Νέο Toyota bZ4X Touring, αποκάλυψη για το σκληροτράχηλο ηλεκτρικό στέισον

Νέο Toyota bZ4X Touring, αποκάλυψη για το σκληροτράχηλο ηλεκτρικό στέισον

Η ιαπωνική φίρμα ανεβάζει τέμπο στα ηλεκτρικά, προσθέτοντας ένα νέο μοντέλο στην γκάμα της με το Toyota bZ4X Touring.

Έχοντας κατηγορηθεί εδώ και καιρό για την υποτιθέμενη καθυστέρησή της στην ηλεκτροκίνηση, η Toyota, όπως κι άλλοι Ιάπωνες κατασκευαστές, κινείται πλέον πιο δυναμικά στον συγκεκριμένο τομέα. Ύστερα λοιπόν από το bZ4X, τον επερχόμενο Urban Cruiser που βασίζεται στο Suzuki eVitara, και το C-HR+, η ιαπωνική φίρμα αποκαλύπτει το Toyota bZ4X Touring. 

Το Toyota bZ4X Touring διατηρεί, όπως είναι λογικό, το εσωτερικό του SUV, το οποίο έχει πρόσφατα ανανεωθεί με το facelift μέσου ζωής. Αν και η αρχική αρχιτεκτονική παραμένει, ο σχεδιασμός έχει αναθεωρηθεί και τα υλικά έχουν αναβαθμιστεί ποιοτικά. Η εταιρεία δεν έχει ανακοινώσει το μεταξόνιο, αλλά ο χώρος για τους πίσω επιβάτες αναμένεται να είναι τουλάχιστον εξίσου γενναιόδωρος με εκείνον του SUV. Ο χώρος αποσκευών πλέον ανακοινώνεται στα 600 λίτρα (+148 lt).

Οι κινητήρες του Toyota bZ4X Touring διαθέτουν μετατροπείς με καρβίδιο του πυριτίου (SiC), εξοπλισμό υψηλής ποιότητας που συμβάλλει στον περιορισμό των απωλειών ισχύος και στη βελτίωση της απόδοσης

Toyota bZ4X Touring

Όπως ήταν αναμενόμενο, το νέο στέισον βασίζεται στην πλατφόρμα e-TNGA του Ομίλου Toyota, η οποία είναι αφιερωμένη στα ηλεκτρικά αυτοκίνητα. Όμως, η ιαπωνική εταιρεία κάνει τώρα ένα βήμα παραπέρα. Στο πάτωμα έχει τοποθετηθεί μια μπαταρία με μεικτή χωρητικότητα 74,7 kWh. Από τις πρώτες εικόνες διακρίνεται πως διαθέτει σύστημα προθέρμανσης, είτε χειροκίνητο είτε συνδεδεμένο με τον προγραμματιστή διαδρομής. 

Όσον αφορά τη φόρτιση, το Toyota bZ4X Touring μπορεί να φτάσει σε ισχύ έως και 150 kW σε ταχυφορτιστές DC, ενώ η αργή φόρτιση AC αναλαμβάνεται από έναν ενσωματωμένο φορτιστή ισχύος 22 kW, ανάλογα με την έκδοση.

Toyota bZ4X Touring

Η μπαταρία τροφοδοτεί έναν ηλεκτροκινητήρα τοποθετημένο εμπρός με απόδοση 224 ίππους ή ένα ζεύγος κινητήρων στην έκδοση AWD, συνολικής ισχύος 380 ίππων. Στην τελευταία περίπτωση, η ικανότητα ρυμούλκησης φτάνει τα 1.500 kg.

Το σημαντικότερο, ωστόσο, είναι ότι αυτοί οι κινητήρες διαθέτουν μετατροπείς με καρβίδιο του πυριτίου (SiC), έναν εξοπλισμό υψηλής ποιότητας που συμβάλλει στον περιορισμό των απωλειών ισχύος και στη βελτίωση της απόδοσης. Στην καλύτερη περίπτωση, το Toyota bZ4X Touring θα μπορούσε να επιτύχει αυτονομία WLTP έως 560 km.

Toyota bZ4X Touring

Σύντομα, φανταζόμαστε, θα έχουμε την ευκαιρία να καθίσουμε στο εσωτερικό του νέου Toyota bZ4X Touring, πριν το οδηγήσουμε στο πλαίσιο των δοκιμών μας στην Ελλάδα. Ωστόσο, θα χρειαστεί να περιμένουμε λίγο ακόμα, καθώς το λανσάρισμά του στην Ευρώπη δεν αναμένεται πριν από την άνοιξη του 2026. Και αναμενόμενα η τιμή του παραμένει ακόμα άγνωστη. 

 

Ακολουθήστε το DRIVE στο Google News και τα Social Media
 

Google NewsFacebookTwitterInstagramYouTube