Νέο Nissan Leaf E-Plus με μεγαλύτερη αυτονομία και από €41.700

Το νέο Leaf E-Plus που πιθανόν θα ντεμπουτάρει στη CES 2019 στο Las Vegas θα έχει μεγαλύτερη αυτονομία και η τιμή του θα ξεκινά στην Ευρώπη από τις €41.700.

Το πολυαναμενόμενο Nissan Leaf E-Plus που ήταν να ντεμπουτάρει στο Los Angeles Auto Show πριν από λίγες ημέρες, πιθανόν θα κάνει πρεμιέρα στο Consumer Electronic Show στο Las Vegas. Η αργοπορία αυτή προέκυψε ύστερα από τη μεγάλη αναταραχή στη Nissan με την υπόθεση του τέως προέδρου της, Carlos Ghosn. Με το θέμα αυτό να μονοπωλεί την αυτοκινητική επικαιρότητα, η ιαπωνική φίρμα προτίμησε με περίσκεψη να αναβάλει την παρουσίασή του για να «εξασφαλίσει ότι αυτό το σημαντικό προϊόν θα μπορέσει να επωφεληθεί την κάλυψη που του αξίζει από τα μέσα ενημέρωσης».

Η πληροφορία ότι θα κάνει την πρώτη του εμφάνιση στο κοινό στη διοργάνωση της CES για το 2019, στο Las Vegas τον προσεχή Ιανουάριο. προέρχεται από συνάντηση αντιπροσώπων της Nissan νωρίτερα αυτήν την εβδομάδα και αναφέρθηκε από τη γερμανική ιστοσελίδα Electrive.

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΗ Test drive: Nissan Leaf II

Με ισχύ 200 άλογα και πραγματική αυτονομία 362 km, το σημαντικότερο είναι ότι η νέα μπαταρία 60kWh του Leaf E-Plus φαίνεται να εξακολουθεί να μην είναι υγρόψυκτη. Ωστόσο, αυτό είναι ίσως και το μεγαλύτερο ελάττωμα της έκδοσης 40kWh. Σε τέτοιο βαθμό μάλιστα ώστε το θέμα να αποκαλείται σαρκαστικά «Rapidgate». Πολλοί ιδιοκτήτες έχουν παραπονεθεί για πιο αργές ταχύτητες φόρτισης όταν χρησιμοποιούν ταχυφορτιστές στα μεγάλα ταξίδια: Το λογισμικό διαχείρισης της θερμοκρασίας επιβραδύνει τη φόρτιση για να διαφυλάξει τη διάρκειας ζωής της μπαταρίας. Ωστόσο, το Nissan Leaf E-Plus θα μπορούσε να δανειστεί το σύστημα από το επαγγελματικό e-NV200, ενσωματώνοντας το αποτελεσματικό ενεργό σύστημα ψύξης και θέρμανσης των μπαταριών του.

Η απουσία ψύξης με νερό ελαχιστοποίησε την αύξηση της τιμής μεταξύ των εκδόσεων 40 και 60kWh που καθορίστηκε, σύμφωνα με το Electrive, στις €5.800. Επιβάρυνση που φέρνει τη βασική τιμή του Leaf E-Plus  στις € 41.700, περίπου 800 ευρώ λιγότερα από ό,τι θα κοστίζει ο μεγαλύτερος ανταγωνιστής του, το Kia e-Niro. Πάντα, φυσικά, εν αναμονή του λανσαρίσματος του Hyundai Ioniq 64 kW που θα το δούμε στο τέλος του 2019.