Νέο Fiat Panda Cross, πιο ικανό από το 4x4

Νέο Fiat Panda Cross, πιο ικανό από το 4x4

Έχει πιο περιπετειώδη εμφάνιση αλλά και μεγαλύτερη γωνία προσέγγισης και δυνατότερους κινητήρες, οπότε το Fiat Panda Cross σε πάει πράγματι πιο μακριά από το Panda 4x4.

Το Fiat Panda 4x4 αποκτά και έκδοση Cross, στα πρότυπα του προκατόχου του. Η εμφάνισή του έχει επιρροές από καθαρόαιμα εκτός δρόμου οχήματα και οι κινητήρες του είναι πιο δυνατοί από του συμβατικού, για να δικαιολογεί τη θέση του ως το κορυφαίο της γκάμας.

Η σκληροτράχηλη εμφάνιση του Fiat Panda Cross περιλαμβάνει αλουμινένιες ποδιές εμπρός και πίσω και μεγάλα τμήματα από άβαφο πλαστικό στους προφυλακτήρες, τα φτερά, τα μαρσπιέ και γύρω από τα φανάρια. Το look ολοκληρώνουν οι προβολείς ομίχλης, οι μπάρες οροφής με φινίρισμα αλουμινίου και οι νέες ζάντες 15'', που φοράνε λάστιχα all season διαστάσεων 185/65, από 175/65 στο Panda 4x4 και στο Panda Trekking.

Το Fiat Panda Cross μοιράζεται το σύστημα τετρακίνησης Torque on demand με το συμβατικό Panda 4x4 που προσφέρει τη δυνατότητα ηλεκτρονικού κλειδώματος του διαφορικού (ELD). Εδώ όμως ο οδηγός μπορεί να επιλέξει τρεις τρόπους λειτουργίας της μετάδοσης: Auto για αυτόματη κατανομή της ροπής, Lock για μόνιμη τετρακίνηση σε γλιστερά εδάφη που λειτουργεί μέχρι τα 50 km/h και Hill Descent για κίνηση σε έντονη κατωφέρεια.

Η γωνία προσέγγισης του Fiat Panda Cross είναι 24 και η γωνία αποχώρησης 33 μοίρες, δηλαδή τρεις και μία μοίρα, αντίστοιχα, μεγαλύτερες από του 4x4. Οι 20 μοίρες της γωνίας ράμπας παραμένουν αμετάβλητες, όπως και η απόσταση από το έδαφος που φτάνει τα 16 cm στην περίπτωση του MultiJet II και τα 15 cm σε αυτή του TwinAir Turbo.



Οι δύο κινητήρες, πετρελαίου και βενζίνης αντίστοιχα, δεν έχουν μεταφερθεί αυτούσιοι από το Panda 4x4 αλλά έχουν δυναμώσει, ώστε να δικαιολογείται και η θέση του Panda Cross ως απολύτως κορυφαίου μοντέλου της γκάμας. Έτσι ο 1.300άρης MultiJet II εδώ αποδίδει 80 PS στις 4.000 rpm και 19,4 kgm από τις 1.500 rpm. Καταναλώνει δε 4,7 lt/100 km και εκπέμπει 125 gr CO2/km.

Ο 0,9 TwinAir Turbo έχει αναβαθμιστεί ώστε να αποδίδει 90 PS στις 5.500 rpm και 14,8 kgm από τις 1.900 rpm. Διατηρεί τη λειτουργεία Eco που περιορίζει τη ροπή του στα 10,2 kgm, και με τη βοήθειά της καταναλώνει 4,9 lt/100 km εκπέμποντας 114 gr CO2/km. Ο TwinAir συνδυάζεται με 6άρι χειροκίνητο κιβώτιο με ιδιαίτερα κοντή 1η, ενώ ο MultiJet II με 5άρι.

Ως κορυφαίο μοντέλο της γκάμας το Panda Cross θα προσφέρεται με ένα πλούσιο πακέτο βασικού εξοπλισμού που περιλαμβάνει μεταξύ άλλων αυτόματο κλιματισμό, σύστημα με Blue&Me, δερμάτινο τιμόνι και λεβιέ ταχυτήτων και ηλεκτρικούς καθρέφτες. Στον έξτρα εξοπλισμό θα υπάρχει και σύστημα αυτόματης ακινητοποίησης City Brake Control.

Η διάθεση του Fiat Panda Cross στις ευρωπαϊκές αγορές θα ξεκινήσει το ερχόμενο φθινόπωρο, σε τιμές σαφώς υψηλότερες από των αντίστοιχων Panda 4x4 TwinAir και MultiJet.

[Πηγή: Fiat]

Ακολουθήστε το DRIVE στο Google News και τα Social Media
 

Google NewsFacebookTwitterInstagramYouTube