Porsche: Νέα στοιχεία για την επερχόμενη 911 GT2 RS

Porsche: Νέα στοιχεία για την επερχόμενη 911 GT2 RS

Η νέα Porsche 911 GT2 RS θα ζυγίζει λιγότερα από 1.500 kg και θα φτάνει τα 200 km/h σε λιγότερα από 9’’.

Λίγους μήνες πριν από το λανσάρισμα της κορυφαίας έκδοσης της 911, της GT2 RS, η Porsche αποκάλυψε ακόμα μερικά από τα εντυπωσιακά χαρακτηριστικά της.

Ο κινητήρας της 911 GT2 RS έχει ίδιες ρίζες με εκείνον της Turbo S, είναι όμως σημαντικά αναβαθμισμένος. «Δεν πρόκειται για μια Turbo S με άλλο πρόγραμμα στον εγκέφαλο», όπως ξεκαθαρίζει ο Andreas Preuninger, o επικεφαλής του τμήματος GT της Porsche. Η χωρητικότητά του παραμένει 3,8 lt, τα τούρμπο είναι μεγαλύτερα και τα σωθικά του είναι ενισχυμένα. Επιπλέον, έχει προστεθεί σύστημα ψεκασμού νερού στο intercooler, το οποίο μειώνει τη θερμοκρασία του αέρα στην εισαγωγή έως και κατά 15 βαθμούς Κελσίου. Το δοχείο νερού των 5 lt θα επαρκεί για τρεις γρήγορους γύρους στο Nürburgring.

Η πισωκίνητη 911 GT2 RS θα διατίθεται μόνο με 7άρι κιβώτιο PDK, ενώ σχετικά με τη μέγιστη ισχύ, η Porsche ανακοινώνει απλώς ότι αυτή θα ξεπερνά τους 650 PS. Όμως γνωρίζουμε ότι αυτό το νούμερο είναι συντηρητικό, και το τελικό θα είναι πιο κοντά στους 700 PS. Οι επιδόσεις που ανακοινώνει άλλωστε η εταιρία είναι 0-100 km/h σε λιγότερα από 3,0’’, 0-200 km/h σε λιγότερα από 9,0’’ και τελική ταχύτητα πάνω από 340 km/h. Ο προσδοκώμενος χρόνος στο ‘Ring δεν έχει αναφερθεί, όμως εφόσον η «απλή» και κατά τουλάχιστον 150 PS πιο αδύναμη GT3 γράφει 7’12’’7, είναι λογικό να περιμένουμε η GT2 RS να σπάει τα 7’.

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΗ Η τέλεια κόντρα: Porsche 911 Turbo S vs 911 GT3 RS [video]

Το βάρος πρόκειται να διατηρηθεί κάτω από τα 1.500 kg, χωρίς καν να έχουν αφαιρεθεί τόσα τμήματα ηχομόνωσης όσα στην 911 GT3 RS. Το πίσω τζάμι δεν είναι από Perspex, είναι όμως λεπτότερο, και όπως όλα τα υπόλοιπα χρησιμοποιεί τεχνολογία Gorilla Glass. Ο αγοραστής θα έχει τη δυνατότητα να παραγγείλει την GT2 RS του χωρίς a/c και ηχοσύστημα, ενώ στα έξτρα θα υπάρχει και ένα πακέτο Weissach, όπως το αντίστοιχο της 918 Spyder, με ζάντες μαγνησίου που ζυγίζουν συνολικά 12 kg λιγότερο, roll cage τιτανίου που γλιτώνει άλλα 7 kg κ.ά.



Τα εμπρός φτερά με τους αεραγωγούς στο πάνω μέρος τους είναι δανεισμένα από την 911 GT3 RS. Το υπόλοιπο αμάξωμα της GT2 RS είναι διαφορετικό, πετυχαίνει όμως την ίδια αρνητική άντωση. Οι αεραγωγοί τύπου NACA στο καπό στέλνουν αέρα στα φρένα (στάνταρ κεραμικά PCCB). Οι ζάντες ντύνονται με λάστιχα διαστάσεων 265/35R20 εμπρός και 325/30R21 πίσω. Πρόκειται βέβαια για ειδικά εξελιγμένα για την περίσταση Michelin Pilot Sport Cup 2. Στην ανάρτηση, κάθε ελαστικός σύνδεσμος -πλην εκείνων της ενεργητικής τετραδιέυθυνσης- έχει αντικατασταθεί με μπίλιες (rose joints). Τα εμπρός ελατήρια έχουν διπλάσια σκληρότητα από εκείνα της GT3, ενώ τα αμορτισέρ είναι ανεστραμμένα.

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΗ Porsche εναντίον κερδοσκόπων

Αυτή την περίοδο πραγματοποιούνται οι τελευταίες δοκιμές της νέας Porsche 911 GT2 RS στον δρόμο. Το τελευταίο 20% της εξέλιξης του αυτοκινήτου θα προκύψει από αυτές, σύμφωνα με τον Preuninger, ενώ το λανσάρισμά της αναμένεται να πραγματοποιηθεί μέσα στο 2017.

[Πηγή: Evo]

Ακολουθήστε το DRIVE στο Google News και τα Social Media
 

Google NewsFacebookTwitterInstagramYouTube