Νέο Audi R8: Και σε ηλεκτρική έκδοση e-tron

Νέο Audi R8: Και σε ηλεκτρική έκδοση e-tron

Η δεύτερη γενιά του R8, που παρουσιάστηκε πριν λίγο, θα προσφέρεται και με ηλεκτρική μονάδα κίνησης.

Εκτός από τις δύο βερσιόν του V10, η Audi ανακοίνωσε σήμερα και τα τεχνικά χαρακτηριστικά του ηλεκτρικού R8 e-tron 2.0.

Σε αντίθεση με την πρώτη γενιά, όπου τα πλάνα για ένα αμιγώς ηλεκτρικό R8 έμειναν στο στάδιο του πρωτοτύπου, στο νέο R8 θα περάσει στην παραγωγή.

Το R8 e-tron 2.0 βασίζεται, φυσικά, στην ολοκαίνουργια πλατφόρμα του R8 που παρουσιάστηκε σήμερα. Το σασί ASF (Audi Space Frame) δέχθηκε ενισχύσεις από ανθρακονήματα στο πίσω τμήμα ώστε, σε περίπτωση οπίσθιας σύγκρουσης, να απορροφάται μεγαλύτερο ποσοστό ενέργειας.

Χάρη στις αλλαγές στο αμάξωμα και τους τροχούς, το e-tron έχει αεροδυναμικό συντελεστή (Cd) 0,28. Προς το παρόν η Audi δεν έχει δημοσιεύσει φωτογραφίες του μοντέλου, ώστε να τις διακρίνουμε (στην κεντρική φωτό φαίνεται το R8 V10 Plus).

Η Audi εξέλιξε μια νέα μπαταρία ιόντων λιθίου, σε σχήμα Τ, για χρήση σε αμιγώς ηλεκτρικά οχήματα, που είναι ενσωματωμένη στο κεντρικό τούνελ και πίσω από τα καθίσματα. Σε σχέση με την πρώτη γενιά, η χωρητικότητα έχει αυξηθεί από 49 σε 92kWh, χωρίς όμως να αλλάξουν οι διαστάσεις της.

Χάρη σε αυτό, η αυτονομία έχει υπερδιπλασιαστεί, από τα 215 στα 450 km. Το ίδιο ισχύει και για την ισχύ και τη ροπή, που φτάνουν τους 231 ίππους (170 kW) και 44,5 kgm αντίστοιχα.Το R8 e-tron φτάνει τα 100 km/h από στάση σε 3,9¨, με την τελική να είναι ηλεκτρονικά περιορισμένη στα 210 ή τα 250 km/h. Το σύστημα CCS (Combined Charging System), που χρησιμοποιεί συνεχές και εναλλασόμενο ρεύμα, επιτρέπει την πλήρη φόρτιση της μπαταρίας σε λιγότερο από δύο ώρες.

Το R8 e-tron 2.0 θα είναι διαθέσιμο, κατόπιν παραγγελίας, μέσα στη χρονιά.

[Πηγή: Audi]

Ακολουθήστε το DRIVE στο Google News και τα Social Media
 

Google NewsFacebookTwitterInstagramYouTube