node/37528

Νέο Audi Q7 TFSI e quattro: Επαναφορτιζόμενο υβριδικό με 456 ίππους

Διατίθεται και σε έκδοση με 381 ίππους και ροπή 600 Nm.

Το Audi Q7 TFSI e quattro, ένα ακόμα εξηλεκτρισμένο μοντέλο από την Audi. Η στρατηγική ηλεκτροκίνησης της Audi βρίσκεται σε πλήρη εξέλιξη με τέσσερα νέα μοντέλα plug-in hybrid ( Q5, A8, A6 και A7 Sportback) να μπαίνουν στην ευρωπαϊκή αγορά μόνο το δεύτερο εξάμηνο του 2019.
Το νέο μοντέλο φέρει το λογότυπο TFSI e και διαθέτει plug-in hybrid σύστημα που συνδυάζει βενζινοκινητήρα V6 τριών λίτρων με ισχυρό ηλεκτροκινητήρα και διατίθεται σε δύο επίπεδα ισχύος. Η κορυφαία έκδοση της σειράς προσφέρει ισχύ 456  ίππων και 700 Nm ροπής ενώ η πιο μικρή έκδοση προσφέρει 381 ίππους  και 600 Nm ροπής.

Στο Audi Q7 TFSI e quattro  ο κινητήρας εσωτερικής καύσης είναι ο 3.0 V6 TFSI, που αποδίδει ισχύ 340 ίππων και ροπή 450 Nm. Πληροί τις προδιαγραφές Euro 6d-TEMP συνδυάζεται με έναν σύγχρονο ηλεκτροκινητήρα (PSM), ο οποίος είναι ενσωματωμένος στο κιβώτιο tiptronic. Ο ηλεκτροκινητήρας παράγει κορυφαία ισχύ 94 kW και ροπή 350 Nm.

au

Η ισχύς για τον ηλεκτροκινητήρα παρέχεται από μια υδρόψυκτη μπαταρία ιόντων λιθίου, τοποθετημένη κάτω από το δάπεδο του χώρου αποσκευών και παρέχει ενεργειακή ισχύ 17,3 kWh σε τάση 308 Volts. Το σύστημα ψύξης της μπαταρίας, το οποίο καλύπτει και τον φορτιστή, σχηματίζει ξεχωριστό κύκλωμα χαμηλής θερμοκρασίας.

Το Q7 60 TFSI e θα διατίθεται σε δύο διαφορετικές εκδόσεις: Το Q7 60 TFSI e quattro έχει ισχύ 456 ίππων και ροπή 700 Nm.  Επιταχύνει από 0 σε 100 km/h σε 5,7 δευτερόλεπτα και φτάνει σε μια ηλεκτρονικά περιορισμένη τελική ταχύτητα 240 km/h. Μέχρι τα 135 km/h ο ηλεκτροκινητήρας μπορεί να λειτουργεί αποκλειστικά μόνος του.

Το Q7 55 TFSI e quattro αποδίδει 381 ίππους και ροπή 600 Nm. Από στάση φτάνει στα 100 km/h σε 5,9 δευτερόλεπτα. Και εδώ ο ηλεκτροκινητήρας μπορεί να κινεί το αυτοκίνητο μέχρι τα 135 km/h ενώ η τελική ταχύτητα φτάνει τα 240 km/h.

audi

Και στις δύο εκδόσεις η ηλεκτρική αυτονομία φτάνει τα 43 χιλιόμετρα σύμφωνα με τη μέτρηση WLTP.

Το Q7 TFSI e quattro εκκινεί πάντα σε πλήρως ηλεκτρική λειτουργία "EV". Ένα μεγάφωνο στο δεξιό θόλο του τροχού εκπέμπει έναν συνθετικό ήχο για να προειδοποιεί τους πεζούς και τους ποδηλάτες στην κυκλοφορία στην πόλη. Αυτό το σύστημα ακουστικών σημάτων (AVAS) μπορεί να ακουστεί σαφώς έως και την ταχύτητα των 20 km/h και σταδιακά εξασθενεί καθώς η ταχύτητα αυξάνεται.

Η “Hybrid” επιλογή προσφέρει δύο λειτουργίες: “Auto” και “Hold”. Το νέο Audi Q7 TFSI e quattro εκκινεί πάντα σε πλήρως ηλεκτρική λειτουργία "EV". Ένα μεγάφωνο στο δεξιό θόλο του τροχού εκπέμπει έναν συνθετικό ήχο για να προειδοποιεί τους πεζούς και τους ποδηλάτες στην κυκλοφορία στην πόλη. Σύμφωνα με τις κατευθυντήριες γραμμές της ΕΕ, αυτό το σύστημα συναγερμού ακουστικών οχημάτων (AVAS) μπορεί να εκπέμπεται έως και την ταχύτητα των 20 χλμ./ώρα και σταδιακά εξασθενεί καθώς η ταχύτητα αυξάνεται.

Η “Hybrid” επιλογή προσφέρει δύο λειτουργίες: “Auto” και “Hold”. Στη λειτουργία “Auto”, η στρατηγική πρόβλεψης λειτουργίας ενεργοποιείται αυτόματα όταν ξεκινά η καθοδήγηση της διαδρομής στην τυπική πλοήγηση MMI plus. Η φόρτιση της μπαταρίας πραγματοποιείται κατά μήκος της διαδρομής, με μεγάλα «ηλεκτρικά τμήματα κίνησης» στην πόλη και σε κυκλοφορία stop-and-go. Στις περισσότερες περιπτώσεις, ο κινητήρας TFSI επιταχύνει το όχημα και ο ηλεκτροκινητήρας παρέχει υποστήριξη ανάλογα με τις ανάγκες. Όταν επιταχύνεται από χαμηλές ταχύτητες περιστροφής, για παράδειγμα, ο ηλεκτροκινητήρας γεφυρώνει τα δέκατα του δευτερολέπτου που χρειάζεται το turbo για να αυξήσει την πίεση, εξασφαλίζοντας ότι η ισχύς έχει μια συνεχή και άμεση απόκριση.

auq7

Μια διαφορετική στρατηγική χρησιμοποιείται στη λειτουργία "Hold": Σε αυτήν την περίπτωση, η υπάρχουσα κατάσταση φόρτισης της μπαταρίας διατηρείται στο τρέχον επίπεδο με ελάχιστες διακυμάνσεις. με την ανάκτηση ενέργειας πέδησης. Έτσι, μετά από ένα ταξίδι μεγάλων αποστάσεων για παράδειγμα, ο οδηγός μπορεί να εισέλθει στην πόλη διαθέτοντας όλα τα απαραίτητα ηλεκτρικά αποθέματα ώστε να κινηθεί σε αυτή με μηδενικές εκπομπές – αλλά και αθόρυβα.

Τέλος ο οδηγός του Audi Q7 TFSI e quattro μπορεί να επιλέξει οποιοδήποτε από τα επτά διαφορετικά προφίλ οδήγησης του αυτοκινήτου, τα οποία είναι τα comfort, efficiency, auto, dynamic, individual, allroad (με την προαιρετική αερανάρτηση) και off road. Όπως ανακοινώνει η Audi κάθε ένα από αυτά επιδρά στη χαρτογράφηση που ελέγχει τον κινητήρα, την αερανάρτηση και το σύστημα διεύθυνσης.

[Πηγή: Δελτίο Τύπου Audi]

node/39460

Επίσημο: Νέο Ford Bronco [video]

Η Ford αναβιώνει το όνομα Bronco σε ένα σύγχρονο 4x4 , ιδανικό για αποδράσεις στην άγρια φύση.

Τρίτη, 14 Ιουλίου 2020 | Θάνος Παππάς Επικοινωνία

Επίσημο: Νέο Ford Bronco [video]

Μετά από μακροσκελή εκστρατεία teaser και διαρροές, η Ford παρουσίασε επίσημα το πολυαναμενόμενο Bronco - ένα σκληροτράχηλο 4X4 διαθέσιμο σε δίπορτες και τετράπορτες εκδόσεις το οποίο αναβιώνει ένα ιστορικό όνομα εγκαινιάζοντας παράλληλα μια νέα οικογένεια μοντέλων της Ford με σύνθημα το "Build Wild". 

Το νέο όχημα ελεύθερου χρόνου της Ford με νοσταλγική εμφάνιση και σύγχρονες τεχνολογίες για κίνηση εκτός δρόμου, έχει ως κύριο ανταγωνιστή του το Jeep Wrangler.

Όπως περιγράφει ο Jim Farley, COO της Ford, το Bronco συνδυάζει την ανθεκτικότητα των F-Series pick-up και το πνεύμα των επιδόσεων της Mustang.

Ford Bronco

Σχεδιαστικά, το νέο Bronco έχει έντονες αναφορές στο μοντέλο πρώτης γενιάς από το 1965 με κλασσικές αναλογίες 4x4 που χαρακτηρίζονται από μεγάλους τροχούς (ελαστικά 37"), κοντό μεταξόνιο, επίπεδο παρμπρίζ και κοντόυς προβόλους. 

Στην όρθια μάσκα βρίσκουμε δύο στρογγυλά φώτα LED ενσωματωμένα στη μεγάλη γρίλια που φέρει την επιγραφή Bronco, πλαστικό ή μεταλλικό προφυλακτήρα και έντονα νεύρα στο καπό που μπορούν να χρησιμοποιηθούν για πρόσδεση αντικειμένων στην οροφή. Στο προφίλ ο σχεδιασμός είναι λιττός με οριζόντια character line και πλαστικές προεκτάσεις των φτερών. Η ουρά έχει κάθετο κόψιμο με φώτα LED και εξωτερική ρεζέρβα.

Σήμα κατατεθέν του Bronco είναι η αφαιρούμενη οροφή (σε τρία ή τέσσερα τμήματα) για εύκολη μετατροπή σε κάμπριο (διαθέσιμη και υφασμάτινη αναδιπλόυμενη οροφη) αλλά και οι αφαιρούμενες πόρτες που μπορούν να αποθηκευτούν στο χώρο αποσκευών. Προαιρετικά διατίθενται και πόρτες με επιπλέον τζάμι στο κάτω μέρος για καλύτερη ορατότητα.

Ford Bronco

Στο εσωτερικό που κυριαρχούν οι αποχρώσεις της άγριας δύσης, βρίσκουμε ένα ψηφιακό πίνακα οργάνων με γραφικά εμπνευσμένα από το Bronco πρώτης γενιάς, κεντρική οθόνη αφής 12" (8" στις βασικές εκδόσεις) με το σύστημα ενημέρωσης και ψυχαγωγίας SYNC4, κάθετα τοποθετημένους αεραγωγούς, φυσικά πλήκτρα και διακόπτες για τον κλιματισμό, και ένα περιστροφικό επιλογέα προγράμματος οδήγησης δίπλα από το λεβιέ ταχυτήτων στο κεντρικό τούνελ

Φυσικά δε λείπουν οι πρακτικές λύσεις όπως το πλέγμα για γάντζους στο πίσω μέρος των καθισμάτων, η ειδική βάση για smartphone ή κάμερες πάνω στο ταμπλό, οι επιπλέον χειρολαβές και τα ανθεκτικά και εύκολα στον καθαρισμό υλικά των επενδύσεων (όπως τα λαστιχιένια πατάκια και οι τάπες αποστράγγισης στο πάτωμα). Από την κεντρική οθόνη, ο οδηγός έχει πρόσβαση σε κάμερα 360ο αλλά και το έξυπνο navigation με πάνω από 1.000 χάρτες εκτός δρόμου διαδρομών NeoTreks AccuTerra.

Ενδεικτικό των επιλογών εξατομίκευσης, είναι πως η γκάμα του Bronco θα περιλαμβάνει 7 εκδόσεις εξοπλισμού, 4 επιπλέον πακέτα, 11 εξωτερικές αποχρώσεις και πάνω από 200 διαθέσιμα αξεσουάρ.

Ford Bronco

Κάτω από το καπό του Bronco βρίσκουμε κινητήρες EcoBoost - ένα τετρακύλινδρο 2,3 λίτρων με 270 PS και 420 Nm και ένα V6 2,7 λίτρων με 310 PS και 542 Nm. Τα μοτέρ συνδυάζονται είτε με χειροκίνητο κιβώτιο 7 σχέσεων, είτε με αυτόματο SelectShift 10 σχέσεων.

Και τα δύο σύνολα μπορούν να συνδυαστούν με δύο διαφορετικά συστήματα τετρακίνησης. Το πιο προηγμένο από αυτά έχει ηλεκτρομηχανικό transfer case με υποπολλαπλασιασμό και με πρόσθετη αυτόματη λειτουργία για επιλογή ανάμεσα σε 2H και 4H. Έχουμε επίσης πίσω άξονα Dana 44 AdvanTEK και ανεξάρτητο εμπρός διαφορικό Dana AdvanTEK, προαιρετικά με ηλεκτρονικό κλείδωμα Spicer Performa-TraK.

Η ανάρτηση έχει αμορτισέρ Bilstein με μεγάλη διαδρομή που είναι σχεδιασμένα για μέγιστη αντοχή εκτός δρόμου. Προαιρετικά διατίθεται και ένα ημι-ενεργό υδραυλικό stabilizer που μπορεί να αποσυνδέεται σε ακραίες εκτός δρόμου καταστάσεις.

Ford Bronco

Το ηλεκτρονικό σύστημα Terrain Management System προσφέρει την επιλογή ανάμεσα σε επτά προγράμματα οδήγησης (Normal, Eco, Sport, Slippery and Sand, Baja, Mud/Ruts και Rock Crawl). Επιπλέον, υπάρχει και το πακέτο συστημάτων Trail Toolbox που περιλαμβάνει Trail Control (cruise control για εκτός δρόμου διαδρομές), Trail Turn Assist (Torque Vectoring για ευκολότερη αλλαγή κατεύθυνσης εκτός δρόμου) και Trail One-Pedal Drive (έλεγχος επιτάχυνσης και επιβράδυνσης για σκαρφάλωμα σε βράχους). Διαθέσιμο θα είναι και το πακέτο συστημάτων υποβοήθησης Ford Co-Pilot360 ενώ στο βασικό εξοπλισμό θα ανήκει το AdvanceTrac με Roll Stability Control και το Trailer Sway Control για ευκολότερη ρυμούλκηση.

Η δίπορτη έκδοση με ελαστικά 35" έχει απόσταση από το έδαφος 295 mm, γωνία προσέγγισης 43,2ο, γωνία ράμπας 29ο και γωνία διαφυγής 37,2ο ενώ μπορεί να περάσει από νερό βάθους έως και 851 mm (!)

 

Η παραγωγή του νέου Ford Bronco θα ξεκινήσει στις αρχές του 2021 στο Michigan Assembly Plant, ενώ τα πρώτα μοντέλα θα φτάσουν στις αντιπροσωπείες της Ford στις ΗΠΑ μέσα στην άνοιξη του 2021. Οι προ-παραγγελίες έχουν ξεκινήσει ήδη, με τιμές που ξεκινούν από τα $29.995 για την βασική δίπορτη έκδοση του Bronco.

[Πηγή: Ford]

 

 

node/39459

Toyota GR Supra με τον κινητήρα της BMW M3;

Η Gazoo Racing ετοιμάζει μια ακόμα ισχυρότερη έκδοση της Toyota Supra.

Δευτέρα, 13 Ιουλίου 2020 | Θάνος Παππάς Επικοινωνία

Toyota GR Supra με τον κινητήρα της BMW M3;

Σύμφωνα με την ιαπωνική ιστοσελίδα Best Car, η Toyota ετοιμάζει μια ειδική έκδοση περιορισμένης παραγωγής της GR Supra που θα φορά τον ίδιο κινητήρα με τις επερχόμενες BMW M3 και M4!

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ: Δοκιμάζουμε την Toyota GR Supra

Να θυμίσουμε πως η GR Supra διατίθεται ήδη με εξακύλινδρο μοτέρ της BMW που αποδίδει από 340 PS έως 387 PS (στο μοντέλο αμερικανικών προδιαγραφών), αλλά και σε μια "μικρή" τετρακύλιδη έκδοση με 258 PS.

Από τις αρχές του έτους κυκλοφορούν φήμες για μια ισχυρότερη έκδοση της Supra με το έμβλημα GRMN, όμως οι τελευταίες πληροφορίες κάνουν λόγο για ακόμα περισσότερη ισχύ από όσο περιμέναμε. Πιο συγκεκριμένα, ο εξακύλινδρος twin-turbo 3,0 λίτρων της BMW M ακούγεται πως θα αποδίδει έως και 510 PS κάτω από το καπό του ιαπωνικού σπορτσκαρ! Όπως και πριν, η κίνηση θα μεταδίδεται στους πίσω τροχούς μέσω του αυτόματου κιβωτίου 8 σχέσεων M Steptronic, με τη βοήθεια διαφορικού περιορισμένης ολίσθησης.

Το νέο μοτέρ θα δώσει στην GR Supra βελτιωμένες επιδόσεις ενώ αναμένεται να συνδυαστεί με ένα ανασχεδιασμένο αεροδυναμικό πακέτο και πιο επιθετικό στήσιμο. Περισσότερα για την Supra GRMN θα γνωρίζουμε μέσα στο επόμενο διάστημα καθώς είναι πιθανό η Toyota να μας προετοιμάσει για την έκδοση περιορισμένης παραγωγής με κάποιο πρωτότυπο.

[Πηγή: Best Car]