Νέο SUV της Alfa Romeo απέναντι στην BMW iX

Νέο SUV της Alfa Romeo απέναντι στην BMW iX

To 2027 η Alfa Romeo θα λανσάρει ένα μεγάλο ηλεκτρικό SUV, ως αντίπαλον δέος απέναντι στην BMW iX.

Alfa Romeo SUV

H Alfa Romeo δουλεύει πάνω στο πρότζεκτ του μεγάλου της SUV, το οποίο θα έρθει στην αγορά το 2027.

Πρόκειται για ένα αυτοκίνητο της κατηγορίας Ε, το οποίο στοχεύει να ανταγωνιστεί μοντέλα όπως η BMW iX, η Lotus Eletre αλλά και η Porsche Cayenne. Όπως δήλωσε στο βρετανικό Autocar o CEO των Μιλανέζων, Jean-Philippe Imparato, το εν λόγω αυτοκίνητο «θα είναι ψηλότερο από την 166, το τελευταίο μας παράδειγμα στην κατηγορία Ε. Θα είναι όμως χαμηλότερο σε σχέση με τα συμβατικά SUV σε μια προσπάθεια να ενισχύσει την αεροδυναμική απόδοση και να προσφέρει συναρπαστική δυναμική».

Το επερχόμενο SUV των Ιταλών θα βασίζεται στην πλατφόρμα STLA Large του Ομίλου Stellantis, όπως ακριβώς και η επόμενη Stelvio αλλά και η αντικαταστάτρια της Giulia. Αυτή η νέα πλατφόρμα (για EV) έχει σχεδιαστεί για να ταιριάζει σε όλα τα είδη των αυτοκινήτων που προσφέρονται από τις premium μάρκες Ομίλου (Alfa, DS, Lancia και Maserati).

Το νέο μεγάλο SUV της Alfa Romeo αναμένεται να κάνει την εμφάνισή του στην Ευρώπη το 2027

Alfa Romeo SUV

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΗ Νέα BMW iX2, ηλεκτρική παραλλαγή της νέας X2 [video]

Η χρήση της πλατφόρμας αυτής δίνει στην Alfa την επιλογή να τοποθετήσει έως και τρεις κινητήρες στο νέο της SUV. Αυτή η διάταξη έχει ήδη συνδεθεί με μια έκδοση απόδοσης Quadrifoglio 1.000 ίππων, αλλά και με την ολοκαίνορια, ηλεκτρική διάδοχο της Giulia

Η ηλεκτρική αρχιτεκτονική του 800 V επιτρέπει την εξαιρετικά γρήγορη φόρτιση, επομένως ένα σημαντικό κομμάτι της μεγάλης αυτονομίας του νέου SUV της Alfa - έως και 800 km - θα μπορούσε να αναπληρωθεί σε λιγότερο από 30 λεπτά σε κάποιον ταχυφορτιστή.

Το μεγαλύτερο αυτοκίνητο της Alfa Romeo θα είναι διαθέσιμο και στην Ευρώπη. Ωστόσο, οι υπεύθυνοι της ιταλικής αυτοκινητοβιομηχανίας τονίζουν πως οι βασικές αγορές του θα είναι αυτή της Αμερικής και της Κίνας.

Το SUV θα διαθέτει επίσης επίπεδα ψηφιακής λειτουργικότητας ανταγωνιστικά της Tesla, χάρη στη νέα ηλεκτρονική αρχιτεκτονική STLA Brain της Stellantis, προσφέροντας μια πιο διαισθητική εμπειρία σε σχέση με οποιοδήποτε άλλο μοντέλο της φίρμας.

Η πολλή τεχνολογία θα επηρεάσει την οδηγική απόλαυση, σήμα-κατατεθέν της Alfa Romeo; Η απάντηση είναι όχι! Όπως άλλωστε έχουν εκφράσει σε όλους τους τόνους στο παρελθόν, τα μελλοντικά τους αυτοκίνητα θα επικεντρώνονται «πολύ περισσότερο στην οδική συμπεριφορά και την οδηγική εμπειρία παρά στην φανταχτερή τεχνολογία».

Alfa Romeo Giulia

Ας μην εκπλαγούμε λοιπόν, αν το επόμενο SUV της Alfa έχει και πισωκίνητη παραλλαγή.

 

Ακολουθήστε το DRIVE στο Google News και τα Social Media
 

Google NewsFacebookTwitterInstagramYouTube