζεται 718, δεν αναμένεται πριν τα τέλη του 2017 ή τις αρχές του 2018 με το υδρογονοκίνητο 818 ν’ ακολουθεί σχετικά σύντομα.

Ακολουθήστε το DRIVE στο Google News και τα Social Media
 

Google NewsFacebookTwitterInstagramYouTube