Νέο Renault Captur: Crossover πόλης από €14.500 (εκτιμώμενη)

Νέο Renault Captur: Crossover πόλης από €14.500 (εκτιμώμενη)

Το Captur, το νέο crossover πόλης της Renault, καταφτάνει σε μια κατηγορία που σφύζει από νέες ελεύσεις.

Ρευστές γραμμές, επιβλητικές αναλογίες, μεγάλοι τροχοί, φαρδιά μετατρόχια, ψηλή και αεροδυναμική σιλουέτα, έντονα κεκλιμένο παρμπρίζ. Με το νέο Captur, η Renault στοχεύει να εισέλθει στη ραγδαία αναπτυσσόμενη κατηγορία των crossover πόλης με ένα χαρμάνι που ανακατώνει στοιχεία από MPV, SUV και χάτσμπακ. Την ίδια συνταγή που ακολουθούν οι επίσης φρέσκοι στην πιάτσα αντίπαλοί του, όπως το ομοεθνές Peugeot 2008 και τα μικρά crossover της GM, Chevrolet Trax και Opel Mokka, και σαφώς το τρέντι Nissan Juke.

Αρωγός στην προσπάθεια αυτή έρχεται η εκτεταμένη γκάμα εξατομίκευσης, στοιχείο αναπόσπαστο πια των μικρών αυτοκινήτων. Έτσι περνά στην ημερησία διάταξη και για το Renault Captur η δυνατότητα για δίχρωμο αμάξωμα, για χρώμα στις ζάντες, για μεγάλη ποικιλία σε επενδύσεις στην καμπίνα και σε αυτοκόλλητα. Με αυτά θα προσπαθήσει το Captur να καλύψει ένα μεγάλο φάσμα των γούστων του καταναλωτή.

Η ευρυχωρία στο προσκήνιο
Η σχεδιαστική ελευθερία που δόθηκε στους σχεδιαστές του Captur αποτυπώνεται από τη μια στον εξοπλισμό και από την άλλη στην ευρυχωρία της καμπίνας, που άλλωστε είναι και ένα από τα ζητούμενα σε αυτό το είδος αυτοκινήτου, αναφέρει η Renault. Παρότι λοιπόν το Captur είναι μαζεμένο σε διαστάσεις, ελάχιστα πιο μακρύ από το Cliο, είναι ιδιαίτερα ευρύχωρο, όπως διατείνεται η γαλλική εταιρεία. Το συρόμενο πίσω κάθισμα δημιουργεί μια ισορροπημένη σχέση ανάμεσα στο ζωτικό χώρο για τους πίσω επιβάτες και στο πορτμπαγκάζ, με μέγιστη χωρητικότητα φόρτωσης τα 455 lt.

Στην καμπίνα, ο οδηγός του Capture θα βρει δύο νεωτερικά στοιχεία που υπογραμμίζουν το χαρακτήρα του crossover της Renault ως ενός αυτοκινήτου ιδιαιτέρως φιλικού στο χρήστη: Ένα συρταρωτό χώρο 11 lt  όπου ο οδηγός μπορεί εύκολα να φτάσει και τη δυνατότητα να αφαιρέσει και να πλύνει τα καλύμματα των καθισμάτων. Ειδικά το δεύτερο ταιριάζει γάντι σε ένα αυτοκίνητο καθημερινής χρήσης, χώρια που μπορείς να γλιτώσεις το βιολογικό καθαρισμό στην περίπτωση της μεταπώλησης.
Το νεωτερικό προφίλ του Captur ενσωματώνει και όλες τις σύγχρονες δυνατότητες συνδεσιμότητας μέσω του συστήματος πολυμέσων Renault R-Link με την επιπλέον δυνατότητα μιας διευρυμένης βιβλιοθήκης με apps για τον οδηγό.

Επί τα ίχνη του Clio
Η ψηλωμένη θέση οδήγησης, σε σχέση με ένα Clio πάντα, είναι άνετη και σε γεμίζει αυτοπεποίθηση, λέει η Renault. Κάτι που υποστηρίζουν τα στοιχεία ενεργητικής και παθητικής ασφάλειας του αυτοκινήτου, συμπληρώνει η γαλλική εταιρεία. Και τα εύσημα για τη συμπεριφορά και τα χαρακτηριστικά αυτά, η Renault τα αποδίδει στην  «πλατφόρμα Β», την ίδια που χρησιμοποιεί και το Clio.

Κατά τη Renault, η οδηγική ευχαρίστηση και η οικονομία είναι ο κοινός παρονομαστής της γκάμας των κινητήρων του Captur, που είναι όλοι τούρμπο. Τα βενζινοκίνητα μοτέρ περιλαμβάνουν τον Energy TCe 90 (3κύλινδρος, 898 cc, 90 PS) και τον TCe 120 (i4, 1.198 cc, 120 PS) που η Renault τον αναφέρει ως ολοκαίνουργιο, αλλά πρόκειται για μια αναβάθμιση του προηγούμενου TCe 115. O τελευταίος συνδυάζεται αποκλειστικά με κιβώτιο διπλού συμπλέκτη (Efficient Dual Clutch). Ντίζελ μοτέρ διατίθεται μόνο ένα και είναι το Energy dCi 90 με τυποποιημένη κατανάλωση 3,6 lt/100 km και εκπομπές CO2 95g/km, τιμές που είναι και οι κορυφαίες για την γκάμα του Captur. Αυτή η τελευταία έκδοση θα διατίθεται τόσο με χειροκίνητο σασμάν όσο και με διπλού συμπλέκτη αργότερα.
 
Πότε έρχεται
Το Renault Captur κατασκευάζεται στο Βαγιαδολίδ στην Ισπανία και, όπως δηλώνει η Renault, τo 16% σχεδόν των πλαστικών του μικρού crossover προέρχεται από ανακύκλωση, ποσοστό ιδιαίτερα μεγάλο. Με αυτό η Renault θέλει να υπογραμμίσει τη προσήλωσή της στην ελάχιστη δυνατή επιβάρυνση του περιβάλλοντος από τις βιομηχανικές της δραστηριότητες.  
Το επίσημο λανσάρισμα του Captur έγινε ήδη αυτό το μήνα, και στις περισσότερες ευρωπαϊκές αγορές οι παραγγελίες θα ξεκινήσουν από 1 Μαίου. Για την Ελλάδα προς το παρόν δεν έχουμε επίσημη πληροφόρηση, αλλά εκτιμούμε ότι τα επίσημα στοιχεία θα μας δοθούν τις προσεχείς ημέρες. Πάντως για να πάρετε μια τάξη μεγέθους εκτιμούμε ότι το βασικό Captur TCe 90 θα κοστίζει €14.500, το TCe 120 €19.000 και το ντίζελ dCi 90 €16.500.
Μείνετε συντονισμένοι, το οδηγούμε στο εξωτερικό, τώρα!

[Πηγή Renault]

Ακολουθήστε το DRIVE στο Google News και τα Social Media
 

Google NewsFacebookTwitterInstagramYouTube