Nissan: Σε SUV μονοπάτια το νέο Leaf

Nissan: Σε SUV μονοπάτια το νέο Leaf

Η 3η γενιά του εμβληματικού μοντέλου της Nissan θα βαδίσει σε SUV μονοπάτια, όντας το 5ο κόμπακτ ελευθέρου χρόνου όχημα στη γκάμα της ιαπωνικής φίρμας.

Ο ισχυρός άνδρας της Nissan στην Ευρώπη, Guillaume Cartier, επιβεβαίωσε τις φήμες που ήθελαν τη νέα γενιά Leaf να… αλλάζει κατεύθυνση. Με πιο απλά λόγια, δήλωσε με κάθε επισημότητα, ότι το πρώτο ηλεκτρικό μοντέλο των Ιαπώνων, στην 3η του εκδοχή, θα μεταλλαχθεί σε κόμπακτ SUV. 

Η κατασκευή του θα λάβει χώρα στο εργοστάσιο της φίρμας στο Sunderland της Αγγλίας που προσφάτως αναβαθμίστηκε -με μια επένδυση της τάξεως του 1 δισ. ευρώ- προκειμένου να υποστηρίξει το ηλεκτρικό όραμα της Nissan.

nissan

To μελλοντικό Leaf, που εκτός συγκλονιστικού απροόπτου θα κυκλοφορήσει ανάμεσα μας το 2025, θα χτιστεί πάνω στην CMF-EV πλατφόρμα του ομίλου Alliance. Με την κατασκευή του, η Nissan, θα δημιουργήσει μια πλήρη γκάμα ηλεκτρικών crossover/SUV μοντέλων η οποία θα περιλαμβάνει τα Juke, Qashqai, Ariya, X-Trail και φυσικά το νέο Leaf. 

O Cartier γνωστοποίησε επίσης ότι η εταιρεία πολύ σύντομα θα πάψει να προσφέρει επί ευρωπαϊκού εδάφους οποιοδήποτε άλλο μοντέλο πέραν των SUV προτάσεων της και θα αναζητήσει μονάχα λύση -μέσα από τους κόλπους του ομίλου- προκειμένου να κατασκευάσει ένα νέο Micra, το οποίο όμως θα πρέπει απαραιτήτως να μπαίνει στην πρίζα.

«Στρατηγικά, επενδύουμε στην ηλεκτροκίνηση», δήλωσε ο Cartier για να συμπληρώσει «Αν αποφασίζαμε να εξελίξουμε κινητήρες εσωτερικής καύσης Euro7, το κόστος αυτό θα ήταν δυσθεώρητο. Για εμάς αυτό σημαίνει ότι το περιθώριο κέρδους ανά αυτοκίνητο θα μειωνόταν στο μισό, ενώ και οι καταναλωτές θα επιβαρύνονταν με τουλάχιστον με €2.000 επιπλέον σε κάθε νέο μοντέλο! Επιλέγουμε λοιπόν να επενδύσουμε στην ηλεκτροκίνηση η οποία μελλοντικά θα είναι πιο προσιτή και στους καταναλωτές». 

nissan

Η Nissan προβλέπει ότι οι πωλήσεις των ηλεκτρικών της οχημάτων θα υπερβούν το 80% επί του συνόλου έως το 2030, ενώ το 2025, όλα της τα μοντέλα θα είναι είτε αμιγώς ηλεκτρικά είτε υβριδικά (E-power). 

Ο Διευθύνων Σύμβουλος της εταιρείας, Makoto Uchida, επιβεβαίωσε όμως και κάτι ακόμα. Ότι η εταιρεία δεν θα επενδύσει άλλα χρήματα στην τεχνολογία του υδρογόνου και θα επικεντρωθεί στην ανάπτυξη μπαταριών και λοιπών ηλεκτρικών συστημάτων. «Οι ανταγωνιστές μας έχουν πολλές τεχνολογικές λύσεις που δουλεύουν συγχρόνως. Εμείς θα πρέπει να εστιάσουμε σε μία και αποφασίσαμε αυτή να είναι τα EVs. Έχουμε προχωρήσει αρκετά με το υδρογόνο και ίσως, υπό άλλες συνθήκες, η τεχνολογία αυτή να είναι και η πρέπουσα. Αυτή τη στιγμή όμως ο στόχος μας οφείλει να είναι η ηλεκτροκίνηση» δήλωσε χαρακτηριστικά. 

Επιπλέον, τόσο ο Uchida όσο και ο Cartier, απέφυγαν να απαντήσουν τι μέλλει γενέσθαι με τα sports car της Nissan στην Ευρώπη, πετώντας τη μπάλα στη Formula E όπου ανακοίνωσαν ότι θα συνεχίσουν να λαμβάνουν μέρος προκειμένου να «διαφημίζουν» τις ηλεκτρικές τους δυνατότητες αλλά και φιλοδοξίες.   

Ακολουθήστε το DRIVE στο Google News και τα Social Media
 

Google NewsFacebookTwitterInstagramYouTube