Nissan GT-R: Με τον V6 και υβριδικό σύστημα η νέα γενιά

Nissan GT-R: Με τον V6 και υβριδικό σύστημα η νέα γενιά

Η Nissan άναψε το πράσινο φως για τη νέα γενιά GT-R. Μόνο που ο μελλοντικός «Godzilla» των Ιαπώνων θα είναι ένα κτήνος διαφορετικό απ’ ότι έχουμε συνηθίσει μέχρι σήμερα…

Ο ισχυρός άνδρας της Nissan, Makoto Uchida, αποκάλυψε σε συνέντευξη που παραχώρησε πρόσφατα στο βρετανικό περιοδικό Autocar, ότι η νέα γενιά GT-R είναι στα σκαριά! Δεν προχώρησε όμως σε περαιτέρω λεπτομέρειες για το πρότζεκτ αν και τη βόμβα του πρόλαβε να τη ρίξει.

«Κοιτάζουμε εάν υπάρχει τρόπος να εξηλεκτρίσουμε τη νέα γενιά. Οφείλουμε ως οργανισμός να έχουμε το βλέμμα μας στραμμένο στο μέλλον. Χωρίς αυτό να σημαίνει απαραίτητα ότι και το GT-R θα είναι αμιγώς ηλεκτρικό. Οι μηχανικοί μας δουλεύουν ήδη πάνω στη δημιουργία της νέας γενιάς και σας δίνω το λόγο μου ότι θα εξαντλήσουμε όλες τις πιθανότητες που μας δίνονται για να δημιουργήσουμε το καλύτερο και πιο δυνατό σούπερκαρ στον κόσμο» ανέφερε χαρακτηριστικά o Uchida. 

gt-r
Η αλήθεια είναι πάντως, πως η νέα πλατφόρμα πάνω στην οποία θα χτιστεί το μοντέλο, μπορεί να υποστηρίξει τόσο ηλεκτρικές όσο και υβριδικές εκδόσεις. Κρατήστε λοιπόν την λεπτομέρεια αυτή στην άκρη του μυαλού σας γιατί η λύση που εξετάζουν οι άνθρωποι της Nissan ακούει στο όνομα «hybrid». 

Ο στόχος είναι το νέο μοντέλο να είναι ισχυρότερο από ποτέ, να πληροί τις αυστηρές προδιαγραφές ρύπων ή έστω να μην επιβαρύνει τόσο πολύ το μέσο όρο του στόλου των οχημάτων της ιαπωνικής φίρμας και να είναι το ίδιο ευχάριστο είτε το οδηγεί κανείς στους δρόμους είτε στις πίστες. Προκειμένου να επιτευχθούν όλα αυτά τα ζητούμενα χωρίς το GT-R να είναι αμιγώς ηλεκτρικό, θα πρέπει να είναι «hybrid».

Ο βενζινοκινητήρας μάλιστα που θα εφοδιάζει το όχημα θα είναι κατά πάσα πιθανότητα μια εξελιγμένη εκδοχή αυτού που φοράει η επετειακή version με τα λογότυπα Italdesign (GT-R50). Που σημαίνει δηλαδή V6 3,8 lt (twin turbo φυσικά) με 720 PS και 780 Nm ροπής. Θυμίζουμε πως το εν λόγω μοτέρ της επετειακής έκδοσης για τα 50 χρόνια του GT-R είναι το ίδιο με αυτό που φοράει το αγωνιστικό GT-R NISMO GT3… 

gt-r

Φανταστείτε λοιπόν αυτό το μοτέρ με ένα ηλεκτρικό «boostάρισμα» από το υβριδικό σύστημα κίνησης. Θα μπορούσε εύκολα να ξεπεράσει τους 900 PS. Όπως και να χει, από τη στιγμή που το big boss της Nissan έδωσε το «ok» για τη νέα γενιά σύντομα θα έχουμε όλες τις λεπτομέρειες που χρειαζόμαστε για το ιαπωνικό masterpiece.

Ακολουθήστε το DRIVE στο Google News και τα Social Media
 

Google NewsFacebookTwitterInstagramYouTube