Pagani Huayra Roadster σε δοκιμές εξέλιξης

Pagani Huayra Roadster σε δοκιμές εξέλιξης

Ενώ είμαστε ακόμη στον απόηχο δημοσιότητας που έχει δημιουργήσει η Huayra BC, η Pagani έχει βγάλει στο δρόμο για δοκιμές την Roadster.

Σε επίσκεψή  μας στο εργοστάσιο της Pagani πριν δύο χρόνια μας είχαν αποκαλύψει ότι το πρωτότυπο της Huayra Roadster, τουλάχιστον σε στατική μορφή, ήταν έτοιμο. Και απόρρητο.

Το αυτοκίνητο είχε παρουσιαστεί πριν κάποιους μήνες από τον ίδιο τον Horacio Pagani σε πολύ συγκεκριμένους πελάτες, με απόλυτη μυστικότητα, στα κεντρικά της εταιρείας στη Modena. Και τώρα, εντοπίστηκε για πρώτη φορά το δρόμο το πρωτότυπο δοκιμών.

Η Pagani Roadster είναι το πρώτο αυτοκίνητο που θα κατασκευάζεται στο νέο εργοστάσιο της μάρκας. Είναι μόλις λίγα μέτρα από το παλιό, στο διπλανό τετράγωνο για την ακρίβεια. Αλλά είναι υπερσύγχρονο, σε ό,τι έχει να κάνει με την κατασκευή του μονοκόκ και των άλλων δευτερευόντων τμημάτων από ανθρακονήματα, καθώς και αυτών από εξωτικά μέταλλα, όπως μαγνήσιο, κράματα αλουμινίου, τιτάνιο, και άλλα. Η Pagani προμηθεύεται τον κινητήρα από την AMG, αλλά κατασκευάζει in house το σασί, τα πάνελ του αμαξώματος και τους βραχίονες της ανάρτησης, όπως και όλα τα εξαρτήματα της καμπίνας. Η Huayra θα εξακολουθήσει φυσικά να είναι χειροποίητη, αλλά η νέα μονάδα επιτρέπει την αύξηση της παραγωγής από τις 100 στις 300 μονάδες ετησίως.

Παρά το καμουφλάζ, είναι εύκολα διακριτή η διαφορετική σχεδίαση της Roadster στο πίσω μέρος. Από ένα διπλό roll bar, σχηματίζονται δύο «καμπούρες» που θυμίζουν σιαμαία μονοθέσια, η γραμμή των οποίων καταλήγει στην τετράμπουκη εξάτμιση.



Όπως μας είχαν αποκαλύψει οι πηγές μας στην Pagani, η οροφή θα είναι σκληρή, κατασκευασμένη από ανθρακόνημα, ώστε να είναι ελαφριά. Η Huayra Roadster με σφραγισμένη την οροφή θα έχει την ίδια αίσθηση με την κουπέ. Θα αφαιρείται εύκολα και θα αποθηκεύεται εντός του αυτοκινήτου. Πιθανότατα σε δύο κομμάτια, όπως στη Lamborghini Aventador Roadster.

Όπως και με την Huayra, έτσι και με την Roadster η Pagani θα κατασκευάσει μόνο 100 κομμάτια. Και μετά, προφανώς, θα συνεχίσει την παράδοση των ειδικών εκδόσεων.

Πηγή Autoevolution

Ακολουθήστε το DRIVE στο Google News και τα Social Media
 

Google NewsFacebookTwitterInstagramYouTube